pátek 30. srpna 2013

... naše třída na půdě připravena...


... krásný den, mé milé, zdravím vás po delší pauze...
.... od neděle poprvé sedím. Začátek tohoto školního roku byl velmi hektický. Strávili jsem tři dny na Moravě na školení.... takže v jednom týdnu jsem se již podruhé seznámila s dopravní situací na věhlasné D jedničce... a doufám, že ji dlouho nebudu potřebovat....
.... a další dny jsem připravovala vše nutné pro začátek nového školního roku. Stěhovala jsem všechny věci na nádhernou půdu, kde budu se svými druháčky sídlit...
... a  vaše blogy ani ten svůj jsem pět dlouhých dní ani neviděla, čemuž jsem ani nemohla uvěřit, protože o prázdninách jsem si na blogu vypracovala dost slušnou závislost :o))))
Tak dnes vám opravdu nemám co ukazovat z naší domácnosti, ale třídu mám pro děti připravenou
... snad se jim tam budete líbit jako mně....
..... miluji podkrovní prostory ....



... od tabule nás s úsměvem sleduje opravdový pan prezident....
... fotku mi nechala na tabuli má milá kolegyně a jsem tomu moc ráda...
... děkuju, Jituško:o))))









... opět můj milovaný Eternal....
... a Terezka,jako správné učitelské dítě,mamince vypomohla...



... maskot naší třídy.... sova KUKULA...
jmenujeme se sovičky



... takové krásy dokáží vytvořit šestileté děti....





.... a tady jsem vytvořila koutek pro sebe a mé kolegyně, abych je měla čím pohostit. Přiznám se, že rozpustné kafíčko není nic pro mě ..když káva, tak pořádné presso, naštěstí jsme měli doma jeden starší kousek ve skříni, tak jsem dostala nápad vytvořit koutek kavárničky....







..... tak ještě jednou přeji vám i vašim dětem úspěšné zahájení nového školního roku a nezapomeňte, že jakékoli problémy se dají vyřešit, jen je musíme chtít řešit a mluvit o nich... i s námi učiteli......jsme tu pro vaše děti a snažíme se pro ně dělat to nejlepší,jako vy rodiče.
..... mějte se co nejlépe a moc vás zdravím..... Monča








30 komentářů:

  1. Mončo,udělala jste to luxusně!!! Přeji Vám i Vašim "sovičkám", aby se vám ve vaší dokonalé a záviděníhodné třídě ten nastávající školní rok vyvedl na jednušky a bez průšvihů ;-)
    P.S. Už se nemohu dočkat příspěvků z kopečku- vytvořila jste ze mne pěkného závisláčka :-)
    Papa Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko,
      moc Vám za Vaše krásná slova děkuji. A budu se snažit, aby příspěvky byly častěji.
      Krásný víkend, Monča

      Vymazat
  2. Ahoj Monika, mať takú učiteľku ako ste vy, to by som školu milovala :) Ste veľmi inšpiratívna osoba, fotky vášho domčeku mám uložené, ked hádam budúci rok postavíme ten náš , budem sa nimi pri zariaďovaní inšpirovať. Rovnako aj vaše recepty sú úžasné, jednoduché a chutné zároveň. Každý deň kontrolujem váš blog, či pribudol nový článoček a vždy ma veľmi poteší, ked vidím nový nadpis.
    Dokonca ste ma inšpirovali aj k založeniu vlastného blogu, ktorý čo chvíľa spustím. Ďakujem

    Dominika zo Slovenska

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dominika,
      ďakujem veľmi pekně.
      MOc si cením Vašich slov a jsem ráda, že mohu být pro Vás i inspirací....
      Krásný víkend na Slovensko,
      M.

      Vymazat
  3. Mony moc pěkná třída- hned bych sedla do lavice .....dneska mají děti moc krásné prostředí ve škole
    Já se přimlouvám k tomu co píšeš ....problémy jsou od toho,aby se řešily a ne aby se smetly ze stolu. Pak život plyne tak nějak lépe...... Měj s rodinkou pěkný víkend.Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haní, moc díky.
      Měj se krásně, Monča

      Vymazat
  4. Moniko, jsou kantoři, na které se zapomíná a ti, na které se nezapomene. Přeji Vám i Vašim žáčkům, aby jste patřila k těm druhým ( vlastně věřím, že k nim už patříte).
    Krásný den přeje Michaela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, moc děkuji, ale na to musíme zeptat jednou po letech dětí. Teď se musím snažit... ale není na světě člověk ten, aby se zavděčil lidem všem...
      Krásný víkend, MOnča

      Vymazat
  5. Moniko, třída úžasná, v tom podkroví, to na mě dýchá domáckou atmosférou a ne školou. Tam se musí líbit každému. hezký víkend. Dana

    OdpovědětVymazat
  6. Moni,
    já chci k Vám do třídy :o))) Je tak nádherná a útulná!
    Přeji ať se Vám i Vašim druháčkům v ní daří...
    Pěkný víkend
    papa
    L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucí, moc děkuji za přihlášku k nám :o))))
      Krásný víkend i Tobě, pa M.

      Vymazat
  7. Nu to je ta nejúúúúúúžasnější a nejútulnější třída, jakou znám. Nááádhera.
    Měj se krááásně pa pa Zuzka morkusovic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzanko, Ty jsi zlatíčko. Vážím si Tvé poklony.
      Krásné dny babího léta.
      pa, Monča

      Vymazat
  8. ...Moni i má závislost na Tvůj blog se potvrdila:-) při oné pauze jsem si to uvědomila. Třídu máš překrásnou, je všude cítit Tvůj duch, krása. A tabule s p. Havlem, to mě dojalo, pěkné, ctnostné. Asi bych tam jiného nevěsila :-)Kdyby do takové jednou chodilo mé dítko, byla bych šťastná maminka.Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, jiného nepověsím... a moc Ti, Věruško, děkuju.
      Snad už budu vkládat častěji. Také mi to chybělo.
      Papa u měj se krásně, Monča

      Vymazat
  9. Mílá Moni, třída je opravdu úžasné, tam se musí líbit každému malému školáčkovi. Mě čekají školáčci trošku větší, já se budu snažit něčemu přiučit ty velké na střední škole. Po prázdninách nastupuji poprvé, takže mám docela nervozitu před tou premiérou :-). Přeji ji Ti krásný zbytek prázdnin, užij si víkend na plno. Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzí, tak jak jsi zvládla začátek? Neboj, to se vše srovná, začátky jsou vždy těžké, hlavně mít chuť do práce a mnoho nápadů:-)
      Ať se Ti daří, pa Monča

      Vymazat
  10. Moni, nádhera .... tam se bude určitě dětem moc líbit a krásně učit ... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Líbí, Marki:-)
      Ale chudáci rodiče funí do schodů, jsme opravdu vysoko:-)
      pa, M

      Vymazat
  11. Mončo, to je krásná třída. Musíš být skvělá učitelka. A ta kavárna je úžasný nápad ;-) Chtěla jsem se zeptat - to je klasická státní škola nebo s nějakým speciálním výukovým programem? Ptám se kvůli rozestavění lavic. Syn má ve třídě taky takto lavice, říkají jim hnízda a učí se systémem "Začít spolu".
    Hezký začátek školního roku!!!
    Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, moc díky.
      Rozestavení lavic je čistě na každé paní učitelce a nezáleží na šk. vzdělávacím programu.
      Naše škola je zapojena do programu Pomáháme školám k úspěchu, kterou sponzoruje pan Petr Kellner. Snažíme se využívat nejmodernějších výukových stylů a metod. Ale lavice s tím opravdu nesouvisí:-) A jako vaše paní učitelka jim říkám " funkční hnízda". Rozesadila jsem děti podle výkonu, aby ti rychlejší pomohly těm méně zdatným a vládlo v každém hnízdě určité pracovní tempo:-)
      Krásný den, Monča

      Vymazat
  12. Do takejto útulnej triedy je radosť chodiť aj učiť. &Lenka

    OdpovědětVymazat
  13. Moni, udělala sis kolem sebe moc hezky, třída je kouzelná!
    A kavárna, musí být moc příjemné mít tě na blízku!
    Zítra vykročte pravou, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Helenko,
      ale včera na dalším školení nám pan hasič řekl, že nesmíme v žádném případě používat ve škole své vlastní el. spotřebiče... ani rychlovarnou konvici!!! Tak nevím, co bude s mou kavárničkou:-(
      Díky a zdravím:-)

      Vymazat
  14. Moniko to je nádhera, ach jak moc bych si přála aby ten můj prvňáček mohl chodit do takové školy a mít takovou paní učitelku jako jsi Ty.
    Fotka Havla mi vehnala slzy do očí ...
    Jsi opravdu úžasná Mončo!!! :)

    Nikola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Niki, ahoj, moc Tě zdravím a děkuji.
      Havel je také má srdeční záležitost, o to smutněji mi je v dnešní době, když vidím tu scénu, která nás "reprezentuje"
      Moc díky za Tvou návštěvu, pa Monča

      Vymazat
  15. Mončo, naprosto okouzlující a famózní třída! Tu bych brala taky hnedle jako dítě. Když už nemůže být více Waldorfských či Montessori škol, tož aspoň více takových osvícených škol, ředitelů/lek a učitelů;-D! Jsi moc šihovná. A velká škoda že nepracuji u vás ve škole, páč bych moc ráda na to kafíčko zašla. Páčko kolegyňko (sic rodičovsko "NE"dovolenkuji;o)

    OdpovědětVymazat
  16. Dobrý den, Moniko, Váš blog sleduji již delší dobu, ale až včera večer a dnes během odpoledního spánku mladšího jsem měla čas projít jej podrobně. Došla jsem zatím sem. Skoro u každého postu jsem měla chuť komentovat, ale nějak jsem spíš nasávala atmosféru a nechtěla ji kazit svými vstupy. Až tady jsem si řekla, že je čas :-) Nádherná třída! Opravdu útulná, líbí se mi to neklasické uspořádání stolů, milá atmosféra a všechny ty detaily. Starší půjde do školy asi za dva roky a přála bych si, aby mohl školu navštěvovat v takovém prostředí.
    Jen si dovolím malou poznámku - ta podkova by měla viset obráceně, do písmene U :-) Aby z ní neunikalo to štěstí ;-

    A ještě by mě zajímalo, pokud to není příliš osobní, kde přesně bydlíte. Totiž - budeme asi sousedé, i když ne úplně blízko. My bydlíme v brdských lesích, v kraji Káji Maříka, v Řevnicích. Sdílím Vaše nadšení ze zdejší krajiny :-)

    Blog nemám, nemám na psaní moc buňky, nebo se naopak moc rozkecávám (jak vidno), ale stránky mám, dala jsem sem odkaz, snad to bude fungovat. Budu ráda za návštěvu :-)

    Mějte se krásně. Karolina

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥