středa 18. září 2013

... myšičko, myš, pojď ke mě blíž....


Krásný večer, mé milé.
....a topná sezóna je tady. 
Ale musím se přiznat, že na toto teplo domova jsem se moc těšila.
Není nad to, sednout si ke krbu a nechat se ohřívat tím nejkrásnějším sálajícím teplem.
Posílám trochu tepla i do vašich domovů.
Tento skvost nám vyrobil šikovný  krbař pan Šírek, který má cit  i pro estetično a krb vytvořit podle předlohy, kterou jsem našla v jednom skandinávském časopise.
Mnozí mezi námi mají zlaté ručičky.




... venku je uplakáno, krb nás hřeje a my jsme tvořily.
 Chtěla jsem vyhodit staré tátovy džíny a nějak se mi zase něco vloudilo do mysli. 
Z kapes jsme s holkami udělaly kapsičky na myšky a Terezka ušila myškám i džínové kabátky.
A jak to holkám sluší!
... ale minulý týden jsme tu měli myšku opravdovou. To už taková romantika nebyla. Chodila nám potvůrka na 75% čokoládu do spižírny..... ale pastička a nastražený oříšek vykonaly své.







... ze zbytku džín jsem nastřihala srdíčka a ještě něco krásného vytvoříme.
Dnešní odpoledne k tomu jen svádí:-)
 Přeji vám teploučko, ať moc nezmoknete a myšky doma jen plyšové:-)
Krásný večer a netruchlete nad deštěm, zapalte si svíčky:-)
Monča

6 komentářů:

  1. Ahoj Moni...
    kamna jsou tedy opravdu přenádherná.
    Určitě musela být i dost drahá, ale za tu krásu to tedy stojí.
    Moc se mi líbí !!!
    Pa pa a užívejte teplíčka, Martina ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsme se zařídili podle Tvé rady, zapálíme svíčky a místo procházky sednu ke stroji...ach jo :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moni, nápad s myší kapsičkou se mi moc líbí, když dovolíš, vypůjčím si ho. A myšku doma taky máme, už týden nám potvůrka uniká a nepomáhá chleba, škvarek ani sýr, tak nevím, jestli ona není na dietě. Krásný den Majka
    jo a taky topíme, krbový oheň je tak krásný a tak teploučký.

    OdpovědětVymazat
  4. Moniko,
    nádherný krb doma máte :-)
    Je ještě u nás dost zručných lidí!
    Taky jsem si v domečku prosadila už moderní krbová kamna a moc ráda se do nich koukám !
    A ten nápad s džínami a myškami super !
    Jen ty živé nějak nemusím ;-)
    Tak krásné podzimní dny přeji při plápolání ohně a svíček :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky, Moni. Taky jsme už včera zatopili v krbu a bylo nám moc příjemně. Krásný dnešní den Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Moni, tééééda, ten krb je úžasný ..... vašemu panu kamnáři se vážně moc povedl ..... Marki

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥