sobota 10. srpna 2013

Miluji venkov a všechny jeho krásy......


... krásný víkend, mé milé....
... dnešní ráno mi do duše přineslo příjemný pocit, který mívám na podzim, kdy je ještě přes den krásně a příjemně teploučko, ale rána jsou chladná, ranní rosa se na všem třpytí a umí čarovat... jako v zimě mráz....

.. omluvte nekvalitní fotky, je opravdu temno a musela jsem s bleskem:o(




...z odpolední vycházky jsem si přinesla svazky celíku zlatobýlu a máty na zimní čajíčky. Krásně nám voní celým domem, do toho omamná vůně levandule...... ach





... opět poklad venkova..... makovičky. Bety je už dva dny používá místo rumbakoule, ale vzteká se, že když hraje i táta na kytaru... není její originální hudebním doprovod slyšet:o)




.... usušené květenství okrasného česneku.....




..... a k našim venkovským radostem patří i pečení domácího kváskového chleba....
... a zapojujeme všechny ruce, které chtějí pracovat, protože.... Bez práce nejsou koláče :o))))





.... mějte se pohodově, užívejte chladného počasí, naberte síly a pamatujte, že život jsou maličkosti, z kterých se máme radovat...... vaše Monča







7 komentářů:

  1. Vaše rodina je velice aktivní! Kuchaříte, zdobíte, cestujete, přírodně žijete a také máte muzikantské nadání!

    Jste krásná rodinka.

    LILI

    OdpovědětVymazat
  2. Jee, Moni, zrovna jsem te chtela poprosit, jestli nemas nejaky osvedceny recept na domaci chleba. Nebudes ho sem vkladat? Jinak moc pekne fotky i s bleskem ;-)
    Pekny vikend preji cele tve rodine :-*
    Sarka

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji Mončo za ta milá slova..bydlím zatím ve městě,brzy budu ale také na vsi,doufám a věřím,že to budu cítit tak,jako ty,už teď se mi tam líbí:)Také díky za tvé fotečky a popisky zdánlivě obyčejných věcí..Krásný víkend celé tvé rodince a těším se na další "příspěvky" :)Radka

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Moni,vidím jak miluješ venkov,je to vidět z jakou láskou ke všemu přistupuješ!Měla jsem uvařený PC,tak se vracím...ocet je fakt na dědině od jak živa, někdy nafotím na svém blogu starý porcelánový soudek který mám po dědovi je starý cc150let.Už tehdy do něho nákádali pstruhy na kyselo....tvé sušiny to je vůně mám to také tak, pak co se dá dám do sklenic a ostatek je na ozdobu nakonec to spálím v krbu:-) tak se měj hezky...Daja

    OdpovědětVymazat
  5. Dobré sobotní ráno Moničko, dneska ráno jsem měla podobný pocit, ale řeknu Vám nebo Tobě?,že už se mi stýská po sluníčku.Máte moc krásný blog,každý den kouknu a vžycky nějaký nový krásný příspěvek, který potěší mou dušičku.Už jsem pekla kringel, moc dětem chutnal a určitě se chystám na další recepty.
    Mějte se moc krásně.Gabka

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Moni,
    opravdu krásné povídání, jako bys mluvila za mě. Jsem ráda, žes zmínila a nafotila makovičky, musím si je z pole za námi také donést. Je to krásná dekorace nyní, na podzim i v zimě. Musím pochválit záclonku na okně, je moc krásná. Prosím, nafoť ji v celé kráse. Na chlebíček se jen sliny sbíhají. Přeji krásný zbytek víendu.

    OdpovědětVymazat
  7. Moničko........hltám každý Váš příspěvěk, je to takový můj malý relax:-)
    Jste úžasná bytost!!! Také bych chtěla poprosit o Váš recept na chlebíček, protože vše z receptů od Vás se mi moc daří...bagety, focaccia i pizza jsou dokonalé, což se mi předtím nestávalo.....zřejmě to bude tím, že kdysi u Vás bylo pekařství??? a zůstal u Vás ten "duch" skvělých pekařských dobrot.......

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥