sobota 3. srpna 2013

Kašpárek v rohlíku....... aneb dětský bejbypank :o)



Krásný víkend, mé milé..... Dnes je příspěvek úplně z jiného soudku..... žádné vaření, pečení, tvoření.....
Ale k mým vášním to vlastně také patří. Nejsem schopna dělat nic bez podkresu hudby. A že to mé tedy naše spektrum je velmi široké! Jsem schopna si po Čechomoru pustit FooFighters a poté Hradišťan a hned na to Tata bojs a Mňágu a ždorb..... potom zase Vlastu Rédla..... no, nejsem opravdu vyhraněna... říkám, že posloucháme to pěkné.  Hudební kulisa, mě vždy nabíjí energií a dělá se mi vše lépe, ať už jen prosté utírání prachu.
U nás hodně zpíváme, já hraji na piano s Terezkou a manžel na kytaru a Bety alespoň tamburinu či rumbakouli, zatím:o) A jsem pyšná, že v dnešním světě, kdy už toto asi není v kurzu, naše holky znají slova a zpívají s Čechomorem z krásné lidové pověvky. Nějak mi to vůbec nedocházelo, až když mi kolegyně, vylila slzičku, když je slyšela bezprostředně zpívat, že její vnuci říkají: .... "babi, ty si trapná, co to posloucháš?" (míněn Hradišťan) 
Takže jeden z dalších rodinných pokladů...... hudba. Milujeme ji.  A Vánoce u piána s koledami v doprovodu tatínka s kytarou jsou samozřejmostí. 



No, a naší společnou vášní, jak dětí tak nás dospělých je úžasný projekt...... rockovo- punková kapela pro děti Kašpárek v rohlíku...... Mnozí určitě znáte a pokud né, zkuste si je najít na youtube. Uvidíte, že se bude líbit i vašim dětem a vnoučatům. Miluji tu atmosféru koncertů, děti s punkovými čepicemi, zpívající dětské davy a rodiče, kterým tuhnou ramena, jak své ratolesti nesou, aby co nejvíce viděli na Kašpárka. 
Kašpárek přejímá světové hity a textuje písničky nádhernými vtipnými slovy pro děti, ale věřte, budete se bavit i vy. V tomto projektu je zúčastněno mnoho známých zpěváků od Davida Kollera, Milana Caise ( bubeník a zpěvák z Tata bojs), zpěváci ze 100 zvířat, Vypsané fixy, Wohnout...... a mnohých dalších. Ještě se letos na jeden koncert chystáme. Nemělo to chybičku..... snad jen, že bych je poslouchala déle než onu hodinku.
tady vám dávám odkaz na jejich stránky, kde najdete vše, co budete  chtít vědět.













.... zdraví vás pankáčky....... a přejí příjemný poslech jakékoli dobré hudby.....




... a ještě tady malá ochutnávka Kašpárka v rohlíku












8 komentářů:

  1. Krásné ráno, Moni! Chvilku jsem tu nebyla a přibyla hromada krásných příspěvků - třeba tvoje cedulkování. Nejdřiv jsem si říkala, to bych těm svým mohla dát taky na oči, ale pak mi došlo, že i moje oči by si některá tvá moudra měly číst...
    Nebo poetika u potoka, úžasné fotky!
    A teď zase muzika. Bez ní to u nás taky nejde, vždycky jsme zpívali a Adam, to je muzikant tělem i duší, bez svých kytar nevydrží ani den a při zpěvu ho doprovází Petr H. ze 100 zvířat.
    Přeji krásnou sobotu na kopeček, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, zlatíčko, moc děkuji a hudbě zdar..... Jsem za Tvé návštěvy moc ráda, pa M.

      Vymazat
  2. Moni, Kašpárek v rohlíku frčí i u nás ....pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou zkrátka dobří a výborné je, že baví i rodiče:o)..... papa, M.

      Vymazat
  3. Milá Monika, objevila jsem tvůj blog teprve nedávno a moc rád nakukuju....krásný pohlazení po duši...cedulky mě dost pobavily, super nápad....Kašpárek v rohlíku taky dobrý tip, a holky mají nádherný trička....krásné léto a těším se na další příspěky, jsi veliká šikulka.....Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, děkuji za hezká slova. Krásnou neděli, M.

      Vymazat
  4. Moni, krásnou neděli přeji. Tvůj článek je moc hezký a vaše číra taktéž :-) Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Věruško:o) Krásnou neděli, M.

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥