čtvrtek 4. července 2013

Rybičky, rybičky.......


Opravdu nejsem žádná švadlenka.
 Ale na rybičky a srdíčka si ještě troufnu.
 Překvapila mě má děvčata, jak si s nimi vyhrála:o)
 A rybky fungují i jako krásný dárek, do kterého můžete vložit svou energii.






Děkuji Vám za milou návštěvu, moc si vážím vašeho zastavení a milých komentářů a mailů:o)
Krásný den, Monča.









7 komentářů:

  1. Fantastické rybičky..miluji toto jednoduché a však krásné šití..má své velké kouzlo.
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Zuzí. Složité bych ani nezvládla - takže u mne je to z nouze cnost:o) M.

      Vymazat
  2. Dobrý nápad, na rybičky bude možné využít různé zbytky:-) Jsem moc ráda, že jsem se dneska náhodou dostala na tvůj blog. Hezké léto. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem ráda za Vaše zastavení a milá slůvka, Zuzko:o)
    Jsem ráda, že mohu trochu inspirovat a potěšit.
    Krásné léto, Monča.

    OdpovědětVymazat
  4. rybičky sú milé
    náhodou som objavila Tvoj blog a už si ho dávam k sledovaným...

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥