neděle 14. července 2013

Mňamky na terase


Po sportovním víkendu jsme s radostí usedli na terasu plnou dobrot.
Můj trik na obyčejnou sekanou...... pekla jsem oválky rovnou se špejlí, aby šlo masíčko lépe namáčet do připravených dipů. K jídlu jsme přikusovali focacciu, rustikální bagetu, kterou jsem dnes pekla poprvé a jsem ráda, že se povedla..... už nemusím kupovat pečivo. S domácím kváskovým chlebem, bagetami, focacciou jsme již soběstační:o)









Skořicoví šneci ( najdete v receptech




Česnekový dip:
našlehat 1 lučinu
8 lžic bílého jogurtu
2 tavené sýry
sůl
pepř
česnek


Nivový dip: 
našlehat 125g nivy
6 lžic jogurtu
1 lžíce majolky
2 tavené sýry
3 lžíce vody
2  jarní cibulky



S touto letničkou se jménem KRÁSENKA ( hezčí jméno dostat nemohla) se s vámi pro dnešek loučím, mé milé čtenářky, krásný večer......Monča






15 komentářů:

  1. Krásný nedělní podvečer Mony, takové dobrůtky- no uplně se mi sbíhají sliny....zdravím Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, haní, jsou jednoduché a dobré, určitě někdy vyzkoušejte:o)M.

      Vymazat
  2. Mňam...vypadá to úžasně !!!!
    Pa Martina ☼

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A BYLO to vše mňam, nic nám nezbylo:-)
      Krásný den, Monča

      Vymazat
  3. Moni, úžasné, hned bych si dala také. Receptíky na dipy jsem si poznamenala. Jen jsem chtěla púoprosit, jestli by jsi se nepodělila o racept na focacciu (andrsve@seznam.cz) ... děkuji moc.
    Hezký nový týden ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, recepty najdete hned vpravo nahoře : recepty z kopečku:o)
      M.

      Vymazat
  4. Dobrý večer Moni, nějak jsem se k vám proklikala. "Udělala" jsem u vás virtuální návštěvu a "projela" všechny vaše příspěvky. Máte milý a moc příjemný blog.Bez vašeho svolení si vás dávám mezi mé oblíbené. Krásné léto. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko, to jste mne potěšila a budu se na Vás vždy těšit:o)
      Monča

      Vymazat
  5. Dobrý večer, také Vám přeji krásný nedělní večer a moc děkuji za Váš blog. Chodím k Vám pro inspiraci a klid v duši. Díky Vám jsem se vrátila ke svým původním zájmům a koníčkům a konečně se učím zas odpočívat a vnímat tento svět ze všech jeho stránek. Děkuji a přeji jen to nejlepší Vám a Vaší rodině.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já Vám posílám moc veliké díky, mě taková krásná slova hřejí u srdíčka.
      Krásné léto i Vám:o) MOnča

      Vymazat
  6. Jů, vy si to léto umíte užívat, samé dobroty:-)) Ten česnekový dip musí být supr, už si píšu, díky:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu byl výborný, jen i se samotnou focacciou nebo orestovanými rajčaty na olivovém oleji. Děkuji Ajko a krásný den, M

      Vymazat
  7. Ahoj Mončo, vy si teda užíváte!!!!!! .-))Co pořád děláte, můžeme někdy s holkama přijet na návštěvu? Jen se chci zeptat, jestli recept na foccaciu a bagetu je stejný? Foccaciu mám, ale bagetu bych taky ráda vyzkoušela. Moc díky a někdy ahoj
    Ivana, Niki a Naty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéééééé, to je milá návštěva:o))) Ahojky Ivčo:o)
      Bageta už visí, teď jsem ji přidala do nové složky. Určitě přijeďte, budeme se těšit. Můžete někdy příští týden třeba v úterý už dopoledne, oběd uvařím:o)
      pa a hezké léto
      Monča

      Vymazat
  8. Hezký den všem. Teď jsem vyndala z trouby skořicové šneky. A bohužel... Moučník ani nevychladl a okamžitě se snědl. Fakt výborná věc! Děkuji a těším se na další recepty, jste opravdu moc šikovná a nápaditá, jen tak dál :-) Dáša

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥