pátek 2. srpna 2013

osvěžení v našem chladivém potoce.....


... ještě že tu máme takové chladné osvěžení s čisťounkou vodou v našem potoce, který svou pouť začíná v Brdech.
Holky nejraději chytají rybičky, já si stavím z kamínků, máváme projíždějícím vlakům, pozorujeme vážky a listy, které unáší proud....










... tento kus klacku nám připomínal nějakého hada:o)


... Bety se soustředí, aby nějakou rybku chytla:o)...


... krásné chvíle u vody či u moře..... od nás z kopečku M+T+B











9 komentářů:

  1. Jéééé parádní chladivý příspěvek - užily jste si kočinky pěkné osvěžení- paráda ,když je voda blízko.....a nyní nějakou dobrou baštu - zdravím Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné osvěžení. Přímo ráj na Zemi:) Též mám ráda bublající potok a vodu v něm. Krásné léto L.

    OdpovědětVymazat
  3. Jé tak čistý potok.... paráda:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahojky Monicko,taky jsem s rodinou dorazila od vody.Krasny potok,krasny holcicky.Mam taky takovy cacorky,i kdyz trochu vetsi.Je jim 15 a 14 let.Ale porad to jsou moje male holcicky,co se prijdou pomazlit a nestydi se rict-mam te rada.A ja je miluju*pa Klara-zacina mi vonet merunkovy kolac z trouby-

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Moni, v potoce máte tolik krásné čisté vody. My máme potůček před domem, ale bohužel v takovém teple, je už skoro bez vody. Krásné víkend. Zuzka

    OdpovědětVymazat
  6. Taky máme potok za domkem, chodím kolem něj denně,dodává mi energii. Letos nás ale pozlobil, měli jsme jeho vodu až na zahradě. Hezké chvilky strávené u vody. Lea

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky, líbí se mi ty kamínky na sobě.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky Mončo,díky za tykání,potok je nádherný a ty kameny....už se vidím jak bych je dřípala domu, moc by se mi hodily k jezírku.Fotečky jsou moc povedené.Krásný velmi slunečný víkend.Mikeška

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, zatúlala som sa na tvoj blog náhodou. Je pekný a máš krásne fotografie.
    Zdravím 5a:)
    m.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥