neděle 7. července 2013

Focaccia a česneková pěna



Naše dnešní večeře na terásce. 
Do této italské dobroty jsme se opravdu zamilovali a místo běžného pečiva dělám nyní focacciu 3x do týdne. Recept najdete v mém blogu
Dobrou chuť.


Chodí mi spousta dotazů na recept na tuto pěnu. 
Opět to byla čirá improvizace, co jsem našla v lednici, hodila do mixéru a ušlehala. 
Pokaždé je pěna trochu jiná. Odvíjí se od obsahu naší černé krásky:o)

Česneková pěna:
1 lučina
6 plných lžic bílého jogurtu
2 lžíce rozpuštěnéhp másla
2 stroužky prolisovaného česneku
sůl
pepř





4 komentáře:

  1. tak to taky můžu, krásné foto, udělala jste mi chuť :-)

    OdpovědětVymazat
  2. to vypadá famózně hned bych si dala, nechcete mě adoptovat ????:)Monika

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý večer Moni,

    dnes jsem vyzkoušela hned pár Vašich receptiků: Focacciu, česnekovou pěnu, rajčatový dip a kuřecí omeletky :) Všechno bylo úžasný, my i návštěva jsme se olizovali, nezbylo vůbec nic :)
    Moni není den kdybych u Vás na kopečku nebyla návštěvě, jsem z Vás úplně nadšená :)
    Hezký večer a díky, mám Vás móc ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, moc děkuji, jste milá♥
      jsem ráda, že vám chutnalo:o)
      Monča

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥