pondělí 8. července 2013

Srdíčka, srdíčka, srdíčka......


Moje dnešní  potěšení bylo šití dárečků, které by zvládl opravdu každý. Využila jsem chvilky, kdy se holky zabavily u modelování a byl relativní klid. 
Srdíčka rozhodně nejsou dokonalá, ale mě těší, že si je jakž takž zvládnu vyrobit sama. 
Dobrý tip na výplň. Rozstřihla jsem starší polštářky z Ikea a recyklovala jsem. Stály původně jen 29 ,- Kč a je to mnohem levnější než vatelín, který jen původně kupovala.



Původní záměr byl, že se srdíčka stanou milými malými dárky pro kamarády a návštěvy, ale jak je zmerčily mé malé slečny......... měly jinou představu co s nimi a polovinu mi zabavily na hraní, i přesto, že srdíček máme plný dům. Je to pro mě milá dekorace a věším je na kliky u dveří a kličky od oken - zkrátka kde se dá:o)






Zdravíme vás všechny z kopečku děkujeme za návštěvu a popřípadě za milá slůvka, moc mě těší, vidět vaši odezvu:o) Monča






6 komentářů:

  1. Moni jak vy to děláte, že pořád něco děláte?? Ráno mrknu tyčky s česnekem, odpolko mrknu srdíčka jsou na světě?? Jste fakt šikulína. Těším se na další překvápka (a zatím jdu alespoň vyžehlit).
    Hezký zbytek den přeje Radka

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera, nedivím se děvčátkům, že je zabavily. Krásný zbytek pondělí, Moni

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, to je pěkná hromádka :-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásná srdíčka, mohla bych se zeptat jakým způsobem je sešíváte?
    Moc děkuji za odpověď :)

    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po rubu a poslední cca 2 cm z lícu. Šiju je v ruce:o)

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥