čtvrtek 26. září 2013

...praporky a podzimně od nás....


... krásné odpoledne milé čtenářky....
Opět moje milované krásenky...... teď začaly nakvétat více než v létě:o)







Miluji podzim a jeho barevnost, rozmanitost a bohatost na barvy i plody.
Tady je mé včerejší večerní tvoření... praporky na girlandě na oslavu. Sice se ještě nechystá, ale já si nemohla pomoc:o)
Praporky jsou z miminkovských mikin po Betynce. Mám ráda látky z Nextu..... jsou pestré, barevné a radostné a  dětské... a když mikinky dosloužily.... vystříhala jsem z nich praporky, které nám ještě pár let poslouží.

Látka byla jemná a samotná vlaječka se kroutila, nalepila jsem ji tedy na obyčejný papír a tavicí pistolí nalepila ke stužce.
A dekorace z recyvěcí zdarma je na světě:o)






Mějte se krásně. 
Já se moc těším na víkend.
Zítra na nás čeká koncert naší milované skupiny Čechomor , holky si mezitím užijí lampionový průvod, který pořádá školka v naší obci. Nemohou se dočkat. Každý večer trénují s lampiony:o)))
V sobotu je vinobraní, na které jsem vám již odkaz psala a v neděli si uděláme výlet na dýňovou farmu. Už mám chuť na zapečenou dýni a polévku.
Jojo, podzim je tu v plné své kráse:o)
Užijte si také pohodový a krásný pátek i víkend....
Vaše Monča

27 komentářů:

  1. Moničko nádherně vám kvete zahrádka, i praporky jsou krásné, užijte si koncert. Hezký podzim, já se budu potit , přepadla mě první podzimní virozka. Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, moc děkujeme. Určitě si vše užijeme, takové naplněné víkendy miluji.
      A Tobě přeji brzké uzdravení. Já mám první letošní virózku za sebou. Děti ve škole mě poprskaly a minulý víkend jsem měla díky nim nic moc:-(
      Monča

      Vymazat
  2. Ahoj Mončo,
    myslíš dýňovou farmu v Bykoši? Tak my tam jedeme v sobotu, to je náhodička :-))) už se tam moc těším, hlavně na bludiště :-))
    Ahoj Ivča a holky NN

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky Ivčo, ano, ano do Bykoše. Chci ozdobit terásku a dopřát naším žaludkům:-)
      Nechcete přijet i na vinobraní?
      papa a mějte se krásně
      Monča

      Vymazat
    2. No na Vinobraní asi ne, Naty má zase kašel, tak aby ještě víc nenastydla. Třeba příští rok :-)) Máš nějaký vyzkoušený dýňový recept? Kdyžtak přispěj do sbírky. Moc díky, ať se víkend vydaří. Pozdravujeme taky holky a Toma. INN

      Vymazat
    3. Určitě vložím recepty, neboj:o)
      Také se mějte krásně. A nezabluďte v kukuřici:o)
      M.

      Vymazat
  3. Mony, krásně ti kvetou krásenky.... já si včera sebrala semínka, tady v ulici kvetou u jedné zdi , tak je po letech zase budu příští rok mít .Vlaječky jsou bezva - u tebe se vše zužitkuje . Máte program pěkně nabitej ,tak ať se vše vydaří . Přeji krásné dny babího léta - pozor ...má opravdu přijít.Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haní, tak ať krásně vykvetou, do země chtějí duben-květen:o)
      děkuji a i Tobě krásný víkend. Kéž by bylo babí léto:o)
      Monča

      Vymazat
  4. Milá Moni, vše nádherně k sobě ladí...kytičky i praporky...vše v nádechu lila... Přeji, krásnou zábavu, na koncertě i na lampioňáku... Vzpomněla jsem si na ty naše (kdysi, na VŘSR :-) a na 1.Máje) na kapelu na náměstí, mraky svítících lampionů, vatra za městem a ohňostroj...Nádherný víkend...Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, moc díky. Jsi milá.
      Také jsem měla ten samý pocit, když jsem se ve školce dočetla, že máme "lampioňák" Ale tady to pojala p. učitelka jako odslavu sv. Václava. Čtyřletá Bety s v MŠ dozvěděla, jak ho bratr nechat umřít... slovy Betynky:o)
      Ale děti světýlka milují a mrzí mě, že o to s Tomem přijdeme. Půjdou k tomu krásnému 118 letému dubu.
      Ale Čechor je Čechomor. Moc se těším. Zlatá babička, že nám vypomůže.
      papa, a užívej své skvělé rodiny.
      Monča

      Vymazat
  5. Krásný večer milá Moničko,
    vlaječková girlanda vypadá báječně a moc se mi líbí kytky na terase a ti andílci ze špalků ti jsou nádherní.Přeji krásné a pohodové dny Adéla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adélko, moc děkuji a i Vám krásný víkend:o)
      M.

      Vymazat
  6. Monika, kvietky mas nadherne a girlanda je uzasna... Pozdravujem

    OdpovědětVymazat
  7. Moni, nádhera .... krásné "krásenky" i girlanda ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  8. Moniko,supr recyklace,některé kvítí v tomhle období jakoby kvetlo ze všech posledních sil....:-)
    a naplánovaný víkend si pěkně společně užijte:-)
    S pozdravem Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, děkuji, určitě si budu užívat. Má být krásně, to jde potom samo:o)
      Krásný víkend i Tobě
      Monča

      Vymazat
  9. ahojky zlatíčko, no u tebe je opět taková pohoda!!! máš to tak krásné, girlanda je kouzelná a ten vstup do domu na terase no to je nádhera!!!
    já mám zatím všude muškáty, kvetou jako šílený.-)))) tak pořád podzimně odkládám.-))
    měj nádherný večer papa ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, strašně moc Ti děkuju za milou návštěvu.
      Opravdu to naše místečko, ten kout, který je jen náš, miluji a kytičky to tam mají asi také rády, že se nám tak odměňují:o)))
      pa a užij si krásný sluníčkový víkend. Monča

      Vymazat
  10. Jé, u vás to na podzim ještě tak krásně kvete:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluji svůj koutek na zemi a jsem vděčná, že bydlíme na vesnici:o)
      Moc děkuji, Monča

      Vymazat
  11. Milá Moni, přeji krásné dobré ranko. Girlanda je opravdu nádherná a ten nápad udělat ji ze starého dětského oblečení je parádní. Kolikrát mi je líto to jen tak vyhodit, tak teď už vím, co s tím :-)) Takže budu taky recyklovat:-) Krásenky kvetou opravdu jako o život asi tuší, že za nedlouho přijdou první ranní mrazíky. Kubíček má mít v pondělí ve školce lampionový průvod, ale bohužel ho skolila angína, tak asi nebudeme moci jít. Mrzí ho to, ale kdyžtak pak mu uděláme malou lampionovou párty s kamarády :-) Pěkně si užij koncert a den na dýňové farmě upřímně závidím, protože dýně miluju. Tak doufám, že tam posbíráš spoustu zajímavých receptů, kterými nás pak v příspěvcích potěšíš. Přeji krásný víkend Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, moc Ti děkuji za milá slůvka. Určitě vložím, jakmile vyzkouším a ochutnám, že to stojí za to:o)
      Krásný víkend, Monča

      Vymazat
  12. Moni, vlaječky jsou parádní a nápad bezva, jak jinak u tebe, že?
    Máte krásnou terasu, prosím tě, máte ta prkna něčím natřená? budem dávat taky dřevo a nevíme zatím čím natřít.
    a za krásenky předem děkuji. Přeji ti krásný den a moc si užijte koncertu a dýňování. Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, je to modřín a naolejovala jsem ho kvalitním olejem na exteriéry.
      Uvidíme, jak to vydrží zimy. Slibovali ař 4 roky bez nátěru. Ale nejsem naivka:o)

      Vymazat
    2. moc díky, proberem to doma. V Brně je taková fajn prodejna barev a laků, tam vždy dobře poradí, tak to ještě zkonzultujem tam. Taky nejsem naivka a vím, že to bude trpět, ale zas, nechtěla jsem tam dlažbu, máme les a plno dřeva, tak proč to nevyužít.

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥