pátek 26. července 2013

Krámek.... nostalgie z dětství


Než mi vykyne těsto na bagety, 
zrealizovala jsem holčinám svůj sen z mého dětství ... 
krámek plný opravdických dobrot
nejen maket:o) 
Jako malá jsem milovala hraní si na obchůdky. Vždy jsem rozebrala sedací soupravu a z pevných polštářů jsem vytvořila obchod plný papírových krabiček 
a obalů od čokoládek a bonbónů. 
A tak dnešní vnuknutí jsem hned zrealizovala a věděla jsem, že holky budou v sedmém nebi....... a taky že jo:o)
Teď budu mít celé odpoledne volno.
 Krámek je pod velikým ořešákem a téměř celý den ve stínu.
Práce nebyla nijak náročná. Primalexem, který mi zbyl z malování pokojů jsem natřela ledabyle dvě prkna, která se povalovala kolem domu ze stavby a zakopala jsem je 20 cm do hlíny, fáborky jsou tavicí pistolí nalepené na motouzku a dobroty jsme sehnaly 
co dům a spižírna dala.

Dnešní krédo:  Kdo si hraje, nezlobí !











Zkuste se vypravit na výlet v myšlenkách do svých dětských snů a třeba vás napadnou další skvělé podněty pro vaše děti či vnoučata. 
Krásný den,

16 komentářů:

  1. Moniko , bezva nápad a super obchůdek !
    Krásný tropický víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Ilonko. I vám krásný víkend, Monča

      Vymazat
  2. Mony super nápad , taky jsme si tak hrály,ale nikdy jsme neměli opravdové dobroty a holčiny se aspoň i nazobou dobrůtek.... v tom parnu ani není na nějaké hutné jídlo chuť - je fajn, že tam máte stín- užijí si krásné odpoledne a vy můžete tvořit nebo odpočívat dle svého..... krásný den přeju Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko děkuji a i Vám krásné odpoledne, M.

      Vymazat
  3. Šťastné to děti :-) Vypadá to moc hezky, hned bych si šla hrát taky :-D Škoda, že mám 2 kluky a ty na takové hry moc neužije.....
    A ten stín musí být super. My bydlíme v nové zástavbě, takže nikde v okolí žádné vzrostlé stromy :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stín od vzrostlých stromů je nejlepší, to je pravda. Krásný den a děkuji za milou návštěvu, M.

      Vymazat
  4. P.S. Trdelník právě zpracovává pekárna :-D Tak jsem zvědavá, jestli bude vypadat tak krásně jako Váš :-)
    Pěkný víkend přeji!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Mony, opět krásné fotečky a reportáž. Naše malá tomu říká hra na prodávanou :-) Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, moc díky:o) Krásný víkend, MOnča

      Vymazat
  6. Krásný nápad. Ten obchod ze sedačky, jsem dělávala taky a ještě domečky, to bylo moje. Krásný večer, Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Lucí a domečky jsem dělala též:o) Krásný večer, Monča

      Vymazat
  7. Vypadá to kouzelně, hned bych se k holkám připojila :-)
    Myslím, že příští rok by to už mělo úspěch i u nás :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Báro. Dnes obchůdek vyzkoušíme i s návštěvou dvou dalších malých žen:o) Spíše tedy jde o ty dobroty. Tak jim napeču koláčky:o) Mějte se krásně, Monča

      Vymazat
  8. ...dobrý den,paní Moniko,Vaše stránky jsou krásné a v dnešní uspěchané době krásně pohladí dušičku... Jana

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥