čtvrtek 11. července 2013

mak, mak, Makulenka......


Dnešní den jsme si zpříjemnily o vycházku za naší vesnici, 
kde jsou vysazené nádherné makovice! 
Je nádhera vidět celé pole takových krásným Makulenek.
 Pro mě pastva pro oči. Zatímco nám doma kyne těsto na skořicové šneky ( nebojte- ukážu, popíšu) jsme vzaly odrážedlo, fotoaparát, nůžky a vyrazily jsme. 
a vycházka byla plodná....... nahlédněte:o)
Opět mám krásnou dekoraci. Chvála bohu za život na vesnici:o)

Jen škoda, že se dnes sluníčko schovalo- fotky nejsou dokonalé:o(











.... a sušíme.....


8 komentářů:

  1. Moni, krásné fotečky!!! Také jsem obdivovala nádherná pole máků...bohužel jen při pátečním výletě...takovou krásu u nás bohužel v dosahu nemáme...jinak moc chválím celý bloček...máte krásné bydlení a úúúúžasné recepty (vyzkoušeno, pochváleno rodinkou, snědeno do posledního drobku :o)) ...mějte se krásně...Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radunko, mockrát Ti děkuju a jsem ráda, že všem chuutná. Při tom tak jednoduché a jak výborné, že? To je mé krédo- rychle, jednoduše, po domácku a s LÁSKOU, pa Monča

      Vymazat
  2. Krása, taky máky miluju, i když dlouho nevydrží, chodím pak i na makovice, na podzimní výzdobu, krásný zbytek dne u nás už zase začíná sluníčko vykukovat. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Vás, Evičko, jojo, ta příroda umí vyčarovat divy:o)

      Vymazat
  3. Moni,
    tak tohle mě dostalo - to pole plné máků je prostě nádhera! Kousek od nás si také někdo na svém políčku mák pěstuje. Už vloni jsem neodolala a alespoň několik jsem si jich přinesla a podzimní a zimní dekorace. Holčičky máte moc hezké. Sama mám také dvě dcerky, i když větší. Přeji hezký den a těším se na další fotky i článečky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlínko, moc děkuji za podporu a krásná slova, krásný den, Monča.

      Vymazat
  4. Pokus o : rychlo-unás na kopečku :)
    Moniko,obdivuji každý příspěvek na blogu,hltám každý recept, každou fotku z bydlení.Přesně tak si to představuji-mám volno,napeču si,projdu se s dětmi,které mi pomůžou s pečením,úplně se vidím.Strašně bych si to tak přála.
    A realita? Přiletím z práce o půl páté. Doma jak po výbuchu. Nevadí,to uklidím pak. Zadělám těsto na nějakou mňamku podle Moniky.V polovině zadělávání zjistím,že nemám jednu potřebnou surovinu. Nevadí, vezmu šestileté holčičky a půjdeme krásnou procházkou do místního obchůdku-večerky. Nastává zrada,děti na žádnou procházku nechtějí,chtějí si pouštět pohádky. Když je nakonec přinutím a těším se , jak po cestě nasbírám nějakou pěknou přírodní dekoraci,děti celou cestu brblají,že je horko,bolí je nohy, mají žízeň...Po návratu domů upachtěná dodělám těsto.Děti odmítají pomoc,jdou se honit se psem.Upeču tedy mňamku sama.Nádherně prostřu na terase a svolávám všechny k večeři.Manžel to popadne do ruky a zase zmizí v garáži. Dětem to nechutná,jdou lítat se psem. Nakonec sedím sama u krásného stolu,doma jak po výbuchu a já si slibuju, že zítra nejdu domů, budu sedět v práci a kochat se klidem a nádhernými fotkami :))
    Hezký den a těším se na další příspěvky. Míša P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, moc jste mě potěšila svými řádky. Děkuji mockrát.
      Musím říct, že jsem se musela smát na hlas, když jsem četla komentář. U nás také není vždy idylka, holky to umí pořádně roztočit a já posléze také. Říkám, že mě ty žabomyší spory jednou přivedou do blázince:o))))))
      A netruchle, užívejte si ten krásný stůl a jídlo sama a vychutnávejte, oni se k vám rádi jednou přidají:o)
      Krásný den, Monča

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥