pátek 4. října 2013

....dýňová polévka z kopečku...



Naše dýňová polévka:

1 cibulka
lžička rozmarýnu
lžička provensálského koření
tymián
muškátový oříšek
libeček
stroužek česneku
sůl
Hokaido dýně
Muškátová dýně
Máslová dýně


... cibulku jsem s rozmarýnem na olivovém oleji podusila 8 minut a přidala dýně na kostičky kromě muškátové i se slupkou ( poměry od oka... zhruba stejné množství od každé), zalila jsem dýně vařící vodou, aby nekoukaly ven a přidala jsem všechny bylinky (pouze čerstvý libeček až nakonec) a vařila asi 20 minut a potom tyčovým mixérem rozmixovala v hrnci.
Dýně snese opravdu dost soli.
Zase jedna zdravá rychlovka:o) A měla úspěch:o)






...... ať žije podzim.....
Krásný páteční večer,
s láskou Monča

PS: Nakoukněte k Věrce na její první cestu k dárku:-)

...a k Andrejce na její giveaway

Obě děvčata chodím ráda navštěvovat, vždy si krásně počtu. Jejich řádky mají v sobě spousty lásky, životního moudra a já jsem moc ráda, že tyto dámy s velkým srdcem znám:o)






5 komentářů:

  1. Zlato mé, miluju dýnovou polévku, manžel jí nedávno dělal a já měla takový boule za ušima.-)) opět nádherně nafoceno!
    krásný večer zlatíčko!
    papa ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, ty jsi zlato, moc děkuji za hřejivá slova,
      Tobě také krásný večer i celý víkend,
      pa Monča

      Vymazat
  2. Moni, mám ráda dýňovou a naučila jsem ji jíst i svou rodinu, jen jsem ještě nezkoušela s provensálským kořením a nemixovala jsem, zkusím. Krásný víkend. Dana

    OdpovědětVymazat
  3. Nase oblibena zrovna dnes ji budu delat jami jami.

    OdpovědětVymazat
  4. Jdu to zkusit.Sice je teprve půlka září,ale dýně už jsou v obchodě.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥