neděle 21. července 2013

Tip na výlet: Stezka mezi korunami stromů


V sobotu jsme s dětmi navštívili tuto nádhernou stezku v korunách i nad korunami stromů. Já se svými závratěmi zůstala v půli cesty, ale holčiny byly statečné a s tatínkem zdolaly i za mě celou stezku. Cestu do tohoto  krásného komplexu najdete z městečka Lipna nad Vltavou. 



Pro děti je připraveno několik odboček z hlavní trasy, kde si mohou dokazovat, jak šikovné jsou:o)










Velice mě upoutalo hřiště, které je hned pod stezkou. Děti se mohou vyřádit na dřevěných atrakcích a svézt se na mistrovsky vyřezaných zvířátkách....




Pokud milujete klouzačky a tobogány...... za 50,- Kč se můžete svézt na nejdelším suchém tobogánu u nás.





Komu se nechce šlapat do kopce, má možnost se dopravit lanovkou až pod rozhlednu. My šlapali přímo pod lanovkou a byli jsme nahoře cobydup. Nesli jsme Betynce odrážedlo a dolů frčela jak namydlený blesk:o)


...  vedle nás na parkovišti stálo auto s takovouto neodolatelnou nálepkou.... musela jsem opět vzít do ruky fotoaparát:o))))
A pokud jsem vás alespoň trošku nalákala na prima výlet pro celou rodinu.... tady zjistíte vše potřebné www.stezkakorunamistromu.cz

Mějte se krásně a užívejte si nádherného počasí........ Monča


4 komentáře:

  1. Tak opět moc pěkné místo, je dobře , že se děti vyřádily- tak to má být. Budou mít plno zážitků ,až budete odpočívat na té vaší krásné terásce ...budete mít co probírat. Zdar další prima akci moc zdravím Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Moniko, tak zrovna toto jsem minulý týden objevila na Kudy z nudy. Je to nádherné, těm mým třem klukům by se tam móóóć líbilo. A já bych dopadla jako ty, jen možná o něco dříve. Tipnu, tak asi po pár krocích. No tak na jednu stranu dobře, že je to tak daleko od nás, že mě tam kluci nepotáhnou ...
    Krásný nový týden ... Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo tam opravu krásně a mrzelo mě, že jsem to nedala až nahoru, ale ..... strach z výšek mě stahuje, bohužel:o( Krásný den

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥