středa 31. července 2013

Střípky z obývacího pokoje


... dnešní příspěvek je o střípcích z našeho obýváku.... Takto nás kdysi nakreslila tuší naše Terezka:o)
Obrázek jsem obstřihla a položila na látku, ze které máme našité polštářky.
... tato galerie má pro mě cenu zlata..... více než nějaký originál od Picassa....


... tatínek...


.... maminka....


.... a tyto ptáčky nakreslila čtyřletá Betynka...... 


.... levandule z naší zahrádky.....








Přeji vám krásný večer a dobrou noc, mé milé čtenářky...... Monča

18 komentářů:

  1. Moni, obrázky jsou KOUZELNÉ. Je vidět, že se holčičky pomamili, jste šikulky...Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, velké díky a holčinám vyřídím:o))))Měj se krásně, pa M.

      Vymazat
  2. Moni,
    nádherné obrázky .... tak krásné nemají ani v Louvre ... taky si schovávám obrázky kluků ... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji a holkám vyřídím:o)pa, Markétko

      Vymazat
  3. Dobrý večer Moni už dlouho si říkám, že Vám musím napsat a pochválit, jak krásný blog máte. Musím se přiznat, že zde nakoukávám téměř každý den a vždy se už těším, co nového přibylo. Vždy z toho číší neskutečná pohoda, teplo domova a laskavost. Vaše recepty, fotky bydleníčka a všechny komentáře, které k fotkám přikládáte se krásně čtou a pohladí na duši. Už jsem vyzkoušela několik Vašich receptů a vždy měly velký úspěch, především čokoládový dortík...ten zatím vede, musela jsem ho již dělat několikrát za sebou :-)) Vaš domeček vypadá moc krásně a útulně. My jsme zatím ve fázi dokončování domu, snad se nám podaří do konce roku nastěhovat, takže se už moc těším, až budu moci vše už jen také zútulňovat. Přeji Vám krásné a pohodové léto a těším se na Vaše další fotečky a komentíky. Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kačko, opravdu jsi mě moc povzbudila a pohladila u srdíčka. Není v blogerském světě nic lepšího, než občas vidět nějakou milou reflexi a já Ti za Tvou strašně děkuju a jsem ráda, že se vracíš:o)
      Měj se krásně a ať máte hodně síly a kreativity na dokončování domečku. Monča

      Vymazat
    2. Mončo, není za co děkovat, je to jen a jen Tvá? (Vaše) zásluha, že se sem hrozně ráda vracím, je se pořád na co koukat a čerpat inspiraci. Již dnes vím, že spoustu nápadů z tohoto blogu uplatním u sebe v domečku :-), jen musím ještě chvíli vydržet...než dojde k realizaci :-). Prostě jsi typ člověka nastavený dle mého gusta, a proto se sem hrozně ráda vracím. Dnes se chystám na focacciu a dipy :-) Přeji krásný sluníčkový den. Katka

      Vymazat
    3. Kačko, tak na tykání:o) ... i tak děkuju, a i Tobě nádherný den, Monča

      Vymazat
  4. Moni, nádhera!!! Krásné fotky, atmosféra.... A dobrý nápad s tím vystřihnutím obrázků a položením na látku. To asi obšlehnu :-D Levandule se mi už také suší a moc se mi líbí, jak ji balíš do papíru... Takže budu zase kopírovat :-) No, a dnes jsme měli k večeři báječnou pizzu dle tvého receptu a kluci mlaskali, že lepší v životě nejedli. Prý je dokonce i lepší než v pizzerii.... Což je u nich co říct :-) Tak a teď mi dopracovala pekárna, tak jdu zpracovat těsto na tvé bagety....
    Dobrou noc!!!
    Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, klidně kopíruj, k tomu účelu sem fotky dávám. Já moc děkuji za Tvou nádhernou poklonu, vážím si Tvých slov.... děkuju a krásný den, M.

      Vymazat
  5. nádherné obrázky a celý Váš dům, miluju Váš blog, Moni, hezký den Eva

    OdpovědětVymazat
  6. To je tak krásný nápad s těmi postavičkami na plátně! Miluju tyto dětské kresby a tento krásný, domovem dýchající blog!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Januško, jste strašně hodná, děkuji. M.

      Vymazat
  7. Ahoj Mony- moc se mi vše líbí- je vidět, že i děvčata Vás vidí s úsměvem na líčku a úsměv a pohoda Vás provází všechny každodenně . Musela jsem hned poránu zaběhnout na návštěvu a přeji krásný a zase bude horký den .......Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Moni...
    máš pravdu, tyhle dětské obrázky jsou pro každou z nás ty nejkrásnější na světě. Já mám zase schované dceřiny dopisy Ježíškovi.
    Pa pa Martina ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, dopisy jsou také príma. Jsme ale bohaté, viď? Proto jsem i natřela naši ledničku a teď mám nádherné dekorace i v kuchyni a zastaví se u nich i chlapi, kterým je nějaký design ukradený:o)
      papa, Monča

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥