čtvrtek 31. října 2013

...měsíčkové mýdlo s pomerančem...


...naše nová mýdla...
s květem měsíčku lékařského a pomerančovou esencí
Škoda, že necítíte tu nádhernou vůni pomeranče






Užívejte klidný čtvrtek
Monča






28 komentářů:

  1. Mončo, já ji cítím až sem.... jen kouknu na fotky :-D Krása!!!
    Pěkné odpoledne!!!
    Šárka

    OdpovědětVymazat
  2. Já to také cítím i přes monitor :-) To je tím, jak o tom píšete a jak příjemně jsou mýdlíčka nafocená!

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou opět nádherná :-) Nedala by se u Vás objednat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Napište mi prosím na kontaktní formulář♥
      Děkuji, Monča

      Vymazat
  4. Tie mydielka voňajú až sem,sú krásne,len škoda že sú až s Čiech :), hneď by som si objednala.
    Rena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rena, moc děkuji♥
      Krásný večer, Monča

      Vymazat
  5. Vypadají moooc dobře, úplně si tu vůni představím. hezký skorovíkend. Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško, děkuji a i Tobě krásný víkend♥

      Vymazat
  6. Moni, voní až sem k nám. Já nemám odvahu načnout ani ty co mám od tebe, ale jen jak domydlíme to stávající, tak se přemluvím, omluvím se jim a zamydlím.
    krásný večer Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, jsi moc hodná♥ A to že jim budeš omlouvat, mě pobavilo:-)
      papa a krásný víkend
      Monča

      Vymazat
  7. Ty vypadají luxusně a určitě i tak voní.

    OdpovědětVymazat
  8. Moničko, zlato to je zase nádhera!!! a ty fotky... ted jsem si koupila mořské houby , tak se už moc těším jak se budu mydlit mýdlem od vás a použiju na to mořské houby.-)) já budu mít kůži jako miminkoooo.-))))
    měj krásný víkend papa ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, Ty jsi zlatíčko, moc moc děkuji a přeji krásné mydlení:-)
      Ať se Ti krásně šije a vymýšlí, máš nádherné výtvory♥
      papa, Monča

      Vymazat
    2. Moničko, ty jsi moje zlato děkuju !!!!
      krásný víkend papa ajka

      Vymazat
  9. Mončo, jste anděl s ďáblem v těle, co mi to děláte?
    Jen co mi mýdélka od vás přijdou vy máte novinky? Váš den má koukám kolik 36hodin? :-). Mějte se krásný víkend Jiřina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy mám ten pocit, dnes nespím od 2h:-(
      Jiřinko, moc děkuji a užijte si poklidný víkend♥

      Vymazat
  10. Opět nádhera Moni, kde bych si mohla Vaše mýdla objednat? Krásný pátek a celý víkend Eva

    OdpovědětVymazat
  11. Eví, napište mi na kontaktní formulář.
    Děkuji moc♥

    OdpovědětVymazat
  12. Moničko, nádhera.... úplně tu vůni cítím.... o víkendu se jdu pustit do mé první dávky - klasického, nejjednoduššího.... tento recept máte také z knížky nebo experimentujete?
    Krásný víkend, Anet

    OdpovědětVymazat
  13. Anetko, děkujeme. S vůněmi experimentujeme. Terezka chtěla s měsíčkem a já tam nalila ještě pomeranč a vyšlo to, nádherně voní:-) Podle knihy jsme studovali jen poměry hydroxidu a vlastnosti mýdla po použití různých poměrů s oleji. To se musí dodržet, ale fantazii máme neomezenou:-)
    Krásný víkend, Monča

    OdpovědětVymazat
  14. Moničko ,což o vůni,ale já bych se do nich i zakousla! Jsou moc krásná i na pohled. Máš už jistě zavedenou manufaktůru,mýdelka máš fakt fantastická!!!!! Na ty kuličky mám také chuť,jsem mlsoun!!! Daja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dajo, moc děkuji.
      Manufakturu ještě nemáme:-( teď dělám mýdla do školy na vánoční trhy, kde šetříme z prodeje vánočních výrobků na keramickou pec pro 400 dětí.
      A máme krásné dárky pro návštěvy:-)
      užij si pohodový víkend
      Monča

      Vymazat
  15. Moni, jste neuvěřitelní. Já jsem o výrobě mýdla přemýšlela v létě. Když jsem si přečetla návod a celou tu alchymii, přešla mě chuť:-))) Jo chemie nebyla nikdy mé hobby:-)) Pa a krásný víkend Věra♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, ale já zase obdivuji Tvé úžasné pletení, šití a háčkování. Měj se nádherně♥
      M.

      Vymazat
  16. Vhauuuuu.... tak toto musí být úžasná vůně :-)))) Vypadají báječně. Moc se těším na balíček. Jinak máš můj velký obdiv... tolik energie a optimismu, tolik věcí, co stíháš a věřím, že se stále usmíváš jako na profilové fotce ;-))) Krásný, pohodový víkend s rodinkou... Venda.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥