pondělí 1. července 2013

Modrá vůně léta

Dnešní den jsme si s dcerami obohatily o pro mě nejvoňavější sklizeň levandule. Tuto bylinku s francouzským šarmem opravdu miluji. Vypadá nádherně i po usušení a voní jak na zahrádce tak i doma.  Usušené svazečky ve skříni krásně provoní prádlo a zabrání  molům. Výborná je i v provensálském koření a potom si na ni můžete i pochutnat:o)

.
Má malá pomocnice v akci.











Přeji krásný den z kopečku, užívejte sluníčka a děkuji za vaše pozastavení, které jste mi věnovali:o)
Monča








5 komentářů:

  1. Pohodička,pohoda je cítit z Vašich foteček..přitom všechno to jsou zdánlivě obyčejné věci,co nás obklopují..mám to podobně jako Vy Mončo,jen s tím rozdílem,že Vy si s tím pohrajete,nafotíte,vložíte sem a my se můžem kochat..Já se poslední dobou nemůžu vynadívat na pole s obilím,které miluju,jak zelé,tak už zralé,kochám se tím pohledem každý den,když projíždím na bruslích u nás po cyklostezce a včera jsem nebyla líná:),vzala s sebou nůžky a trochu té nádhery si přivezla domů..Vám děkuji tímto za krásné fotky a postřehy,také za receptíky,užívejte prázdnin a sluníčka,budu se těšit na další Vaše postřehy..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radunko, Vy jste to úplně přesně vystihla- zdánlivě obyčejné věci- Stále se za něčím ženeme, honíme a ono to krásné už je kolem nám, téměř nic to nestojí, jen musíme umět vnímat tu krásu a nastavit jí svou duši:o)
      Mám to jako vy. Pod zahradou máme pole a mě rok od roku více fascinuje, jak rychle vše vyroste, na jaře, když je pole zelené a fouká vítr- vlní se jak oceán. jo a na pšenici s nůžkami se dnes také chystám:o) ječmen už jsem usušila.
      Ráda Vás tu opět uvidím, krásný den a moooooc děkuji, moc
      Monča

      Vymazat
  2. OBILÍ samozřejmě ZELENÉ,nějak mi to vypadlo,omlouvám se..že bych už potřebovala brýle,ve svých 41 letech???:)

    OdpovědětVymazat
  3. ... skutečně nádherné fotky, je vidět smysl pro detail a cit. Doufám, že nevadí oslovení v druhé osobě j.č. ? Kdysi , když jsem si založila blog, mi jedna paní psala, že je mezi blogerkami nepsané pravidlo - tykání. Tak tak činím. Děkuji. Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, vůbec nevadí "tykačka" jsem moc ráda, že se ke mně vracíš a moc Ti děkuji za přízeň:o) Krásné dny, Monča

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥