neděle 25. srpna 2013

... zase jeden rychlý impulsivní....


..... nápad...
... tyto židličky jak jinak než z IKEA máme už 15 let a naše Betynka je, tedy spíše byla lidová umělkyně co se malování na nábytek týče.... teď už je rozumnější...
.... a tato židlička byla plná skvrn od fixů a pastelek. Byla jsem líná jít pro brusku, tak jsem sáhla po mém milovaném Eternalu :o)
... a po zaschnutí jsem požádala holčiny, aby si stoličku již legitimně pomalovaly...






... tyto pastelky 3 v jednom vám musím představit  a doporučit...
... jsou to pastelky, vodovky a voskovky v jednom od známé kvalitní firmy STABILO...
... jako vodovky fungují jednoduše... děti nakreslí obrázek a potom stačí jen štětec s vodou a rozmývají....
... je pravda, že cena je poněkud náročnější, ale brzy pžiletí Ježíšek, tak ho poproste:o) 
... jedna tato pastelka vyjde na zhruba 39,- Kč. Já kupovala v obyčejném papírnictví...





... mějte se krásně...
Monča a moje kreslířky

11 komentářů:

  1. Milá Monika.Ste veľmi kreatívny človiečik a ešte navyše bývate v krásnom dome.Veľmi rada chodím na váš blog.Je tu veľa inšpirácií.Najviac ma dostalo vaše prírodné mydlo.Majte sa doma pekne.E.

    OdpovědětVymazat
  2. Moni, to je krása. Na barvu juknu a možná naše stoličky taky trošku vylepším. A díky za tip pro Ježíška - píšu si.
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  3. Vidím, že na kopečku se rodí parádní nápady a od nápadu k realizaci taky není daleko!
    Tleskám a moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. ... jste šikulky, všichni. Taťka, mamka i holčičky. Věřím, že kdyby jste měli psa, bude to Fík - bude to kreativní pes :-) Věrka :-)))

    OdpovědětVymazat
  5. šikulka.....nápad jsk hrom.Tabulkovou barvu jsem i já oblíbila.Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Mončo opětně super nápad.Přeji krásný den.Mikeška

    OdpovědětVymazat
  7. Moničko ,také používám Eternal dobře se mi s ním dělá,jen se mi nelíbí ta cena:-)!Hezké židličky s tím sluníčkem!Také mě zaujalo vaření piva,moji mladí se také na kvasničák chystají, musím jim ukázat tvůj inspirativní blogísek.Měj se dobře, ať se Ti daří ve škole!!! Daja

    OdpovědětVymazat
  8. Mončo, opět skvělý nápad jak zabavit holčičky. Ještě bych tě chtěla poprosit o radu. Byla bys tak hodná a napsala mi na e-mail: Tarja66@seznam.cz ???
    Díky

    OdpovědětVymazat
  9. Moni, úžasný nápad !!!! A tvým holčičkám se to sluníčko taky moc povedlo .... Marki

    OdpovědětVymazat
  10. Monička, práve som objavila tvoj blog - PARÁDA !!! Som unesená ... máš skvelé nápady
    a krásne bývanie (a to som stihla pozrieť len pár príspevkov). Hlásim pravidelné návštevy :))) ... Jana

    OdpovědětVymazat
  11. Štokrlata máme taky doma, tabulovou barvu též;-D....tož že by? Vypadá to přímo bohousky, fanfárové upgradování:o). A vďaka za super tip na pastelky. My jsme s holčičkami dcérenky tvořivé:-P.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥