čtvrtek 10. října 2013

...i pro to mám ráda podzim....


Krásný večer, mé milé....
Podzim je velký čaroděj a má opravdu paletu plnou barev všech odstínů. 
Stačí si jen vybrat, který odstín lahodí vašemu oku nejvíce.

Dnes jsem objevila v jedné písni úžasný citát, který je velmi pravdivý:

... co je dneska beznadějný,
to nebude zítra stejný...
... stačí hlava v oblacích a srdce neochvějný....


Musela jsem po práci zajet do malého místního zahradnictví a udělat si radost ♥
... a hned byl důvod, proč se hrabat v hlíně, která mi pomůže odreagovat se....
Drátovec, vřesy a brsleny nám zdobí podzimní okna...



Včera jsme s dětmi probírali v prvouce výlov rybníka a skončily jsme u Ježíška... i u zlého krále Herodesa, který nechal ze strachu vyvraždit novorozeňátka... netušila jsem , jak jsou 7 letelé děti v této oblasti vzdělány.
Ježíšek je zaujmul natolik, že mi dnes téměř všichni hlásili, že psali Ježíškovi.
A dojmul mě jeden dopis, který mi Zuzanka přinesla ukázat.
Škoda, že jsem neměla foťák:-)
Ale mezi dětskými roztomilými hrubkami znělo to nejdůležitější:
" Milí Ježíšku, přeji si morčátko a abi všichni z rodiny bili zdraví"
Zuzanka mě hned po ránu téměř rozplakala. Není to s tou mladou generací tak zlé, viďte???










Mějte se moc hezky, mějte se rádi a usmívejte se, bude hned všem lépe




15 komentářů:

  1. Moničko zdravím, podzim u Vás vypadá opravdu nádherně, krásný je i citát a úžasný je dopis pro ježíška. Krásné... jen by mě zajímalo, jak jste se od rybníku dostaly k Ježíškovi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko, to bylo opravdu snadný...výlov rybníka...výlov kaprů.....a děti hned volaly..my jíme kapra na Vánoce.... To jsou někdy jiné situace, kdy koukám, jak jim jejich asociace lítají a nestačím se divit:-)
      Děkuji a krásný den. Monča

      Vymazat
  2. juuj krasna vyzdoba...na citate o navsteve som sa pobavila :)))) urcite ho v buducnosti, ked uz budeme mat postaveny dom, pouzijem :)), pa Zuzana

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Moni, moc krásné fotečky...udělala sis nádhernou podzimní výzdobu. Krásně ti to ladí všemi podzimními barvami. Je vidět, že máš cit pro to sladit krásně tu pestrost barev k sobě. Citát krásný a pravdivý. Ale úplně mně dojal ten dopis ježíškovi :-) Na těch dětech je krásné to, že ony jsou bezprostřední a řeknou to člověku tak, jak si to zrovna v daný moment myslí. Přeji pěkný víkend na kopeček Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kačko, jojo děti jsou úžasné, ale jsou chvíle, kdy bych se před nimi nejraději ukryla:-))))
      Také jsem měla na krajíčku, když mi to Zuzanka dala přečíst. Maminka na ni musí být právem hrdá.
      Krásný večer, Monča

      Vymazat
  4. Moni, úplně mi naskočila husí kůže dojetím. Není to s novou generací špatné jak se pořád dokola říká. Myslím, že každá generace má svoje, ale špatná určitě není. A dřív taky byly děti hodnější a ty míň hodné. A lidi jakbysmet. Myslím, že to bylo, je a bude pořád stejné.
    Poslala jsi nám moc krásné fotky tvého podzimního zdobení. Taky to postupně vyměňuju.
    měj krásný den Majka
    a ještě jednou díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, jsem ráda, že se líbí a já mám radost z Tvých slov♥

      Vymazat
  5. Moni, krásný příspěvek, jak fotky, tak psaní... Tak moc ráda k Vám na kopeček chodím ;-) Je mi tu moc hezky

    Krásný barevný podzim Ti přeji

    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lení, já děkuji za slova, která hladí♥

      Vymazat
  6. Moni, nádherné to u vás máš ... a naprosto mě dostala ta cedule u vchodu.
    Hezký víkend ... Věra

    OdpovědětVymazat
  7. O Vánocích, se bude hrát v Ostravě v divadle A. Dvořáka představení Jezulátko, chodím do operního studia a zpívám a hraji v představení, jsem zrovna ve scéně jako matka při vraždění neviňátek (je to jinak veselé). Je to mé první představení. Je mi 13 a dozvěděla jsem se o možnosti zpívat v divadle od své nejlepší kamarádky, kterou jsem poznala na gymplu. Zrovna teď v sobotu máme dopolední zkoušku, sice se mi tam nechce, ale aspoň budu něco dělat. Moc jsem si vždy přála být v divadle a hrát a zpívat a vůbec mě nenapadlo, že by se to mohlo splnit, ale teď už to vím. I po konkurzu, které jsem udělala až na podruhé.

    Moc všem přeji, aby dělali to co opravdu chtějí.

    Andy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Andy,
      smekám před tebou, takhle krásně psát ve 13letech a mít tak ušlechtilé koníčky! Musí být na tebe doma pyšní. Držím palečky, aby se ti divadelní svět líbil a byla z tebe jednou úspěšná zpěvačka♥
      Děkuji za milou návštěvu, Monča

      Vymazat
    2. Děkuji! :D
      Moc mne potěšil a povzbudil Váš komentář. Ráda píšu už od dne, kdy jsem poprvé napsala moje první slovo a ráda občas napíšu i třeba krátkou báseň. Velmi ráda se dívám na tyto nádherné stránky, neb je tady krásná atmosféra a miluji všechny Vaše fotky a originální nápady. Já fotím jen občas, když vyjedeme z města do vesnice Palačov, máme tam dvě koťata Ninu a kocourka Linda. Skvěle se fotí ne jen koťata, ale i ostatní zvířata a okolí, samé pole a louky. Líbí se mi jakákoliv tvoření, především ta od Vás a ta jsou krásná a pozitivní.

      Díky ještě jednou, hlavě ať Vám stránky vydrží dlouho!

      Andy :D

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥