pátek 20. září 2013

... slané celozrnné krekry...


... peču na oslavu, tak mám pro vás další recept...
Krekry ani tak vábně nevypadají, jak skvostně chutnají.
K vínku, dipům a pomazánkám nemají chybičku.
Ochutnala jsem je od kamarádky na andělobraní a hned jsem je zařadila do naší slané kuchařky.


Těsto:
100g celozrné žitné mouky
200g pšeničné jemně mleté mouky
100g másla
100ml vody 
2 lžičky soli
malá hrstka kmínu
2 lžíce olivového oleje

... vše smícháte, vyválíte tenké těsto, rádýlkem vykrojíte a pečete na 160 stupňů 15-20 minut.
Jednoduché a opravdu chutné



... mějte se krásně,
Monča

6 komentářů:

  1. Hezký večer Moni!
    Konečně jsem tady a můžu ti pochválit paštiku, která vypadá skvostně a přát ti krásný dárek, co si dostala. Co určitě upeču jsou tyhle tvé krekry, vypadají výborně. jen asi vyměním kmín za něco jiného, nemám ráda, když do něj kousnu :o)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc děkuju. V původním receptu je tam sezamové semínko:-)
      Krásný víkend:-)
      Monča

      Vymazat
  2. Mončo, také je doma pečeme, ale maličko jiný recept..moc jsem si je oblíbila a už ani žádné nekupujeme.. ještě jsem dělala z domácího listového těsta tyčky..na svém blogu, který jsem si založila bych ráda něco také publikovala..tak snad to bude mít trochu úspěch, jednou, jako u Vás :)
    Jste mou inspirací :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý večer, právě jsem je dopekla se sezamem a moc nám chutnají :) manžel mě posílal pryč z kuchyně ať mu prý neujídám :-D
    P.S.: máte nádherný bydlení
    Barča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, Barčo:o)
      Také jsou mé oblíbené.
      Děkuji a krásný večer, M

      Vymazat
  4. Moc dekuju za inspiraci! Nemela sem doma zitnou, tak sem pouzila spaldovou a na zvyrazneni chuti sem pridala trochu cesneku, papriky a petrzelky... pritel asi v budoucnosti bude dostavat vynadano dvojnasob, kdyz prinese domu zobani: nejen, ze je zobani zbytecne... ale ted hlavne proto, ze domaci jsou 100x lepsi! ;-)

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥