pátek 20. září 2013

... dnešní velká radost z obálky...


... dnešní příspěvek jsem ani nemusela nijak vymýšlet. Přišel za mnou sám.
Přijely jsme s Terezkou a její kamarádkou ze školy, udělala jsem si kávičku a jen co dosednu... ťuk, ťuk na dveře. Za nimi naše sousedka a nese mi psaní, které mi u ní nechala paní pošťačka.
Dopis ručně psaný a ještě k tomu veršovaný jsem už mnoho let neviděla. A tento dopis ukrýval tuto nádheru.
Věrka, kterou určitě, vy blogerky, znáte, mi věnovala svůj čas a energii a jen tak mě pro radost vyšila náš domeček na kopečku.
To se mi ještě nikdy nestalo, že mi jen tak někdo pošle dopis a v něm nádherný dárek.
Chvíli jsem nemohla ani věřit vlastním očím. Když mi došlo, že je to realita, hned jsem našla rámeček a místečko, kde na nás domeček bude koukat.
Je to neuvěřitelné, že v dnešní době, kdy je někomu za těžko i se na vás usmát..... se mi stane toto.
Jsou andělé mezi námi.
Věruško, moc moc moc děkuju za ten neobvyklý zážitek a jsem moc ráda, že jsem Tě v tom virtuálním světě našla a těším se na listopad:-)
Domeček je přenádherný, to asi nemusím ani dodávat. Moc si toho vážím, Věrko.






... moc bych vám přála, abyste mohly pocítit, jak je to ojedinělé a milé....
Mějte krásný víkend, mně začal neuvěřitelně.
DĚKUJU
Monča

13 komentářů:

  1. Milá Moni, jsem tůůůze ráda, že jsem Ti udělala šťastnou chvilku ... nadělit druhým radost je největší osobní radostí člověka...tak to cítím já... Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi zlatíčko, já jsem Ti to nesčetněkrát psala. Moc děkuji, Věrko.

      Vymazat
  2. Jééé, to bylo krásně vymyšlené překvapení, a protože Věrka má cit pro detail, tak domeček ladí s obrázky:-) - skvělé - hezký víkend. Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzí i za Věrku moc děkuji.
      Měj poklidný víkend,
      Monča

      Vymazat
  3. Moni, to je nádherné .... Věruška je člověk se srdíčkem na dlani .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je:-) Je zlatá....
      pa a krásný víkend, Monča

      Vymazat
  4. Tak to věřím, žes měla velikou radost .
    To se neděje každý den ....a přesto tys ten krásný den díky Věrušce měla dneska .Zasloužíš si to ,taky rozdáváš radost druhým. Moc zdravím a přeji krásný víkend Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, moc moc děkuji. Jsem ráda, že jste tak zlaté a dáváte mému blogu život a smysl:-)A mě možnost dělat radost vám.
      krásný víkend
      Monča

      Vymazat
  5. Milá Moni a Věruško jste obě dvě skvělé ženské s laskavým srdcem. Je radost číst a vidět, že i v dnešní uspěchané době se najdou dobré duše, kterým stojí za to si udělat čas a dají si práci něco sami pro druhého vytvořit, aby ho potěšili. Takových lidí si je třeba vážit. Moni tobě přeji pěkné oslavy a Věruško doufám, že od Vás ještě uvidíme spoustu krásný nápadů a tipů na dárky pro blízké. Hezký víkend holky přeje Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kačenko, posílám Ti velké díky, jsi moc milá:-)
      M.

      Vymazat
  6. Nádherné překvapení, máš pravdu, že v dnešní uspěchané době se tohle opravdu moc často nevidí:)dáreček je nádherný a věřím, že určitě moc potěšil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Potěšil moc. Nikdy jsem toto nezažila:-)
      Krásný víkend, Monča

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥