úterý 30. července 2013

Ořechová náplň


Včera jsem přidala ke koláčkům ořechovou náplň. 

 Budete potřebovat:
100g namletých vlašských ořechů
125ml vody
1/2 lžičky skořice
cukr dle chuti
trošku rumu
20 ks namletých dětských piškotů

Na minutu svaříte ořechy ve vodě a všechny ingredience přidáte. Piškoty fungují jako zahušťovadlo, třeba jich nebude potřebovat ani 20 kousků. Náplň se mi zdála sušší, příště zkusím ubrat, nebo přidám kompotovanou meruňku, jako mám v receptech u rohlíčků.

U našich dětí i jejich kamarádek vedou zkrátka tvarohové. Pět cácorek snědlo během celého dne koláčky z 3/4 dávky těsta na šneky a večer na tatínka zbyly už jen dva kousky.... ale co může být pro nás pečící maminky lepší vyznamenání, řekněte samy?





2 komentáře:

  1. Moni, zas slintám :o)
    Božínku, to je dobrot!
    Zkoušela jsem to kuře na bylinkách a kdybych se nestyděla, olíznu i talíř.
    A teď zas taková inspirace!!
    No, půjdu do toho, ale kaťata po takových hodech určo nezapnu :o)
    Hezké dny!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško, to jsem moc ráda, že i Vám chutná. Já také lížu talíře a vůbec se nestydím:o)))))) Ale ono to chce jíst s láskou a nepřipouštět si ty kalorie, potom to ani tělo nezjistí, že mu tak dopřáváme:o) Krásný den a děkuji moc, Monča

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥