pondělí 15. července 2013

venkovská rustikální bageta


Na rustikální bagetu budete potřebovat:

150g brambor
400g hladké mouky
100g celozrnné pšeničné mouky
225ml vody
1 lžíci soli
4 lžičky olivového oleje
1/2 kostky droždí



Oloupané brambory uvařte v osolené vodě a potom rozmačkejte. Všechny ingredience včetně brambor smíchejte v kynuté těsto. Já je dávám do domácí pekárny a jsem bez práce. Po cca 90 minutách rozdělte těsto na 2 díly ( budou 2 kusy baget) a vyválejte obdélník, který srolujte do patřičného tvaru. Položte na plech a ostrým nožem udělejte zářezy na každou z baget a nechte pod utěrkou 50 minut kynout. Potom  bagety pomoučněte a pečte v troubě na 230 stupňů asi 35 minut. Špejle vám napoví, kdy už je hotovo:o)





Dobrou chuť a hezký den z kopečku......... Monča

15 komentářů:

  1. Teda to zas bude dobrota ,díky Mony.....krásný teplý den

    OdpovědětVymazat
  2. Hmm, ta vypadá hodně jedle:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je opravdu božská. Já miluji pomazánky a pěny a k nim je skvělá:o) Díky, M.

      Vymazat
  3. MONČO,TY JSI SNAD KOUZELNICE!!!!PROSÍM,PROSÍM-VÍCE TAKOVÝCH RECEPTŮ.DĚLALA JSEM TY TVOJE ŠIŠTIČKY Z MLETÉHO MASA.TA ŠPEJLE JE DOBRÝ NÁPAD.RODINA BYLA SPOKOJENÁ A JÁ TAKY.MOC DĚKUJI ZA TVOJE STRÁNKY-PA-KLÁRA JSI MOC ŠIKOVNÁ A NÁPADITÁ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, děkuji za Tvá milá slova.... jsou pro mě pohonem k tomu motůrku, co někde mám:o) Krásný den. Monča

      Vymazat
  4. Moni, děkuji za receptík, ráda vyzkouším.
    Hezký den ... Věra

    OdpovědětVymazat
  5. Moniko,
    pekla jsem už podle Vás pizzu a špenátové quiche a musím říct, že oboje je vynikající !
    Ukládám i tento recept a těším se na další dobroty z kopečku :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Mončo, musím ti napsat jak u nas frčí tvoje bagety ;-) Pekla jsem již několikrát a vždycky se povedly a měly úspěch. Naposledy včera a to jsem do nich přidala ještě lněné semínko. No a dnes už nejsou, tak jsem právě dala zadělat na další ;-)
    Papa a pěkný večer
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  7. Dnes jsem se překonala! Upekla jsem svoje první bagety. A musím přiznat, že jsou fantastický! Díky vám.
    Doufám, že se na mne nebudete zlobit. Přepsala jsem si totiž recept i k sobě. Samozřejmě s odkazem na zdroj.
    Přeji krásný den.
    Martina

    OdpovědětVymazat
  8. vůbec ne, jsem ráda, že se povedla:-)
    M

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Monika,
    tie bagetky sú krehké, chutné a neuveriteľne ľahko stráviteľné. Už dlhšie sledujem Váš blog. Mám 32 rokov, 2 ročné dieťa a už 10 rokov žijem v šťastnom manželstve. Váš blog mi vyplnil ten nočný voľný čas. Milujem ručné práce, varenie, pečenie, knihy a svoju domácnosť /počítajúc so synom a manželom :-) /Ste pre mňa inšpiráciou. A po prečítaní Vášho blogu cítim vždy pokoj. Ďakujem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinka, děkuji moc. Jste milá. Tak zase někdy v noci :o)

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥