čtvrtek 18. července 2013

Naše letní zahrádka a první rok v domečku

Krásenky

Vítám vás u nás na zahradě. Je to požitek vypít si ranní čaj mezi takovou krásou. ta matka příroda umí čarovat, že?

Naše rodina slaví své  malé velké výročí.
Dnes je tomu na den přesně rok, kdy jsme při dodělávání domečku a postupného nastěhovávání přivezli matrace a rozhodli jsme se, že už tady zůstaneme. Neměli jsme kanalizaci, teplou vodu, spoustu nábytku včetně kuchyně - konvice a studená voda je přeci dostatečný luxus...... ale ten pocit z toho moci tady být už navždy! A jsme tu moc moc rádi a vděčni těm nahoře, že jsme to tady objevili. Byla to pro nás láska na první pohled :o)))







To lehounce fialové je Perovskie neboli ruská levandule. Je to keř, který dorůstá velkých rozměrů a  krásně voní. 









Přeji vám krásný den a všímejte si maličkostí, den bude hned příjemnější. 












9 komentářů:

  1. Krásný horký letní den Mony, je pravda.... jak se člověk rozhodne sám, stačí mu ke spokojenosti málo. Vše se pak postupně stává krásnějším a to hlavně svým vlastním přičiněním. Z toho se vy nyní plně radujete, protože vlastní pílí jste to dotáhli tam, kde nyní žijete svůj spokojený život. Moc to celé rodince přeji. Těším se na další povídání Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, Vy jste to vystihla krásně.... ano, tak to je. A moc děkuji za milá slova:o) Krásný den, Monča

      Vymazat
  2. nádhera, Moni, hlavně ať se Vám nadále krásně bydlí a ať jste v domečku spokojení. Já jsem si před lety kupovala starý domek a jen jsem do něj vstoupila, věděla jsem, že to je ten pravý, že se mi v něm bude krásně bydlet. Teď už bydlím 12 let a během těch dvanácti let jsem poznala manžela a narodila se mi dcera a jsem šťastná. Domek taky prošel rekonstrukcí vnitřních částí a venkovní nás čeká příští jaro. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko, moc děkujeme za krásné přání, jste milá. Ono co se mát stát se zkrátka stane.... stačí poslouchat srdce a jít po své intuici:o) Ať jste spokojeni a dobře se vám všem daří:o) Monča

      Vymazat
  3. Krásný den Moniko , dnešním čtením Tvých řádků jsem si připomněla okamžiky, když jsem více jak před sedmi lety šťastná myla na zahradě v plastovém dřezu nádobí.... - první dny v našem novém domečku. Nevadilo mi, že se termín dodání kuchyňské baterie a myčky protáhl - ráda na tyto chvíle po letech vzpomínám ....
    Ať se vám celé rodině v domečku na kopečku moc krásně bydlí a jste šťastní !!!
    S pozdravem Kateřina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Káťo, moc si vážím Tvých krásných slov a přání. Já přeji i Tobě krásné chvíle tam u vás, Monča.

      Vymazat
  4. Velká gratulace k tak krásně tematickému výročí! A jak psaly holky výše - člověku stačí málo k tomu, aby byl šťastný - je prima na to pamatovat, s láskou vzpomínat, a s nadšením se těšit na dny příští, které přinesou spoustu dalších nápadů a invence. Tak ať jich máte stále dostatek! Hezký podvečer, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucí, děkuji za krásné přání, jste moc milá. Přeji Vám pohodové a odpočinkové léto, Monča.

      Vymazat
  5. Nádherná kuchyňka!!!

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥