sobota 10. srpna 2013

náš relax v křivoklátských lesích.....


... holčičky jsou u babičky s dědou, tak jsme si mohli dovolit svižnější a delší výšlap...
.... jeden z cílů vycházky bylo nalezení zhruba 150 cm pokud možno rovnější větve, ani hubené ani tlusté.....
.... a bylo nám přáno....


Na co tuto krásku NUTNĚ potřebuji vám předvedu, až bude dílo hotové, ale přeji si to od minulé zimy:o)))... budu vás několik dní napínat, potřebuji pomoc Toma, tak musím pozvolna a počkat si:o)))













... byli jsme úplně vedle z toho, co na nás čekalo na jedné lesní pěšince...
... nemohla jsem uvěřit svým očím....


... nějaký chudák koníček nám zanechal POKLAD nad POKLAD..... svou  podkovu..
.... nutno ještě dodat, že po podkově několik měsíců toužím a moc jsem si ji přála, strašně moc...
.... a tady se mi opět utvrdil onen zákon přitažlivosti... to, co si opravdu z duše přejete se zkrátka stane.... a pak ať mi nikdo netvrdí, že andělé neexistují.....
..... děkuju, moc moc moc...



... na konci vycházky se  křivoklátské lesy otevřely a my se mohli pokochat pohledem na panoramata ( jak říká paní Homolková :o)....  v dáli už se tyčí vrcholky Brd a pod nimi leží naše vesnička milovaná....
... miluji vůni jehličí, borůvčí, kůry stromů, když se do nich opírá teplé sluníčko... vždycky nasávám a říkám si, že takový parfém ještě bohužel nikdo nenamíchal





.... a jsme na konci, mé milé. To byla malá ochutnávka Křivoklátska. Mějte se moc prima, jdu připravit něco mňamek a vínečka na večerní posezení na terásce....





21 komentářů:

  1. Tento príspevok a celý tento blog je pre mňa ako balzam na dušu. ĎAKUJEM!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dana, moc děkuji, moc si toho vážím :o)

      Vymazat
  2. Mony, dneska bylo to štěstí korunované- krása ..... Moc pěkný příspěvek - naše krajina je kouzelná - překrásná .....jen se musí člověk umět dívat. Přeji klidný a překrásný večer s dobrůtkami a výborným vínkem a krásnou neděli -moc zdravím Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, moc děkujeme za krásná slova. Návštěvu jsme si řádně užili a vínečko z Moravského Žižkova bylo na jedničku s hvězdičkou:o)

      Vymazat
  3. Krásné fotečky, krásný domov a nádherné recepty, právě mi v ledničce tuhne čokoládový dort bez mouky :-), už se na zítřek těším. Hezký zbytek víkendu. Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dančo, ať vám všem chutná a moc děkuji za milá slova, M.

      Vymazat
  4. Moni, opět nádherné fotky a krásné čtení.Můj relax a doušek duševní vzpruhy. Děkuji za to. Můj Peťan našel před 3lety podkovu na poli, ale až nedávno jsem se dozvěděla, že aby přinesla štěstí do domu, musí viset nade dveřmi vzhůru, jakoby do tvaru písmena U. Prý jen tak se štěstí nevyleje...legenda praví...Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, legendu znám, chystáme se ji takto zavěsit, jen spekulujeme kam:o) Mám z ní opravdu radost. Měj se moc hezky

      Vymazat
  5. Moni, ty si užíváš vínečko a já se tady kochám tou krásou na fotkách...měli jste taky moc hezký den!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, vínečka padly 3,5 litrů, pomáhali nám můj bratr a jeho žena:o) Byl to krásný, dlouhý den.Pa a pěknou neděli, Monča

      Vymazat
  6. Moni, moc pěkná procházka!! Hlavně správně pověsit podkovu.
    Přeji krásné dny :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Dančo:o) Krásné léto:o)

      Vymazat
  7. Křivoklátské lesy miluji už od dětství a před třemi lety jsme si v nich také sami postavili malý domeček. Zdejší příroda je rozmanitá a nádherná, o čemž svědčí i vaše fotečky.A pokud si ještě přinesete takový poklad, je vám štěstí opravdu přáno! Pro mě je malý poklad i hrst borůvek nebo malin, krásná šiška. Vím, že pro vás je to také tak, že v maličkostech se skrývá štěstí a spokojenost. Mějte se krásně i s celou Vaší rodinkou. Lea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leo, děkuji za milá slova. To musíte mít spokojený život, mít domeček v tak krásném prostředí.... ať se vám všem daří co nejlépe, krásné léto, Monča

      Vymazat
  8. Vy jste můj člověk!

    Zákon přitažlivosti opravdu funguje a vždy bude. Vesmír nám dá vše co si přát budeme!

    Krásný den!

    Pé.es. Včera jsme taky výletovali, ale v Praze. Počasí přálo.

    Andy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andy, moc děkuji. A je to při tom tak jednoduché, že? Být pokorný, umět milovat a být vděčný:o)))) Krásný den, m.

      Vymazat
    2. Naprosto :D.
      Neposloucháte náhodou Tomáše Kluse? Je to úžasný člověk, se kterým by jste se shodla v názorech a jeho koncerty nabíjí velmi pozitivní energii.

      http://www.youtube.com/watch?v=h0a9jjGClXE

      http://www.youtube.com/watch?v=VycGZpA2Crc - improvizace

      Andy

      Vymazat
    3. Andy, strašně Ti děkuju za ta videa:o) Kéž by bylo takových lidí více:o)
      Nádhera a moc Ti díky.
      To se mi na tom životě líbí.... něco dáš a někdy i mnohem více dostaneš. Já vám tady dám kousek ze sebe a něco málo inspirací a dostávám kvanta krásných slov, příjemných pocitů z vašich komentářů a mailů, získala jsem virtuální přátele, s kterými si už plánujeme i reálná setkání a teď ty s těmito odkazy, které mě zase posunou .....
      Krásné léto a opravdu veliké díky, Monča

      Vymazat
    4. Moni,já také velmi děkuji. Tvůj blog mě moc inspiruje k tvořivosti, kterou mám ráda. Jsme ráda, že se Ti videa líbí. :)

      http://www.youtube.com/watch?v=q7NxkNyV5N0

      Ještě můžu doporučit:D
      Eckhart Tolle - doporučil mi ho osobně Tomáš Klus na autogramiádě v Dolní Lomné
      Jaroslav Dušek - také od T.Kluse doporučení

      Andy :D

      Vymazat
  9. Andělé jsou , nevím proč by neměli být . Jenom jsou dva zásadní rozdíly mezi nimi : jsou padlí a ti , co jsou verní Bohu .

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥