pondělí 22. července 2013

Český Krumlov, moje srdeční záležitost


Krásný den, mé milé.... 
Dnes mám pro vás obrázky z Českého Krumlova
Kdo jej nemusíte, protože je to město nanejvýš známe a plné turistů, přeskočte, ať vás nenudím.
Já Krumlov miluji a je to pro mě srdeční záležitost
Možná mě bude za chvíli proklínat i má rodina, protože kdykoli jedeme do jižních Čech a že sem jezdíme neustále, co máme děti, musíme se tady zastavit alespoň na několik hodin. Miluji to tady a dýchá na mě neuvěřitelně pozitivní energie. Jen si tak pokaždé říkám..... sem zajet na konci října, kdy turistů opadne. Ale jedna rodačka z Krumlova mi říkala, že se to nijak nepozná. Davy sem proudí i mimo sezónu..... a já se jim vůbec nedivím.
















Také jedna ze srdečních nyní konzumentských .... čokoláda od BonBon nemá chybičku .. snad jen ta cena:o) Mňam, ještě teď se olizuju.










Jak vidíte, holčičky se zřejmě ve výběru dekorací pomamily:o) Tyto krámky.... ách. 















Zdravíme z kouzelného slunného Krumlova. A kdybyste chtěli i info o historii, která je tady skutečně bohatá a zajímavá, klikněte opět na můj oblíbený pořad s Miroslavem Táborským.
Mějte se krásně a užívejte sluníčka, Monča.

17 komentářů:

  1. Krásné fotečky, Moni! Moc vám to všem sluší!!! Hezký zbytek dovolené! L.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Moni, kočky moc Vám to sluší. Úžasný výlet a ten krámek a ty topolovky, děkuji za krásnou procházku pa pa, jedu do víru velkoměsta Zuzka morkusovic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, ahojky Zuzí:o) Moc děkujeme za kompliment... holčinám vyřídím:o) Je tam božsky. Já tam snad v minulém životě musela prožít něco hezkého. Ty energie tam zkrátka jsou:o) Užij si den ve městě, papa, Monča

      Vymazat
  3. Dobrý den Moni, jsem ráda, že se Vám ve městě kde žiju líbilo, pro turisty tu je určitě moc krásně, pro obyvatele už to tak růžové není, nemáme tu dodnes ani koupaliště a nakupovat se tu také pořádně nedá (když nepočítám supermarkety). Obchody ve městě jsou často prázdné a nikdo na jejich pronájem prostě nemá peníze. Snad se to časem zlepší. Ale jako turista bych také byla nadšená. Pěkný den. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Evičko.... zdravím Vás do vašeho pohádkového města. Ale přesně o čem píšete, si vždy v duchu říkám také. Musíte mít pořádnou dávku trpělivosti. Tak ať se situace zlepší podle vašich představ a zase někdy zavítáme.... Krásné léto, Monča

      Vymazat
    2. Vám také pěkné léto,jinak skořicoví šneci podle vašeho receptu byli úžasní. Eva

      Vymazat
    3. To jsem moc ráda, Evičko:o)

      Vymazat
  4. Mony z vás čiší tak pozitivní energie , že se to ani nedá popsat. Je vidět ,že si ji nabíráte plnými hrstmi v místech která milujete. Dcera taky miluje Krumlov, jezdějí tam několikrát ročně - já se přiznám, ještě jsem tam nebyla.Přeji další krásné výlety a moc pěkné prázdninové dny. Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, moc děkuji a za takové vnímání mé osobnosti. Jste moc milá. Ale toto místo mě opravdu nabíjí a nebýt Krumlov 3 hodiny jízdy od nás.... jsem tam jako Vaše dcera několikrát do roka:o) Pozdravujte ji a Vám přeji pohodový horký den, M.

      Vymazat
  5. Jééé Moniko, Krumlov i naše srdeční záležitost !
    I letos jsme na jedno odpoledne byli :-)
    Máme to také trošku z ruky, dobrých 250km , ale prostě si ho od první návštěvy před 4 roky, každoročně nemohu odpustit ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak, tak, jsme na tom stejně.... Už jak se blížíme k tomuto pohádkovému městu, je mi lépe u srdce:o)

      Vymazat
  6. Byla jsem tam jen jedenkrát,ale zamilovala jsem se okamžitě.A to jsem ještě nepotkala ty nádhezné krámky na Vašich fotečkách.Strašně moc chci podívat se tam znovu!

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrý den Moniko, moc Vás zdravím a fandím Vašemu blogu. Ráda sem nakukuji a skoro pokaždé na mě čeká nový krásný příspěvek plný pohody. Pokud tady zrovna žádná novinka není, tak to je tím, že sem koukám moc často ;-) Český Krumlov je také moje srdeční záležitost. A letos jsme tam zřejmě byli ve stejnou dobu jako vy. I Holašovice jsme navštívili. Přeju hodně pohody celé Vaší rodiny...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, moc moc si vážím Vašich krásných slov. Jsem ráda, že se Vám u nás líbí. Děkuji.
      Tak jsme se v jižních Čechách mohly setkat, to je nevýhoda toho virtuálního světa, že se vlastně známe i neznáme:o)
      Mějte se moc hezky, M.

      Vymazat
  8. Krumlov MILUJI a je mi úúúplně jedno, že je plný turistů. Nedivím se!!! A pohled na něj z vody s pádlem v ruce mě svírá u srdíčka. PS. Chodíme do stejných obchodů :-D JN

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥