pátek 2. srpna 2013

Cedule, tabule, tabulky....... má vášeň


.... přeji vám další krásný letní den..... bože miluji léto:o) A miluji jaro, kdy všechno kvete a bzučí a zbožňuji teplý barevný podzim s dýněmi a listopadkami a zimu s Vánocemi..... asi vlastně miluji celý rok. V každém období je něco krásného a jedinečného, vždy se na něco těším a bez těchto každoročních těšení by život nestál za nic, nemyslíte? Ještě štěstí, že žijeme v tak mírném pásmu, že se nám ta roční období střídají a každé je úplně odlišné a něco rozdílného nám nabízí. Na rovníku bych asi žít nechtěla:o)

Ale to jsem se nějak oddálila od dnešní inspirace. Dnes jsem pro vás zachytila mou vášeň pro cedulky a tabulky. Všechny černé plochy, na které píšu křídou jsem natřela českou barvou  Eternal. Je to akrylová matná barva a hodí se od plastu až po beton. A není to tabulová barva, ta je zbytečně drahá. Tato plechovka 1l plechovka vyjde na zhruba 180,- Kč.  Používám k nátěru molitanový váleček a minimálně čtyři vrstvy barvy. Omývám jako tabuli a přepisuji.
Na první fotce je plastová trubka od kanalizace , natřená a popsaná slouží jako dočasná schránka:o).... nevýhodu to má, po každém dešti přepisovat, ale mě to baví:o)

jen vsuvka pro zasmání: .... když viděl můj Tom tuto fotku se schránkou tady na blogu, napsal.... " Moní, přišel mi nějaký dopis, vyndej mi ho! Zase mi někdo píše!

... u vchodu čeká na návštěvy tento citát, ale věřím, že naším kamarádům a rodině smysl pro humor nechybí.....




Je sranda pozorovat návštěvy, jak se uculují u cedulek a nejednou se stalo, že po odchodu něco vtipného připsaly. A jednoho rána, kdy visela mámina pravidla už 4. týden .... připsal na lednici můj vtipálek manžel svá pravidla, myslela jsem, že umřu smíchy... a tak se tátova pravidla usídlily na tabulce.







Terezka se pomamila:o)


... po výletě do Plzně v loutkovém muzeu přibyla od Terky další kresbička i s popisem


Když byly Terezce dva roky vytvořila jsem "kecálka", jak jsem tyto rámečky nazvala. Znáte to všechny... ty krásné agramatismy a smyšlená slovíčka našich dětí, to je snad nejkrásnější, co může být. A kolikrát si nemůžeme vzpomenout, co to vlastně zase ty děti vymyslely?
 Použila jsem rámeček A3 z Ikea a píšu lihovým fixem přímo na plexisklo.
Visí nám v předsíni a návštěvy se zasmějí hned u vchodu.





Terezka sama napsala tento nápis, když byla jednou po dešti tabule čistá a nepopsaná....



... historie tohoto citátu jsem již popisovala ve starším příspěvku.
Po několikadenním dotazování ze stran manžela... Co to tedy vymyslel Bůh lepšího, že ho nic nenapadá.....
 .....jednoho dne mi to osvětlil:o))))))
Sranda a humor je koření života, nemyslíte?







Nejsou to všechny hlášky, které tady máme, nebo jsme měli, ale nebojte, zase někdy dovyfotím další.

Mějte se krásně a ještě jednou vám všem, milé dušinky, děkuju za včerejší příspěvky. Dohnaly jste mě k slzám štěstí a potřebovala jsem nejeden kapesník..... Jste zlaté...... vaše Monča






29 komentářů:

  1. Mončo, to je bomba :-D :-D Máš to doma pěkně vymazlený .... ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. opět parádní příspěvek, Vaše tabulky Moni, jsou úžasné a citáty na nich tak pravdivé a mimochodem máte moc krásné písmo. Hezký pátek Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za poklonu, Evičko:o) Krásný den, M.

      Vymazat
  3. Moni, to máš doma hotové tabulkové království! Je super, že to nadšení s Tebou sdílí i manžel s holkama :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucí, děkuji. Ano, mám to štěstí, že je mi manžel podporou:o)
      Krásný víkend, M.

      Vymazat
  4. Dnešní příspěvek mi vyloudil úsměv na tváři :) Jste vtipní a určitě báječní lidé...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Januško, to jsem ráda, že jsme vyloudili úsměv na rtech:o)Krásný víkend

      Vymazat
  5. Z Vašich příspěvků, fotek, tvoření, vaření...,,prostě z Vás dýchá neskutečné teplo domova a pohody. Obdivuhodné......Nemůžu se přestat usmívat. Krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, ono toho humoru není nikdy dost:o) A děkuji za krásná slova, Míšo.

      Vymazat
  6. Moniko,
    u Vás doma na Kopečku musí být opravdu krásné přijet ,, jen " na návštěvu.
    Tabulky a nápisy nemají chybu!
    Doslova mě dostala poštovní schránka, lednice a pak šuplíčky s dózami, po kterých stále toužím :-)
    Mám doma jen jednu malou tabulku, ale už teď vím, že nutně potřebuji další ;-)
    Nějak jsme nevěděla jakou barvu zvolit a teď už to vím :-)
    Díky Moni, za každodenní pohlazení po duši i chuťových buněk ♥
    Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, strašně Ti děkuji za milá slova, opět jsi mi pohladila duši.
      Krásný víkend, pa M.

      Vymazat
  7. Mony.... opět krása - jen ten nápad - to prostě se už člověk snad rodí s pytlem inspirací na zádech ...jsi úžasná -/promiň přijdeš mi tak blízká ,že ti začínám tykat- tykej mi taky /.
    Co na to říct v každém koutě je cítit teplo domova , láska a klid - jste báječná rodinka .Měj prima den ....a nezapomeň zase brzy" hodit něco do placu" - stojíme tu ve frontě.....Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haní, rozesmálas mě, to s tím pytlem na zádech jsem ještě neslyšela:o))))) Určitě na tykačku:o) Moc děkuji za krásná slova.
      pa a užij si víkend

      Vymazat
  8. Musím říct, že máte moc zajímavé nápady, kterými si tak úžasně zkrášlujete domov :-)
    Objevila jsem Váš blog teprve nedávno, ale moc ráda chodím nakouknout...jste prostě moc šikovná :-)
    Hezjý den přeje V. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, jsem ráda, že se Vám u mne líbí a budu ráda, když se budete vracet, děkuji a mějte příjemný víkend, M

      Vymazat
  9. Milá Moni,
    mooooc krásný a inspirativní příspěvek. Skvělé nápady.
    Přeji krásný víkend.
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzanko, moc moc děkuji, jste milá:o)

      Vymazat
  10. Moni opravdu denně netrpělivě čekám na další příspěvek.Jsou plné vtipu a úžasných inspirací.
    Díky za skvělý blog! Alena.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, mám z Vašich slov velkou radost. Děkuju, M

      Vymazat
  11. Milá Mončo,myslím že to co bych komentovala tak bych se opakovala co už Všichni napsali.Ceduličky,citáty a pravidla jsou úžasný.Začínám být na Vás závislá a strašně se těším na další den a nový příspěvky. Doma začínám lítat jak motorová myš a hledám své resty a začínám je dávat do své podoby.Děkuji,že tu jste Mikeška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mikeško, moc moc děkuji, Tvá slova hřejí... můžeme si tykat, viď?
      Ať se Ti povede rychle všechny resty a ty "nutné" věci doma dodělat a mají z nich i ostatní radost:o)
      Krásný víkend. M,

      Vymazat
  12. Nádherné. Miluji tabulky...musím si nějaké pořídit. Líbí se mi ty dětské patlaniny:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, Amélie:o) pořiďte, je to opravdu jednoduché a levné.
      Mějte prima víkend

      Vymazat
  13. Moni, úžasný příspěvek, cedulky i nápisy, moc jsi mě dneska pobavila ... ráda se k tobě vracím ...pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko, moc děkuji, jsi zlatá:o)

      Vymazat
  14. Dobrý den, tak barvu už mám koupenou a brzy se s ní vrhnu na lednici, Vaše stránky jsou mi velkou inspirací. DĚKUJI Jindra :)

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥