středa 2. října 2013

...jen krátce...


Jituško, moc děkuji ještě jednou.
Dnes mi jedna dobrá duše poslala do mailu nádherný citát o mých milovaných andělech. Moc mě to potěšilo a dodalo pozitivní energii. Nebylo mi dnes zrovna do zpěvu a taková maličkost, kterou Jituška udělala a jak krásně psala mě opravdu pomohla.
Vím, že jste mezi námi......
A moc pro mě znamenají i krásné komentáře od vás všech, opravdu si jich vážím a jsem tu s vámi ráda. 
Můj blog žije něco málo přes tři měsíce a za tak krátkou dobu už je vás více než 100 pravidelných čtenářů a denně kolem 1400 návštěv. Děkuji z celého srdce.
 Moc vám děkuji, že díky vám tento blog žije a snad někoho inspiruje, někoho pohladí a přinese trošku radosti do denních povinností a starostí. 
Jste zlaté a je mi potěšením, že z vašich komentářů cítím, že můj blog má smysl.



Takovou krásu udělala maminka mé kamarádky.... Opravdu mnoho mezi námi má opravdu zlaté ručičky.
Všimněte si těch propracovaných prstíčků u nožiček:o)


Mějte krásný poklidný večer,
s láskou Monča.





14 komentářů:

  1. Nádherné Moni.
    Přijmi tedy srdečný pozdrav od "Mých šťastných andělů"
    Pa pa Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Mončo, tvůj blog je úžasný - takový hřejivý, přátelský, plný energie a optimismu. Prostě takový jako jsi ty sama ;-) Je tady u tebe moc hezky...
    Přeji hezký večer
    Šárka
    P.S.Prstíčky u andělíčka jsou perfektní :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Moni, ani sa mi nechce veriť, že Tvoj blog funguje iba tak krátko. Ja k Tebe na návštevu chodím veľmi rada, je u Teba veľmi dobre. :)
    Krásny večer.
    Ľubica

    OdpovědětVymazat
  4. Moni, vůbec nevím, co mám napsat - slovo krásné mi teď přijde tak obyčejné...
    Děkuji, že ses podělila a přeju hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krasny citat.
    Dekuji Radana

    OdpovědětVymazat
  6. krásný citát i andělíček. Návštěvy jsou zasloužené, je to blog plný nápadů a myšlenek k zamylení :-). Dana

    OdpovědětVymazat
  7. Moni to je krásné, nejen citát, ale i andílek, je úžasný, já nevím jak to dobře napsat, ale z vaich příspěvků a foteček prostě nějak cítím, vaši duši, jste tak milá, vaše slova jsou pohlazením a i špatný den se rázem změní po přečtení vašich příspěvků, které tak ráda čtu, je mi u vás velmi dobře. Mějte se co nejlépe Martina

    OdpovědětVymazat
  8. Drahá Moni,
    bylo mi ctí být součástí Vašeho blogu a moc mě to potěšilo.Děkuji.
    Vždy se u Vás budu těšit na další příspěvek.
    Mějte se hezky.
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Moni, i vy jste takový anděl, Vaše písmenka mě vždy potěší,a tak nějak pohladí a zahřejí na dušičce:-)
    Díky Jana

    OdpovědětVymazat
  10. Moni, lidí jako jste Vy je jako safranu. Dekuji Vam, ze prinasite nove napady a ze vytvarite fajn energii. Losara

    OdpovědětVymazat
  11. Monika, krasne slova...:), prajem krasne dni, Zuzana

    OdpovědětVymazat
  12. Moniko,tenhle citát od Luciana De Crescenza mám zapsaný už dlouho.,moc mě oslovil...myslím,že autor myšlenku vystihl zcela přesně......
    Návštěva u Tebe je vždy potěšením pro duši:-)
    Hezké podzimní dny,Jitka

    OdpovědětVymazat
  13. nádherný citát má milá...a vůbec...tvůj blog je opravdu neskutečně krásný!
    jen se zeptám, víš o tom, že když ti píši komentář tak tam máš tu ochranu proti spamům a musím přepisovat čísla a slova, která nejdou pořádně rozeznat.-))?
    měj se moc krásně zlatíčko!
    papa ajka

    OdpovědětVymazat
  14. Milá Moni, andělíček je moc krásný a ty prstíčky to je takové miloučké a citát k němu také...ale myslím, ty sama jsi takový náš anděl, který se snaží rozdávat lidem radost a vidět ten náš svět hezkýma očima. Pokaždé co k tobě kouknu na blog, tak mně zde něco potěší, ať dobrý recept, kterému neodolám a musím vyzkoušet nebo jen hezké povídání nebo krásné fotky :-) Nevím od jakého je to autora, ale já mám ráda tento citát: "Přátelé jsou jako andělé, kteří tě zdvihnou, když naše křídla zapomenou létat." Zdravím na kopeček Katka

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥