neděle 29. září 2013

... rozšířili jsme sortiment domácích mýdel....



z leva: levandulové s esencí, medovo-mléčné, levandulové, kávové, skořicovo- pomerančové




... skořicovo- pomerančové... 



... levandulové mýdlo: bio kokosový olej, extra virgine olivový a palmový olej, levandule ze zahrádky+ esence z Provance.
Sehnali jsme palmový olej neobarvený betakarotenem, tím zmizel onen oranžový odstín



... pachy neutralizující kávové mýdlo je vhodné pro použití v kuchyni (ruce od ryb) nebo po těžké práci např. v dílně či  na zahradě. Krásně mydlí...


Dnes jsme udělali mýdlo pečující heřmánkové. Právě zraje v krabici přikryté dekou, aby mělo teploučko, zítra nafotím:o)

Mýdla, která jsme vyráběli na přání, budu balit příští víkend :-)
Krásný den, Monča








28 komentářů:

  1. Moničko, to je úžasné, taky mám v plánu do budoucna se do nich pustit, ale to až budeme v novém bytečku, teď mám myšlenky jinde, u nás je to samá krabice , ale na stěhování se táák těším, že mi až zase tak nějaké tvoření nechybí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, pamatuji si tu euforii ze stěhování:o)
      Ať vše proběhne v klidu a bez potíží.
      monča

      Vymazat
  2. Krásné, můžete mi prosím říct přesný poměr těch olejů a mléka? Nějak nejsem schopná v tabulce to mléko nakombinovat. Děkuji Katka K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko,
      přesný poměr vám nedokážu říci,protože záleží, jak máte velkou krabici, jak chcete mýdlo vysoké a široké a poměry jsou docela alchymie a musí se dodržovat na gramy. Zde je odkaz, kde jsme vzali prvotní inspiraci. Nyní máme knihy a je to můj manžel, kdo tabulky s poměry přepočítává.
      http://www.utrililii.blogspot.cz/
      Hezkou neděli, Monča

      Vymazat
  3. Moničko, tak tomu říkám veliká nádhera!!!!sama bych se do toho nepustila, ale myslíš si, že kdybych tě poprosila od každého jedno? bylo by to myslíš reálné??to by bylo něco mít od tebe nějaké kousky!
    užij si krásnou neděli papa ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bude mi velkým potěšením, Andrejko:o)
      Napsala jsem Ti mailík:o)
      pa a moc děkuju.
      krásnou neděli, Monča

      Vymazat
  4. Moni, mýdla jsou krásná a voní až sem k nám. A já se už taaaaaaaaaaak moc těším
    krásnou neděli Majks
    bojuju s novým noťáskem a nrjfr mi to

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o)
      také s technikou kolikrát bojuji, krásný večer. Monča

      Vymazat
    2. Moni když se teď na ten můj komentík dívám, tak tys ani nemohla přečíst kdo ti ho píše. Musela jsem ho poslat jako anonym a ještě jsem se špatně podepsala, to je fakt hrůza. Ale už jsem si naštudovala jak se píše zavináč, tak se večer doma zkusím přihlásit jinak. Pa Majka

      Vymazat
  5. Zdravím Moniko,
    to je krása, už se těším na balíček. Myslíte, že byste mi mohla k těm mým objednaným přidat ještě jedno heřmánkové? Nechám si ho odležet. :-)
    Přeji krásnou slunečnou neděli. Mě bolí zub, tak jsem vyhnala rodinu na kola a teď si tady "děsně trpím" u internetu.:-)
    Zdravím, Lucie.
    A mějte se!:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucí, určitě heřmánkové přidám:o)
      Ať zub brzy přebolí
      M.

      Vymazat
  6. Moniko, ta mýdla vypadají úžasně a určitě krásně voní.
    Jste šikovní.
    měj se krásně Věrka

    OdpovědětVymazat
  7. Ahojky Moniko,mydla jsou nadherna.Jsou na prodej?Pa Klara

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, má adresa monika.kindlova@gmail.com
      Krásný večer a děkuji, Monča

      Vymazat
  8. Moniko,
    obdivuji, co vše stihnete ,je to k neuvěření............A mýdla voní až k nám..........
    Hezký podzim. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, moc děkuji:o)
      Mám velkou oporu ve svém úžasném manželovi :o)
      hezký večer, MOnča

      Vymazat
  9. Moni, až si někde otevřete mýdlo obchod, přijdu! Nádhera!
    Díky za reportáž z vinobraní. musel to být parádní den.
    hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc děkuji, jsi hodná:o)
      Jojo, celý víkend byl božský a to počasí to umocňovalo:o)
      krásný týden, Monča

      Vymazat
  10. Zdravím Moni,mýdelka máš k nakousnutí!!!!Daja

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Moniko, jste šikulka zkuste udělat mýdlo z ovesných vloček nejenže slouží jako peling,ale pokožka zůstává krásně vláčná.Váš blog je inspirací, jste šikovná.Judy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Judy, díky za tip. Zatím jako peelingové používáme levandulové, krásně promasíruje pokožku, ale třeba příště dojde na vločky. K němu se hodí kozí mléko... máme tady kozí farmu:o)
      Moc děkuji, M.

      Vymazat
  12. Mony,jste úžasňáci! Radost pohledět!! Myslíte,že by ještě nějaké mydélko zbylo i na mne, nebo je již vše rozebráno?
    Přeji krásné podzimní dny plné barev a tvořivosti :-) Marcela

    OdpovědětVymazat
  13. Marcelko, písněte mi, prosím, přes kontakt nahoře:-)
    A děkuji za krásná slova:-)
    Hezký start do nového týdne
    Monča

    OdpovědětVymazat
  14. Milá Moni mýdla jsou nádherná. Jste opravdu hrozně šikovní a manželovi velkou pochvalu, že si dá tu práci vše propočítat a nakombinovat, aby mýdlo bylo mýdlem :-). Moni poslala jsem Ti předevčírem mailika, zda bych si u Tebe mohla také nějaké to mýdlo objednat. Snad mail dorazil. Hezký den přeji Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, nepřišel mi od tebe žádný mail. Zkus, prosím, ještě jednou přes kontakt nahoře na blogu. Díky
      Hezký den, Monča

      Vymazat
    2. Moni, tak jsem poslala ještě jednou, snad teď již dorazí....:-) poslední příspěvek s dýněmi a kozénkami je nádherný...prostě podzim je opravdu krásné roční období. Přeji sluníčkový den na kopeček. Katka

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥