pondělí 19. srpna 2013

Střípečky z pohoštění....


... krásný den, mé milé čtenářky...
... když se pochoutky popíší, vypadají ještě lépe :o)
... dnes jen malinko střípků z včerejšího pohoštění u nás na terase....



.... dipy jsem připravila k namáčení focaccii, zeleniny a mletých špalíčků na špejli...
.... úplně náhodou mě napadl dip rajčatový...
... na olivovém oleji jsem na malé kostičky orestovala rajčata + sušenou bazalku + česnek  a nechala asi 6 minut rozvařit, potom jsem přidala trochu soli, pepře a cukru.... 




.... tyto silikonové rozlišovače na skleničky si vybraly holky v obchodě, bez nich mě nenechaly odejít a skutečně je to praktická pomůcka...





... mějte se moc hezky, zdravím vás od nás z kopečku...
Monča






24 komentářů:

  1. Milá Moni, tedy máš to luxusně vymazlené. Kde se dají rozlišovače zakoupit?Děkuji předem velmi. Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško,české domácí potřeby Orion...a zrovinka byly v akci za 39,- asi 12 ks:o) Měj se moc hezky, pa M.

      Vymazat
  2. Dobrý den Moni, o víkendu chystáme malou rodinnou oslavu a váš nápad s "vlaječkami" je úžasný a meníčko mě naprosto odzbrojilo :-D, takže se ráda nechám inspirovat.
    Mimochodem, máte moc krásné bydlení. Renáta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renčo jsem ráda, že mohu inspirovat, ať se oslavička vydaří:o) Krásné dny, Monča

      Vymazat
  3. Hned bych si dala - ten čokoládový dort. :o)
    Moc hezké obrázky a ještě hezčí občerstvení.
    Prímový den, J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, moc děkuji... a když se to vydrží... nejlepší je ten čoko dort bez mouky až za 48 hodin:o)

      Vymazat
  4. Moni,
    mňam, mňam, tedy vy si hodujete!! Rozlišovače na skleničky jsou super nápad. U nás by odpadla věčná kontrola mých fajnových dcer, kdo z jaké skleničky pil. Ač jsou dospělé, budu jim je muset asi také koupit. Přeji hezké (u nás od rána uplakané) pondělí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlínko, moc děkuji:o) Zítra bude už líp:o) Mějte se krásně, M.

      Vymazat
  5. Moniko,vše vypadá tak krásně.......

    OdpovědětVymazat
  6. Je to všechno moc hezky připravené.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale nestihla jsem vše nafotit:o( Ale hlavní je, že chutnalo:o)Mějte se krásně, Sabčo,M.

      Vymazat
  7. Zdravím Moniko,
    to je úžasné, jak si dokážete vyhrát. :-)
    Nevím jak to děláte, ale máte můj obdiv. Mám tři děti, to nejmenší je ještě na plínkách a jsem vděčná, když si mohu v klidu vypít alespoň kafíčko. Pomalu začínám mít pocit, že jsem úplně neschopná a absolutně nekreativní. Tvořte, děláte to moc hezky.
    Mějte se fajn, vaše fanynka Lucie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucinko, takový pocit nechci určitě v nikom vyvolat. Já už mám čtyřletou a sedmiletou holčinu, tak je to diametrálně jiné, než mít mimčo:o)
      Moc Vám děkuji za milá slova, MOnča

      Vymazat
  8. Milá Moni, na Tvém blogu jsem prvně a hned takové mňamky :-) Já právě peču první plech moravských koláčků a těším se jak je moje děti i muž ohodnotí .-) Snad stihnou vystydnout :-) Přeji krásné dny a smím-li ukládám do oblíbených :-)Srdečně zvu i na návštěvu ke mě :-) pa Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko, moc děkuji a jsem ráda, že budu v Tvých oblíbených:o)

      Vymazat
  9. Moni,
    tvé pohoštění vypadá nádherně .... máš to moc krásně nachystané .... Marki

    OdpovědětVymazat
  10. Moni, úžasný nápad ty praporky! Vždycky pracně vysvětluji, co v které mističce je, fakt super!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také Tě zdravím, Helenko a děkuji:o)

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥