čtvrtek 5. září 2013

... miluji září....


Miluji září...
Říká se , že každý miluje ten měsíc, ve kterém se narodil.... ale i kdybych se  v září nenarodila, věřím, že bych ho adorovala:-)
A když se urodí takové nádherné počasí jako dnes... neznám nic hezčího. Zahrada celá kvete, letničky jsou v plném proudu, zrají hrozny, čeká nás vinobraní, na Moravě se zlatí lidé pilně snaží, abychom měli v zimě co dobrého pít, zraje nám ovoce na stromech a světlo má krásné teplé odstíny....
Bůh žehnej tomuto období.....






.....musím se  s vámi podělit o dnešní zážitek....
Dnes jsem měla tu možnost díky jedné z vás, mých čtenářek, se cítit jako superstar:-)
Byla jsem na našem týdenním nákupu obohaceného o nákup cementu na naší nově vznikající boudu na nářadí ( prima nákup..... ale dokázala jsem si jej zpříjemnit o nákup listopedek:-)
.... a když jsme s našimi slečnami vyšly z obchodu, slyším větu.... " Nejste Vy z toho kopečku?" 
Milá "neznámá" z parkoviště, stále na Vás vzpomínám, byla to má první milá a opravdu krásná chvíle, kdy mě zastaví neznámá kolemjdoucí, která mě zná z fotek blogu a děkuje mi za něj  a že mám vytrvat a nadále inspirovat. Bylo to moc milé pohlazení. Já Vám děkuji za krásné zastavení a moc mě mrzí, že ani neznám Vaše jméno:-)
A chci poděkovat vám všem, které si uděláte denně něco času a trávíte na mých stránkách několik minut.
Díky vám všem má můj blog smysl a jste to vy, kdo mu vdechuje život.

Užívejte si krásné dny plné sluníčka, které nás teď čekají. Mějte se rády, mějte rády lidičky kolem sebe, usmívejme se na sebe ... a na světě bude lépe..... uvidíte:-)












... tady malá inspirace od lidového natěrače.
Natřela jsem Eternalem známou popelnici z Ikea a křídy vám pomohou dodat ji lesk a krásu..... u nás na terase slouží jako odpadkový koš:-)









... tak to byly střípky z naší babolétové terásky:-)


Mějte se moc a moc hezky, mé milé.....
vaše Monča

31 komentářů:

  1. Hezký večer Mony, to jsem se dneska teda zase pokochala- ta listopadka má překrásnou barvu. A andělé chrání domeček - je to úžasné . Mě takto potěšil jeden manželský pár ,když jsem letěla z dovolené v Řecku.... na letišti mě oslovili- poznali mě z fotek a moc mě to potěšilo- pak jsme si dlouze povídali a bylo to moc příjemné setkání . Možná se paní Moniko ozve, až si to tu přečte a sejdete se třeba na kafíčko. Přeji krásné dny - ten dnešní byl fakt ukázkový .Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haní, moc děkuji. Je radost dělat radost druhým a potom někdy sem tam sklidit i ovoce:-)
      Jsem tady moc ráda, v tomto virtuálním světě:-)
      Krásný večer, Monča

      Vymazat
  2. Moniko, nádherné obrázky z terásky. Taky miluju září, ale narodila jsem se v dubnu, tak nevím :)) Ale ty nádherné barvy a vůně podzimu pro mě nemají konkurenci. Muselo to být krásné uvědomit si kolik, dokážeš svým blogem dodávat radosti a inspirace. Moc ti to přeji. Ještě spoustu podobných ocenění, Lucie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj manžel je také beran a nejraději má říjen a září:-)
      Opravdu to bylo moc milé a konečně zhmotnělé:-)
      Moc děkuji za přání, Lucí:-)

      Vymazat
  3. Nádherné fotečky, taky miluju podzim a svůj narozeninový měsíc říjen :-)Hezký večer Vám přeju :-) V.

    OdpovědětVymazat
  4. Moniko, krásné sluníčkem prozářené fotečky, ze kterých sálá pohoda domova. Září mám ráda, někdy i říjen se zbarvenými listy a sluníčkem je krásný. Krásný blog se spostou krásných nápadů a receptů. Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, říjen umí být kolikrát ještě hezčí a barevnější než září, ale těch slunných dní už ubývá. Podzim je krásný.
      Děkuji, Daní:-)

      Vymazat
  5. Moni, to jsou tak krásné fotky. U tebe je radost se zastavit. A zrovna dneska jsem přemýšlela co upeču na víkend - a říkala jsem si, že se budu muset mrknout k tobě na blog na nějaký recept :-)
    Měj se krásně a přeji ti plno dalších krásných setkání, třeba i někde na ulici.
    Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, moc díky:-)
      Ať se pečení zdaří a všem chutná:-)

      Vymazat
  6. Zdravím na Kopeček :-). Moc krásné a hřejivé fotky. Kéž by takové počasí vydrželo až do listopadu. V sobotu budeme grilovat, tak doufám, že to nebude naposledy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bude krásně, tak si grilování užijte. Já půjdu na hrnčířské trhy, které nikdy nevynechám a miluji jejich kreativní atmosféru:-)
      Mějte se krásně, M.

      Vymazat
  7. Ahojky Moni,
    krásné fotečky ostatně jako vždy. Dnes bylo opravdu nádherně jen víc takových dnů. Zdravím na Kopeček

    OdpovědětVymazat
  8. Moni, nádherná reportáž, fotečky, psaní. Často mi chválíš mé psaní, jsem za to moc ráda a to neskutečně. Dnes musím udělat totéž Tobě. Nádherně sepsané, čtivé, milé, motivující a přitom tak jednoduše, lidsky a citově uchopené. Děkuji za tu chvíli...Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, zlatíčko, moc díky.... od spisovatelky, jako jsi Ty to je veliký kompliment.... děkuju
      Krásný sluníčkový víkend
      monča

      Vymazat
  9. Zdravím Moniko,

    už delší dobu sleduji Váš blog, dalo by se dokonce říci, že na nové příspěvky čekám jak na Ježíška :) Jste pro me velkou inspirací, o kterou jsem se musela podělit i s přáteli. Vaše tabule a kuchyň byly nejednou důvodem pro vášnivou konverzaci a pohádkové snění :) V reportáži o podkrovní třídě mi srdíčko zaplesalo ani nevíte jak! Také učím (bohužel pro mnohé je to neoblíbená němčina) a takto krásnou třídu/učebnu rozhodně nemám, i když je fakt, že věkový rozdíl mezi Vašemi a mými žáky je mnohdy deset a více let.
    Věřte, že kdybych Vás také potkala, jen u pozdravu by nezůstalo, na to jsem moc upovídaná a zvědavá :) Přeji Vám do života jen to dobré a spoustu kreativních nápadů.
    Se srdečním přání krásného podzimu

    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haní, s Ježíškem jste mě pobavila:-)
      Přála bych vám všem pocítit ten krásný pocit, kdy se cítím být pro vás užitečná a vy jste tak zlaté a dáváte mi tak krásnou zpětnou vazbu.
      Haní, moc a moc děkuju za krásná přání a já Vám přeji to samé.
      Mějte krásné slunné dny a užívejte si volný víkend:-)
      Monča

      Vymazat
  10. Dobrý den Moni, chodím k Vám nakukovat už asi měsíc, blog mám projitý tam i zpět asi 10x a pořád se nemohu nabažit ;-). Přidávám se ke všem ostatním čtenářkám s pochvalou a s přáním ať jste neustále tak plná pozitivní energie a pohodody, je radost se na to koukat a číst...Ať se daří Vám i celé Vaší rodině. Lucie.

    PS: Vždy, když vidím Váš krásný interiér tak mě napadá jak asi vypadá Váš obyčejný "uklízecí" den :-). Víte jak to myslím - udržet domácnost s dětmi v takto krásném stylu chce určitě nějaký systém.. za inspiraci budu ráda :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucí, moc díky za nádherá slova, moc si jich vážím.
      S úklidem to je takto. Říkám pořád dokola svým holkách: každá věc musí mít své místo a vracíme tu či onu věc na své místo. Ale praxe je jiná, maminka večer lítá a vše dává na své místo. Je pravda, že si neumím celý den sednout a pořád poletuji. Odpoledne jsme venku, tak bordel doma neřeším a večer potom kmitám. Ale není u nás 100% čistý každý kout, ale je to o hodnotách. Mám ráda uklizeno, ale přednější je pro mě zábava, vycházky, výlety, posezení s přáteli, pobyt na zahradě a nepořádek tam stejně počká.
      Měj krásné dny a budu se těšit na další návštěvu:-)
      Monča

      Vymazat
    2. Moni, svatá pravda.. já si to vždy taky říkám, práce doma mi neuteče a málokdy ji za mne někdo udělá, ale teplých a slunných dnů už tolik nebude tak proč se zavírat doma s kbelíkem na úklid :-). Holčičky mám taky dvě, tak jim budu muset začít vštěpovat to samé. Mějte se fajn a moje návštěva - ta je každodení ;-)
      Lucie.

      Vymazat
  11. Moni, opět pohlazení pro duši, krásný pátek a celý víkend. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tobě také , Evičko a děkuju moc, pa M.

      Vymazat
  12. Děkuji, Vám za krásný blog, dneska jste mi udělala radost tou spoustou fotek.Z každičkého obrázku sálá ta vaše radost a láska.Přeji ještě plno takovýchto prosluněnných dní.Judy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Judy.
      Slunce potřebuji k životu jako kyslík, úplně ožiji, když nám svítí:-)
      Krásný víkend, M

      Vymazat
  13. Moničko, děkuji za nádherné fotky, jsou jak reklama na září! Krásná reklama!
    A i za milé povídání! I já znám pár blogerek osobně, tedy ne jako ty, setkaly jsme se úmyslně a nelituji, naopak, jsou to báječné ženské!
    Pohodový večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, zdravím Tě a moc děkuju, jsi zlatá:-)
      Jojo, kolikrát si říkám, jestli neudělat nějakou slezinu, jsou tu nádherné duše:-)
      papa, Monča

      Vymazat
  14. Takové září jako je teď mám takémoc ráda. Obzvláště, když je tak úžasně zachycené jako na vašich fotkách!
    Ale s tím narozením... nevím nevím... jsem narozená v březnu a příliš ho ráda nemám. Sice už voní příslibem jara, ale paní zima je v něm na můj vkus ještě cítit moc.
    Krásné babí léto!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali,
      moc díky. Tak asi to nebude 100% pravda s tím měsícem narození:-)

      Vymazat
  15. Prosím, prosím - jaký materiál je na křídlech andělů? Mám v plánu vyrobit pro děti motýly. Možná by to šlo z něčeho podobného. Děkuji Katka Kell.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko,
      je to taková páska-mřížka a na ní je už sádra, namočí se do vody a aplikuje hned na karton, či dřevo, polystyren.... koupíte ve výtvarných potřebách, cca 50,- Kč za 5 metrů pásky.
      Monča

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥