úterý 17. září 2013

... první mýdla na přání.....






... včera jsme vařili nové kávové mýdlo, kam jsme nalili dvojité výborné presso, měla jsem co dělat, abych jej raději nevypila:-) a namleli jsme dvě dávky kávy columbie, aby mýdlo mělo peelingový efekt.
... tady vidíte gelovou fázi, kterou mýdlo prochází, pokud se udržuje ve správné teplotě. Pokud mýdlo během reakce neprojde gelovou fází, výrazně se prodlužuje doba jeho následného zrání.
Celá hmota se promění na gel a potom se začne opět vracet do své původní barvy. 





... Krásný den, mé milé...
Také máte takový fofr s dětmi, kroužky, prací, domácností???
Sice už se zajíždíme, ale stále mám po domě blbenky s úkoly, na které nesmím zapomenout... od plateb na kroužcích, přes nákupní blbenky, telefonické..... asi to tak máme většina z nás, ale když nevidíme ty ostatní, připadá nám někdy, že to na nás padá jako balvan. Proto je milé občas konfrontovat se s ostatními, aby člověk nepadl do zoufalství:-)
I já jsem jen obyčejná mamina s tisíci starostmi, ale vypadám, že je vše v pohodě, protože se stačí usmívat. Ale nebojte, také občas nestíhám a moc se mi líbí anglický idiom, kterým naprosto vystihují ten náš každodenní kolotoč kolem rodiny a práce.  Angličané noblesně říkají tomuto každodennímu shonu ....
" rat race"
Což se dá přeložit jako krysí závod... a když ve zverimexu vidím ty myšky pobíhající na svém kolotoči.... někdy si připadám podobně:-)
Ale stačí mi zapálit si večer svíčky, koukat do ohně plápolajícího v krbu, nalít si skleničku vína a hned si uvědomím, jaké mám štěstí.... mám zdravé prímové děti , manžela, který při mě stojí a o tom by život měl být.
 A pak mám ten svět virtuální, kde mi vy dáváte také nádhernou zpětnou vazbu.... 
Děkuji za milé komentáře a omlouvám se, že už nestíhám na všechny vaše krásné řádky odpovídat.
.... a dnešní můj narozeninový den začal kouzelným dárkem... dostala jsem od Toma lístky na koncert. Na konci září uvidím a uslyším můj milovaný Čechomor  na středověké tvrzi, to je místo hodno této úžasné skupiny. A zase je ten svět krásnější.

Mějte se moc krásně a večer u svíčky si uvědomte, jak bohaté jste a co všechno vlastně máte... a přeji vám, abyste toho našly mnoho a mnoho, za co stojí mít ten někdy hektický svět  rád:-)
vaše Monča

22 komentářů:

  1. Vše nej nej nej k narozeninám, hlavně hodně zdraví, štěstí, pohody a prímových lidí kolem sebe. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Přeji Vám ať to co máte, lásku,zdraví,štěstí, nikdy neztratíte. Z celého srdce. Míša.

    OdpovědětVymazat
  3. Mončo, vše nejlepší, hlavně zdraví a hodně síly na zvládnutí všeho, i blogu, ať sem pořád vkládáš tak zajímavé příspěvky a seš nabitá energií. Taky mi začal kolotoč s malou. hezký týden,Dana

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Moniko, dovolte mi, abych i já Vám popřála vše nejlepší k narozeninám!Přeji Vám zdraví a Boží požehnání, ať i nadále můžu čerpat energii z Vašeho krásného "kopečku". S pozdravem Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Moni také se moc ráda připojím ke gratulantům a přeji Ti hlavně hodně zdravíčka, štěstíčka, rodinné pohody, jen dobré lidi kolem sebe a ať jsi pořád nabitá takovou pozitivní energií, kterou tak krásně dokážeš přenášet na svůj blog a potažmo na nás Tvé věrné čtenářky. Doufám, že sis narozeninový den krásně užila a zdravím na kopeček. Katka B.

    OdpovědětVymazat
  6. Moniko,
    nejprve vše Nej k tvým narozeninám!
    Ať máš stále tak optimistický pohled na svět a dokážeš i přes své příspěvky pozitivně naladit i ostatní :-)
    Máš naprostou pravdu podzimní zářijové dny jsou i u nás uspěchanější a náročnější!
    Já si většinou až v posteli uvědomím, jak se také máme moc dobře :-)
    A ten virtuální svět mě také dokáže pozitivně nabíjet!

    OdpovědětVymazat
  7. Moni, tak všechno nejlepší k narozeninám. Krásně si je užij a následně i ten koncert.
    Mýdlo vypadá úžasně, třeba se jednou odhodlám a vyzkouším.
    měj se krásně Věrka

    OdpovědětVymazat
  8. Takže Mony,opožděně krásné narozeninky a hodně tvůrčích dní a podnětů! Děkujeme za krásný blog,alespoň pro mne je to příjemný začátek každého dne.
    Jo a báječně si užijte ten koncert,Váš manžel je prostě "dokonalej mužskej" :-) Marcela

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Mončo,přeji Ti vše nejlepší k narozkám a děkuji za tvůj krásný blog, který mě a určitě i ostatní nabíjí,jseš úžasná osůbka a máš super rodinku.Hezky si to užij na koncertě a pokračuj dále v tvém poslání.Mikeška

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Mony, každý den chodím k vám, na váš krásný blog, čerpat nádhernou energii, která sálá z každé vaší fotečky, nechávám se inspirovat vaším krásným bydlením a hledám energii k tomu abych i já dokázala být tak krásně tvořivá. Přeji vám k narozeninám hodně zdraví, pohody, lásky a harmonie :)Romana

    OdpovědětVymazat
  11. Milá moje Moni, přeji Ti moře lásky, žádné vrásky. Chuť do života nesmírnou, Tvou rodinu stále nádhernou.Stálý úsměv na tváři a dnes, ať celé nebe jen září... to z celého srdíčka Ti přeje jedna virtuálka, co na Tebe často myslí. Věrka :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Milá Moni, užij si hezky dnešní narozeninový den, přeji ti jen všechno dobré!
    O tom domácím štěstí máš pravdu na 100%. A o tom kolotoči rovněž. Vždycky říkám, že alespoň víme, že žijem :o)
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  13. Moni, jsi tak strašně pozitivní človíček, obohacujneš tím všechny kolem sebe, škoda, že takových lidí jako Ty není více :-) Krásné narozeniny přeje V.

    OdpovědětVymazat
  14. Mony, stojím další v řadě s náručí kvítí a přeji vše jen nej....... a tvoje mýdla jsou fajn, cítím úplně tu vůni ....měj se bájo a těším se na další čtení papapa Hanka

    OdpovědětVymazat
  15. Moniko, přeji krásný narozeninový den. Já když vidím tvůj úsměv na fotce a to hezké psaní, nemůžu se taky nic víc než usmívat.
    Pěkné dny Majka

    jo a na tom kolotoči jsem taky.

    OdpovědětVymazat
  16. Moniko přeji krásné narozeniny a hlavně zdraví,zdraví,zdraví a díky že jste
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  17. Moni, všechno nej, nej, nej k narozeninám !!!!!! Krásně si užij oslavu i parádní dáreček ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  18. Moni - všechno nejlepší!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  19. Krásné narozeniny Moni a děkuji.

    OdpovědětVymazat
  20. Krásné narozeniny,hodně zdraví a smíchu :-))Máte úžasný blog plný inspirací,děkuji Vám za ně moc.






















    OdpovědětVymazat
  21. Opožděně všechno nejlepší!
    Měla bych prosbu - jaký poměr jste přesně dávali u toho mléčného mýdla? Katka K.

    OdpovědětVymazat
  22. Vaše řádky jsou jako pohlazení..Obdivuji co tu na stránkách dokážete vykouzlit..Hned je mi lépe a cítím se jako Vy u toho krbu se svíčkou a vínečkem. Bohužel bydlím ve městě, skoro na sídlišti, okolo hučí auta...:( nikde kousek zeleně... Přála bych si domeček na samotě u lesa a doufám, že se mi mé sny jednou splní.. Zatím se nechám moc ráda inspirovat..:)..přeji hezký večer..díky...:)

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥