středa 7. srpna 2013

Miluji recy věci......nástěnka ze zbytků......




Krásný večer, milé čtenářky. Dnes mám pro vás tip, jak si vyrobit nástěnku úplně zadarmo použitím recy věcí:o)
..... tuto nástěnku, která nestála ani korunu jsem si vyrobila, když jsme se minulý červenec stěhovali do našeho domečku. Prkénko je z bývalé palandy, kterou jsme holkám rozřízli, aby měla každá svou postel ve svém pokojíčku. Nalazurovala jsem ji stejnou barvou, která mi zbyla z natírání dveří a kleštin a tavnou pistolí jsem nalepila staré kolíčky, které dostaly také nový lazurový kabátek..... suma sumárum .... 0,- Kč
..... a funguje již rok bez sebemenších problémů.....





... žijte dobře a úsměv půjde snadněji.... a láska se dostaví

... a ještě jsem vám nafotila bonus.... jak jí říkám naše PRAKTICKÁ knihovna
.... nechali jsme přiznané kleštiny, díky nim se v podkroví lépe dýchá a hned při stěhování knih do naší ložnice jsme měli s Tomem jasno, kam s nimi...
... je to opravdu velice " praktické" o každou knihu musím škemrat, jelikož ani schůdky z Ikea nepomohou:o))))...a to se ani nechci zmiňovat o čištění od prachu!  Ale hlavně, že je krásná:o)))))






....  všechny vás zdravím z naší ložnice, mé milé:o)..... Monča










12 komentářů:

  1. Monicko,moc dekuji za ty rychlovky k veceri-takova topinka s vejci-to je mnamka!Zase hezke poctenicko,krasne fotky-ja taky rada ctu.Zrovna dneska u vody jsem docetla moji oblibenou Tana Keleova-Vasilkova.Ranc u dedecka-novinka a doporucuji!!Loznice vypada dobre!Jako vsechno na co Ty sahnes!Jsi strasne napadita a sikovna.Pozdravy posila Klara*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Klárko, díky za Váš příspěvek, zrovna včera jsem si knihu Ranč u dědečka koupila, že si ji přečtu na dovolené a protože nic od této spisovatelky neznám, tak jsem měla strach, že jsem šlápla vedle. Tak už se moc těším na čtení. Hezký den Eva

      Vymazat
    2. Evicko,touto spisovatelkou nikdy neslapnete vedle!Vsechny knihy od ni jsou krasne!Preji hezkou dovolenou a hezke poctenicko.Mejte se krasne!Klara*

      Vymazat
    3. Klárko, moc děkuji za Tvá slova a díky za tip na knížku. Kolikrát nevím, po čem sáhnout... Krásný večer, Monča

      Vymazat
  2. Moni, děkuji za nakouknutí do ložnice :-) Váš dům a každý kout dýchá láskou , pohodou a nefalšovanou pravostí. Moc vám to přeji a jak se říká "přej a bude Ti přáno..."Věrka

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Moničko,
    pár dnů jsem teď nebyla na počítači a jen koukám, co nových článečků přibylo! Jak už jsem psala, jsi velký kreativec a Tvoje rodinka se podílí na všem s Tebou. Na koláčky se mi jen sbíhaly sliny, ale co mě dostalo - mýdla. Naprosto fascinovaná jsem přečetla článeček. Hned si říkám, proč mě, člověka, co prolézá krámky, jako Tvoje holčička, něco takového nenapadlo zkusit také.
    Doufám, že ještě nějaká vyrobíš a podělíš se o tom na blogu. Jinak ta levandulová jsou prostě super a voní až k nám domů. Přeji hezký den, u nás teplý, ale podmračený.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlí, strašně děkuju za krásná slovíčka. Určitě vyfotím další várku mýdla, už jsme (tedy manžel) přišel s nápadem ... mléko srazí tu oranžovou barvičku,
      M.

      Vymazat
  4. Ahoj Moni! nejdřív k tvému "uklízecímu" příspěvku. Moc ti za něj děkuji. Zažila jsem dobu, kdy se nedalo koupit skoro nic a museli jsme si poradit, čisto jsme mít chtěli... Tudíž většinu tvých vychytávek znám a používám, ale moc mě zaujala tvoje finta s přigumičkovaným kapesníčkem na baterii (to totiž vždycky škemrám, aby mi muž utažené sítko odšrouboval :o))
    Ještě jdu pochválit nástěnku, ta je super! Oni kolíčky jsou vůbec vynález! A tvoje knihovna, taky mám doma pár neuvěřitelně "praktických" vychytávek, hlavně, když to je krásné, že :o)
    Přeju pohodový den na kopečku!
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc děkuju za chválu. Od tebe mě to obzvlášť těší a jsem ráda, že jsem něčím novým i pro Tebe mohla přispět:o)
      krásný den, pa MOnča

      Vymazat
  5. Nádhera Moni a nástěnka je úplně nej, máte super nápady. Krásný den Eva

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥