čtvrtek 4. července 2013

Má vášeň pro květenu



Když dnes navečer vysvitlo sluníčko nedalo mi a vzala jsem do ruky fotoaparát, abych si to své 
barevné potěšení zvěčnila. Mám květiny moc ráda. Venku jsem ráda, když to kvete, ale doma mám raději zelené sukulenty. 
Mějte příjemný a poklidný večer.


Letos jsem poprvé zkusila jako doplňkovou zeleň Ipomeu a nelituji. Krásně zjemní svou světle zelenkavou barvou tmavé listy muškátů.


Naše relax zóna- terasa, kterou jsme dokončili letos v dubnu.








Krásný večer:o)

2 komentáře:

  1. Nádherné bydlení na kopečku...překrásné fotky.
    Přeji Vám krásné léto.
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za milá slůvka, Zuzí.
      také krásné léto. M.

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥