středa 31. července 2013

Srdíčka, kam se podíváš....


přiznám se bez mučení .....jsem závislá na dekoracích, zejména na srdíčkách a andělíčcích...... Nepotřebuji ke svému životu drahé obrazy, křišťálové lustry a vázy, ale bez těchto roztomilých věciček za pár korun už si neumím představit útulný domov....
A pokud byste u nás byly, viděly byste samy, že na každé kličce u okna či dveří visí srdíčko.
 Je mi nějak jedno, jestli je ušité, plechové, dřevěné.... hlavně, že je:o)
Nějaké jsem vám dnes nafotila. Zdaleka né všechny:o)  Ale je pod mrakem, tak se omlouvám za nedokonalé foto.




























8 komentářů:

  1. Moniko,
    srdíčka jsou krásná !
    Také mám pro ně slabost, takže u nás doma to vypadá s nimi podobně jako u Vás :-)
    Krásný den!

    OdpovědětVymazat
  2. Mony.... úžasné...... přeji ze srdce krásný den Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, i Tobě krásný den:o) Děkuju, M.

      Vymazat
  3. Mám to stejně - srdíčka a andělíčky! Krásnou sbírku máte (máš?) :-) Hezký den, Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak na tykačku, Lucí:o) Děkuji a krásný den, Monča

      Vymazat
  4. Téda Moni...to je srdíček ♥♥♥
    Tomu říkám sbírka, chybí už jen ♥ na dlani.
    Pa pa Martina

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥