středa 17. července 2013

Zázračná bylinka echinacea


Tuto nádhernou květinu miluji za všech nejvíce. Echinacea začíná kvést, když jí jsou dva roky . Loni jsem byla ráda za 4-5 květů a letos už tříletá má nasazeno na minimálně 30 květů a už nyní dosahuje výšky jednoho metru. Líbí se mi pozorovat, jak je kolem této krásky rušno a živo. Milují ji kromě mě také včelky a  řada motýlů. 
Jako bylinku s mnohostranným využitím  jsem vám ji už představila, tak dnes jen na pokochání....... :o)







Mějte se krásně.....







6 komentářů:

  1. Taky mám Echinaceu na zahrádce a právě krásně nakvétá :)

    OdpovědětVymazat
  2. Echinaceu mám také na zahrádce. Vloni byla ohromná, samý květ. Letos ji málem díky vlhkému počasí skoro celou ožrali slimáci. Mám z ní žalostnou trosku, tak snad příští rok.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je mi líto. Ty naše také zpočátku ty slizké potvory žraly, bála jsem se o ni, ale slimáci sežrali jen jednu ze čtyř. Ale totálně mi sežrali stévii. Držím palce na přes rok, M.

      Vymazat
  3. Jestli můžu poradit recept na slimáky, tak dát na záhonek mističku s pivem a ty potvory do ní nalezou a chcípnou. Zkuste to. I.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za praktickou radu, to jsem ještě neslyšela:o)))) Zkusím a dám vědět.M.

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥