úterý 23. července 2013

Třešňová zmrzlina


Tak místo džemu jsem dnes udělala ještě 
třešňovou smetanovou zmrzlinu.
 Byla jsem líná hledat nějaký recept, tedy né tak líná, jako spíš raději dělám vše pokus- omyl i se všemi následky, ale většinou se to vyplatí.

Použila jsem:

500ml smetany 33%
 moučkový cukr (dejte podle vaší chuti)
vanilku
asi 200g vypeckovaných třešní
2 žloutky




Smetanu se žloutky, vanilkou a cukrem jsem zahřála  na asi 85 stupňů.
 Třešně rozmixovala a přidala do odstavené smetany, nalila do vaničky od zmrzliny, kterou jsme snědli a chce to hlavně trpělivost při mražení. Ale s dvěma cácorkami, které se po zmrzlině mohou utlouct je to nadlidský úkol. Nechala jsem v mrazáku 7 hodin, 
ale ještě hodinku by to sneslo.


2 komentáře:

  1. mňam, hned bych si dala i když u tebe Moni nějak nevím co dřív. Ta tvoje venkovská bageta totiž vypadá taky moc dobře.
    mějte se krásně a užívej si s holkama prázdniny
    Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme za přání, Věruško:o) Tobě přeji to samé, M.

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥