pátek 25. října 2013

...další mýdla na přání....



...mýdlaření je naší novou vášní...
Kdyby mi někdo v létě řekl, že budeme dělat mýdla na přání, myslela bych si, že se pomátl........Zkrátka............ NIKDY neříkej NIKDY.
Tom je onen chemik, který propočítá poměry olejů a hydroxidu, aby správně mydlila a zanechala si přiměřený podíl olejů a mou vášní se staly etikety a balení.
Je to příjemný relax po vypětí ze školy.
A díky vám si mohu relaxovat ještě více








Přeji vám všem krásný prodloužený víkend plný rodinné pohody. Pán Bůh nám nadělil nádherné počasí, tak stačí jen si přát, aby mlha co nejrychleji ustoupila a nedělala pokličku nad střechami.
Mějte se co nejlépe a děkuji za vaši přízeň, krásné komentáře a moc si vážím i vašich mailů, kam mi posíláte i fota vás i vašich dětí.
Jsem tomu moc ráda a poznala jsem díky tomuto virtuálnímu světu mnoho úžasných maminek.
Děkuji vám









17 komentářů:

  1. Zdravím Moničko.... ty vaše mýdla jsou prostě super.... a ty ceduličky.... nevím, na co dřív koukat :-) ..... už jsem konečně také vše sehnala, tak jdu zkoušet, snad se podaří.... mějte se krásně a přeji sluníčkový prodloužený víkend.... Anet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anetko, děkuji a já Vám přeji hodně úspěchů♥

      Vymazat
  2. Ty musí krásně vonět a super zabalený,krása.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Moničko,
    nebudeš tomu věřit,ale mýdlíčka voní snad i přes monitor :-) Fakt,už jen z pohledu mám pocit,že tu krásnou vůni cítím až k nám domu :-)
    Včera se touhle Tvojí nádherou chlubila na blogu Andrejka,tak jsme se shodly,jak nás dostává to Tvoje skvělé písmo.Takže nás už čekej "v lavici" dvě :-)
    Hezký den na kopeček přeje Gabča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gabčo, moc díky, ale mě to jde od ruky samo...asi dar shůry.... Je pravda, že mě někdo už prosil, abych udělala šablony:-) Ale já to písmo mám pokaždé jiné a obdivuji pravé výtvarníky, kteří ovládají několik druhů písma a ještě je umí pojmenovat. Já jen nechám ruku dělat si, co chce:-)
      Moc díky♥

      Vymazat
  4. Moni,jste šikulka . Mýdla vypadají krásně a moc hezky je máte zabalená .
    Hezký prodloužený víkend.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  5. Moni, jsou úžasná. Mohla bych tě poprosit, nepísla bys mi nějaký seznam spolu s ceníkem na můj email ( andrsve@seznam.cz ). Myslím, že by to bl hezký dárek k Vánocům.
    Krásné dny ... Věra
    A děkuji předem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Věruško♥
      Měj se krásně

      Vymazat
  6. Paní Moniko již nějaký čas si čítávám na všem blogu a vždy se těším na nové příspěvky a fotky.Jste velmi milá a inspirativní žena, obdarovaná velkou kreativitou a láskou k lidem, chtěla bych vám touto cestou poděkovat za vaše psaní, která vždy potěší a poprosit vás, je-li to možné o zaslání ceníku a seznamu mýdel pro koupi na email: bubikovadita@ gmail.com. Přeji vám krásné barevné dny a těšení se z každého okamžiku kdy si uvědomíme, že život je dar. S pozdravem Dita

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dituško, ze srdce děkuji za tak krásná slova, moc mě potěšily a mailík jsem Vám již poslala:-)
      Ještě jednou díky, jste milá♥
      krásný podzim, Monča

      Vymazat
  7. Milá Moniko, z Vašeho blogu opravdu čiší domácí pohoda a útulno. Pracovat rukama je lék na vyčištění hlavy. Mám všechny tyhle práce ráda. Ať se Vám daří i nadále a jestli i já bych mohla poprosit o info k mýdlům (veronikamaternova@seznam.cz).
    Děkuji a mějte se krásně, celá Vaše rodinka.

    OdpovědětVymazat
  8. Kouzelné voňavé čmaněníčko! Celý proces je vymazlený do detailu. No a samotný blog je fanfárové potěšení oka:o). Jdu to tady řádně prošmejdit;-D. Páčko Míša

    OdpovědětVymazat
  9. Dobrý den,Moni.Mýdla jsou ůžasná :-) .Mohla bych poprosit o ceník a seznam mýdel na email Maky.Dostalova@email.cz bude to krásný vánoční dárek.děkuji Markéta

    OdpovědětVymazat
  10. Mýdla jsou nádherné,skoro cítím jak voní!!!A bylinky sušíte sama???Jste prostě skvělá!Mirka

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥