pondělí 22. července 2013

Třešňové zapečené mističky


Včera jsme večer dostali od švagrové Lenky plnou krabici třešní. Myslela jsem, že dnes budu dělat džem, ale holky už večer snědly skoro polovinu a dnes jsem v mrazáku našla listové těsto a nápad byl na světě.
Žádný velký recept nečekejte. Jen jsem vyložila zapékací misky listovým těstem, cca 1 kg třešní jsem smíchala se 4 lžícemi třešňové marmelády, 4 lžícemi vanilkového pudinku (prášek), trochou cukru a zapekla........ Ještě ušlehám šlehačku a přidám trochu zakysané smetany........ mňam......miluji léto:o)

















10 komentářů:

  1. Mony ,okamžité nápady jsou nejlepší, věřím, že jste si pochutnali všichni.H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tedy ano, na ostatní dobrota ještě čeká. Krásný den, M.

      Vymazat
  2. mňam, mám doma natrhaný kyblík višní, tak možná dnes po práci taky zkusím, hezký den Moni a díky za inspiraci. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo, já svůj díl už snědla a musím se pochválit. Teď čekám, která z holek nedojí:o))))))

      Vymazat
  3. Moniko,
    pár dní tu nejsem a tolik nových příspěvků :-o
    Jdu honem listovat zpět ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, moc moc děkuju za tolik krásných slov u všech Tvých komentářů. Krásný večer, M.

      Vymazat
  4. Milá Moni, tvůj blog jsme objevila díky Lucce a její chvále na tvou focacciu. Pekla jsem jinou (jen z bílé mouky), ale hlavně pro radost naší Terky (dává si pozor, co jí) jsem ji vyzkoušela. Je úžasná! A jak koukám, nejen ona!
    Určitě se zase zastavím, moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc děkuji za milá slova a budu se těšit na Tvou další návštěvu:o)
      Monča

      Vymazat
    2. Ty mističky vypadají úchvatně,hnedka bych aspon dvě zblajzla:-) Děkuji za tvé úžasné příspěvečky,ráda sem k tobě nakukuji.

      Vymazat
    3. Moc děkuji za milá slova:o)

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥