úterý 24. září 2013

Americká raznice aneb tvoření pro strýčka Příhodu....


...krásné úterní odpoledne...
Kdykoli slyším americká..... vybaví se mi citát z úžasného filmu s Ivou Janžurovou: Zítra to roztočíme, drahoušku... kdy si nesou domů před zraky celé pavlače americkou pračku a vždy mám úsměv na tváři a určitě nejsem propagátorem, že vše americké je úžasné.
Ale tato praktická kráska, kterou jsem koupila.... ta úžasná zkrátka je.
knoflíčková raznice
Vyrážím s ní rovnou pět druhů knoflíků a když jsme s Terezkou nad tou krásou dumaly, co z papírových knoflíků vyrobíme.... ani ve snu by mě nenapadlo, jak to dopadne.
Skončily jsme u PFek a vánočních přání.
Terezka mi opravdu moc pomohla, sama přišívala všechny knoflíčky na džínová srdíčka, které jsem nastříhala z tatínkových starých džínsů:-)
Ale proč si neudělat něco pro strýčka Příhodu. Shon a frmol ještě příjde a budou se hodit:-)


... Raznici jsem koupila ve výtvarných potřebách v Berouně v Idea Creativu. Myslím, že na něco podobného narazíte v podobných výtvarných potřebách. Tato je majitelkou obchůdku objednána přímo z USA.











A když už jsme byly v té kreativní náladě, vyrobily jsme i dekorace na cupcaky, které si Terezka přeje na svou a Betynčinu oslavu, která také bude až za pár týdnů, ale znáte to.... potom, jako když to najdu:-)







Často se mě ptáte, jak to vše stíhám.
 Mám takový dar od pána Boha, že dělám vše strašně rychle. A stačí mi na vše málo času. Ale je to se mnou také těžké... to by vám musel vyprávět můj Tom.
I v sobotu potřebuji seznam nutných činností a jedu hned od rána:-)
Takže to se mnou jen med není:o))))))
Neumím si sednou. Kávu vypiji za několik vteřin, protože  jsem milovník opravdového malinkého espressa a to se vypije raz dva. Tak snad budu rozjímat u bylinkových čajíčků.... ale až v zimě, kdy bude brzy tma. Zatím to neumím.
Vy si určitě odpočiňte a mějte se krásně.
Děkuji vám za návštěvu a krásná slova, která mám tu čest od vás denně číst.
Děkuju
Monča

33 komentářů:

  1. Moniko, přiznejte se, že vy máte vrtuli?! :-)
    Mějte se, Lucie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucinko, at koukám, jak koukám, zatím jsem ji nenahmatala:o))))))
      Až ji najdu, půjčím:o)
      Krásný den, monča

      Vymazat
  2. tom se mi moc Mony líbilo - ještě jsem takové udělátko neviděla ......zdravím Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jej objevila také náhodou a nemohla jsem odolat i přes tu cenu (400,- Kč). Plně jej využiji ve škole s dětmi. Já do těch výtvarných krámků nemůžu chodit často.... Skoupila bych všecičko:o)
      krásný den, Monča

      Vymazat
  3. Moni, zrovna jsem si dnes říkala, že v zimě si nejvíc vychutnám kafíčko a knížku, teď mám taky ještě frmol, snažím se udělat vše, co v zimě kvůli zimě nebude možný :-). Knoflíčky jsou nádherný :-). Dana

    OdpovědětVymazat
  4. Moni,to udělátko a srdíčka jsou perfektní !Chystám se navštívit nějaký market pro tvořilky a něco nakoupit.Musím něco vytvořit pro kolegyňky do chrámového zboru,jako každý rok a už mi totálně došly nápady...ach jo,stárnu !Daja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím, Dajo.
      Nemohla jsem v obchodě takový skvost zkrátka nechat. Byl dražší, ale hodně jej využiji ve škole na procvičení jemné motoriky. Sovičky budou šít:o))))
      pa

      Vymazat
  5. Moniko, to je paráda. Raznice je skvělá a prozradíš nám to sladké tajemství kde se to dá koupit? Bo to jsem ještě neviděla.
    A PF jsou super, ostatně ty další papírové důležitosti taky.
    měj krásný večer Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, moc díky. raznice je z Berouna z Idea Creativu. Určitě seženeš ve výtvarných potřebách.
      Pěkný den. Monča

      Vymazat
    2. děkuju pěkně ... juknu se V.

      Vymazat
  6. Krásné, nechcete tady dát nějaké tipy na originální dárky?
    Andy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli myslíte na vánoční, tak bych něco měla. Určitě ještě vložím:-)
      krásný den, Monča

      Vymazat
    2. :D Děkuji. Vám také. Andy

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Děkujeme, Věrko. Terce vyřídím:-)
      krásný den, M.

      Vymazat
  8. Teda Moni to je super raznice, a vaše tvořeníčko ještě leší, mám ráda váš blog už jen pro vaše skvělé nápady, mám ráda lidi co to vidí jako Vy, "než to vyhodím, zkusím co z toho půjde udělat" nikdy by mě nenapadlo rozšmikat staré džíny a udělat z nich srdce, tvořím ráda, ale jsem bohužel spíš opičí tip, co se nechává inspirovat, sama toho moc nevymyslím. Každopádně Vy jste mojí velikou inspirací a já vám za to děkuji Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, já děkuji Vám za tak milá slova:-) Jsem ráda, že mohu inspirovat:-)
      Krásný den, Monča

      Vymazat
  9. Jste ůžasná. Kam na ty nápady chodíte? Já jsem absolutně nenápaditá, výtvarně nenadaná:-) Něco koupím a pak nevím kam to použít....proto miluji inspirace, tím pádem Váš blog :-) Hezký den, Michaela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to štěstí od těch shora, že mi ty nápady chodí samy:o)
      krásný den. M

      Vymazat
  10. Monika, je to krásne, milučké...

    OdpovědětVymazat
  11. Moni, já padnu, ty už máš PFky... A jak krásnéééé! To bude tou pomocnicí, pochval Terynku!
    A ty parádičky na oslavu jsou taky super.
    Měj se moc hezky, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, zlatíčko, moc děkuju.... a to ještě nevíš, že mám i některé dárky pod stromeček již zabalené....pššššš. To jen z praktického hlediska, aby ty naše malé cácorky hned neviděly ty obr krabice Lega, kdyby náhodou vyšplhaly na půdu:o)
      Já vím, jsem případ pro Chocholouška,viď?
      Krásný den, Monča

      Vymazat
  12. Milá hyperaktivní Mončo ;-)
    Ta raznice vypadá super a cena mi přijde, že ještě jde. Taky už mám v hlavě nápady na malé vánoční dárečky a chci se do jejich výroby co nejdříve pustit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o))))
      Takhle mě nikdo ještě neoslovil.... takže další diagnostikovaný s ADHD :-)))
      Krásný den, Monča

      Vymazat
    2. :-D :-D No vzhledem k tomu kolik toho stíháš ještě k už tak náročné práci učitelky, mě nic lepšího nenapadlo :-D Jsi fakt dobrá a máš skvělé nápady! Těším se na další tvoje nápady ;-)
      Papá a hezký den!
      Šárka

      Vymazat
  13. Moc tě zdravím Moni.....ani nestačím komentovat všechny tvé krásné příspěvky plné skvělé inspirace.Dneska jsi mě dostala tou nádhernou raznicí.Máme jich ve školce spoustu,ale tuto knoflíčkovou jsem ještě neviděla.Úplně suprově jsi využila papírové knoflíčky...opravdu paráda.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ti, Janí. Snad se Ti poštěstí a seženeš ji. Je opravdu nádherná.
      Krásný den, Monča

      Vymazat
  14. Nevím jak to děláte, ale vždycky mi dodáte chuť a energii do života :))
    Každý den lepší a lepší nápad!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se krásně čte:o))))
      Moc veliké díky:o)

      Vymazat
  15. Moni, to je kráááása ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  16. Opět něco krásného a nápaditého..prostě super.:)..díky a hezký víkend..

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥