středa 14. srpna 2013

Kreativní využití každé krabice....


.....Krásné ráno....
... kdykoli máme doma papírovou krabici, využijeme ji jako velkou čtvrtku a maximálně ji zmažeme :o))))
.... já potom hodinu myji barvy ze štětců, z terasy, z vlasů a triček.... ale za tu srandu to stojí...
... malá Bety končí vždy své výtvarné kreace pomalováním celých rukou a na co sahne, tam barva zůstává, ale naštěstí tato prstová barva je opravdu krásně omyvatelná.... ale samozřejmě se také někdy rozčílím, ne že bych myla a drhla vše s úsměvem:o))))





... tyto prstové barvy mohu jen a jen doporučit. Koupila jsem je, když byl Terezce jeden rok a stále je máme, stačí mít základní barvy a zbytek už namícháte... i přes vyšší počáteční investici se cena vrátí, malujeme jimi opravdu už šest let, tato firma prodává jen opravdu kvalitní věci, žádná China :o)







.... mějte se pěkně a dovolte svým dětem ten luxus, ať co nejvíce malují a stříhají a lepí a tvoří....
... ten nepořádek nějak skousněte, ale věřte, vrátí se vám to :o)
Monča



5 komentářů:

  1. Co by maminka pro své berušky neudělala, že!
    Když byly naše děti malé, prstové barvy asi ještě nebyly,ale jinak to u nás vypadalo obdobně :o)
    Krásný den, Moni!
    Helena

    PS: ráda bych tě poprosila o mail, nebo se mi prosím ozvi na davidova.hela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Moni,
    nejdříve Ti chci poděkovat za Tvůj krásný blog, inspirace... Jedna nádhera za druhou. S firmou máš velkou pravdu, objednávám i nich výtvarný materiál do naší školky, já mám zase oblíbené jejich křídy na sklo :) .
    Přeji krásné dny i zbytek prázdnin a ráda se sem budu vracet.
    Zdravím! Marionneta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marionko, moc děkuji za milá slova.
      Aurednika navštěvuji také od doby, kdy jsem učila ve školce... to už je 18 let! A mám od nich vše, od pastelek až po papíry. Křídy na okno jsem už sdělala:o)
      Krásný den, Monča

      Vymazat
  3. Moni, z Auredniku nakupujeme do školky, mají tam parádní věci, které nikde jinde neseženeš a tyhle tempery jsou úžasné ... holčičkám to jde krásně od ruky .... a hlavně: "kdo si hraje, nezlobí !!!! " ... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky Moni,
    věřím, že si holčičky tuhle zábavu vychutnaly. Mám tříletého vnoučka
    a zjišťuji, že nepotřebuje zdaleka tolik drahých hraček (kdybys viděla jeho přeplněný pokojíček), ale především se mu věnovat a vymyslet nějakou zábavu.
    Když je pěkné počasí, chodíme s ním hodně ven. Já vymýšlím zábavu "babičkovskou", můj muž zase chlapskou. Malého to moc baví, ani se mu potom nechce domů. Přeji hezkou středu.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥