sobota 21. září 2013

... sýrové jablíčko....


.... ještě vám představím jednu dobrůtku, kterou jsem zrovinka dokončila k vínečku a ke krekrům..
Sýrové jablíčko


Práce s ním opravdu není. Budete potřebovat:

200g lučiny
200 g nastoruhaného chedaru nebo goudy
sůl

.... vše smícháte a vytvarujete velkou kouli, kterou obalíte v mleté paprice.
Jako stopka poslouží skořice a lístek utrhnete v bylinkové zahrádce mátu či bazalku.
Nechte alespoň 60 minut odležet v lednici. 
Poté jezte s focacciou, krekry......




Dobrou chuť a ať jste hvězdami večírků s tímto jednoduchým zázrakem:-)
Poklidnou sobotu
Monča

18 komentářů:

  1. ...asi bezpředmětná otázka, zda máš ráda jablíčka :-) Tolik jablíčkových nápadů najednou. Super a moc děkuji za inspiraci...Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. rádo se stalo:-)
      Už vypínám PC a jdu vítat hosty, od 6,30h jsem v kuchyni:-)
      a snad je hotovo, teď jen rozpálit gril.... ale to naštěstí obslouží Tom:-)
      papa

      Vymazat
  2. Teda Mony ty dneska perlíš - tak si užijte krásný podvečer a pěknou zábavu ...zdravím Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Haní, mě toto jablko s těmi slanými celozrnnými krekry chutnaly nejvíc z celého dne. Více než grilované masíčko, fakt bomba. Zkoušela jsem poprvé a nelituji:-)
      Krásný večer, Monča

      Vymazat
  3. Krásný recept, znám sýrové kuličky s nivou, ráda vyzkouším i tyto. hezké grilování. Dana

    OdpovědětVymazat
  4. Není jabko jako jabko, viď Moni! Oba recepty jsou super, děkuji za ně a přeji pohodový večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, to je prima nápad, k nakousnutí:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  6. Když jsem si přečetla nadpis a viděla tu první fotku, myslela jsem, že je to vtip :-D nějak mi moje hlava nebrala, že to jabko je ze sýra :-D :-D
    Moc pěkný nápad Moni, budu ráda, když nakoukneš i ke mně :-) Hezký den přeje V. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a pěkný den, Verčo:-)
      Monča

      Vymazat
  7. Moni, podle tohoto receptu dělávám kuličky "jednohubky" k vínku ....ale v tvé "jablíčkové podobě" jim to sluší mnohem víc .... děkuju za inspiraci ..... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo:-)
      Krásný den, Monča

      Vymazat
  8. Úžasný blog a báječné fotky....bude taky receptík na celozrnné krekry? Moc prosím.....♥ Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko,
      recept na krekry je o příspěvek níže:-)
      Krásný den a děkuji, Monča

      Vymazat
    2. klasika:o)) kochám se fotkama, užívám si krásného blogu a nějak vypínám mozek....díky...Martina

      Vymazat
  9. Moni, jablíčko vypadá úžasně, ale já se zeptám (asi hloupě) jak se to jí? to se ty krekty mažou?
    děkuji a pěkný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, u jablíčka jsem nechala ležet jídelní nůž, ukrojíš a naneseš na krekry:o) A je opravdu božské. Udělám si ho v sobotu jen tak i bez oslavy, je to rychlovka.
      Krásný večer:o)
      Monča

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥