pondělí 21. října 2013

...nebojte, nezbláznila jsem se....


...jen jsem prakticky využila toho, že naše princezny byly v sobotu u babičky.
Kdykoli se totiž  chystám na jakékoli balení čehokoli, obě holky jsou na to šup u mě.  Terezka miluje mou krabici, kde mám všechny balicí papíry, celofány, mašličky, provázky a ať jsou kdekoli a dělají cokoli, mají asi radary na šustění balicího papíru:-)
A nejsem ten typ maminky, který balí dárky po nocích.
A jsem zvyklá zabalit zkrátka věci hned, jak je koupím...a nemůže se stát, že je holky objeví ve skříni.


...letošní balení jsem pojala přírodně a opět  venkovsky.....
Kolegyně si občas postesknou, že je balení dárků děsně nebaví. Mě naopak strašně uklidňuje a baví....










...tak se mějte krásně a užívejte sluníčka....
Monča









44 komentářů:

  1. :-D Tý jo, Moni, na kopečku už máte Vánoce :-D :-D Musím se přiznat, že každý rok si to přesně takto plánuju, že hned vše zabalím jak koupím. Párkrát se mi to i podařilo. Pak je to trochu překvápko i pro mě, protože do Vánoce zapomenu, co že jsem to vlastně balila :-D Ale většinou balím tak 2 noci před Štědrým dnem a je to masakr....
    Papá
    Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, moc děkuji.... to samé se mi také několikrát stalo, nebo jsem na některé dobře ukryté balíčky i zapomněla:-)
      Hezký večer, Monča

      Vymazat
  2. Jde vidět, že se v tom přímo vyžíváte. Já taky! Balení dárků miluji! Rozdíl, ale je, že já dárky zabaluji až těsně před Vánocemi. Dárky si totiž ještě prohlížím a kochám se , i když jsou v krabici. Máte krásně zabaleno. Prima den L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zase kolikrát zapomenu, co v které balíčku je ukryto. Proto si píšu seznam:-)
      Moc děkuji, Lucí♥

      Vymazat
  3. Krásně zabalené! Copak se v nich asi ukrývá?! Slavíte Vánoce klasicky, nebo máte něco svého originálního?

    Krásné dny. Andie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andie, moc děkuji.
      Hoky psaly Ježíškovy jen o Lego a výtvarné sady od Djeca♥
      Vánoce miluji a slavíme je klasicky, ale nesmí chybět návštěva kostela a kamarádům a rodině rozvážíme belémské světlo. Dopoledne nesmí chybět procházka do lesa, kde zdobíme dobrotami stromeček pro zvířátka, nasypeme kaštany do krmelců a samozřejmě doma muzicírujeme a zpíváme koledy.
      Krásný večer. Monča♥

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    3. Tak to má být :D, už se taky těším na balení.

      Andie

      Vymazat
  4. Tak Mony to je pecka ..ty už máš dárky a k tomu krásně zabalené ...budu muset začít nakupovat ....moc zdravím Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, moc děkuji.
      Nákupy nemusím, ale balila bych stále, jen mít klid jako byl v sobotu:-)
      krásný večer♥

      Vymazat
  5. Jéééééééééé ... Mončo.... to jsou príma dárečky :- )))) Já balení dárků taky miluju a každé vánoce se snažím vymyslet něco nového, ale většinou balím až těsně před vánoci.... a to si každý rok říkám, že začnu dřív ;-)
    Můžu se zeptat, to vše maluješ ručně nebo máš nějaká razítka?
    Jinak už mám inspiraci na andělky... trošku holčičkovské cukrátkové, ale trošku přírodní... čisté a laskavé jako jsi Ty :- ))) Snad se mi to podaří zrealizovat tak, jak bych chtěla. Každopádně už se těším na jejich výrobu ;-)
    Hzeký den, Venda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendo, každou andělku kreslím ručně, žádné předlohy ani razítka. A že jsem jich nakreslila, když spočítáš tu rozvětvenou rodinu:-) Ale ty jsem si kreslila už o prázdninách, když byl čas. Nejdřív zmuchlám obyč papír a perofixem nakreslím tyto infantilní andílky... to mám nejraději.
      Moc Ti děkuji a hodně štěstí♥

      Vymazat
  6. Wau tak jednoducho zabalené a tak nádherné.Tak krásne zabalené darčeky som ešte nevidela.
    Rena

    OdpovědětVymazat
  7. no teda... já i kdybych chtěla, tak nemám zatím co balit. Ale už se rozhlížím :-)
    měj se krásně Mončo
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  8. Moni, tomu se říká perfektně zužitkovaný čas!!! Už mám ve skříni též pár dárků, ale balit je mě ještě nenapadlo! Každopádně Tvé přírodní pojetí vypadá víc než úžasně!
    Krásné podzimní dny přeju! L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucí, jsi milá, děkuji za pohlazení♥

      Vymazat
  9. No Moni, to je super, tak tomu se říká být připraven.
    já se na Vánoce moc těším, ale takhle připravená teda nejsem. balení máš překrásný.
    krásný večer Majka

    OdpovědětVymazat
  10. Moni, moc krásně zabaleno. Barevná kombinace i materiály jsou mi velmi velmi sympatické :-)) A taky ráda balím.

    OdpovědětVymazat
  11. Moni, máš je nádherně zabalené .... mám ráda, když si na balení dá člověk záležet, a tenhle ikeácký "pečící papír" miluju, dá se kombinovat se vším ...pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Markét.
      Ale bohužel ho už v Ikea nemají:-( Sháněla jsem ho celý rok a konečně v papírnictví:-)
      Ty bílé papíry jsou jen otočené vánoční rubem navrch:-) Nesehnala jsem ten správný odstín zestárlé bílé:-)
      Není to už trochu úchylka????
      papa

      Vymazat
  12. Mončo, klobouk dolů, takže v podstatě téměř všechny dárky nejen nakoupené, ale i zabalené? :-) mám nakoupenou asi polovinu, a to jsem si myslela, jak nejsem dobrá :-). balení mooc ráda nemám :-(, hlavně to dělám většinou 23.12. večer, pozdě večer :-(. třeba se nechám motivovat a zabalím aspoň tu polovinu, co už mám. měj se. Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)
      Tak ať předsevzetí vyjde, Dančo♥

      Vymazat
  13. Teda Mončo,říjen a ty máš nejen nakoupeno,ale dokonce i zabaleno :-)
    To si zasloužíš od Ježíška určitě velikou pochvalu.Já dárky ještě nemám,ale balení si taky užívám a nechápu ty,které to nebaví.Vždycky mě potěší,když u stromečku slyším .... jé to je škoda tohle rozbalovat.Teď ještě pořídit konečně nějaké dárky a můžu se do toho taky pustit :-)
    Pa,pa,pa Gabča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro děti se nakupuje snadno, horší je příbuzenstvo:-)
      Tak ať máš brzy do čeho " píchnout", Gabčo
      Krásný večer,
      Monča

      Vymazat
  14. Krásné a vkusné balení:))

    OdpovědětVymazat
  15. Krasne baleni, libi se mi ze jsi pouzila neco jineho nez klasicky vanocni potisteny papir a jeste jsi to krasne ozdobila srdicky a andelky :) Take strasne rada balim vanocni darky a moc se na to tesim i letos :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji♥ Je to zkrátka tvořivý relax:-)

      Vymazat
  16. Dobrý večer,Mončo,
    jedním slovem - nádhera !!!! originální a s láskou zabalené.. ale co bych jiného od vás mohla čekat:))
    Jste šikulka.
    Krásný večer,
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péťo, jste milá, moc děkuju♥ Vážím si Vašich řádků.
      Krásný večer, MOnča

      Vymazat
  17. Zlatíčko dobrý večer,
    tak to je tedy opravdu nádherné balení dárečků!!!
    ty jsi prostě taková šikulka!!!
    je to originální a opravdu s velkou láskou balené.
    Měj krásný večer papapa ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, moc to pro mě znamená, dostat od Tebe takovou poctu, Děkuju♥♥
      Krásný večer, M.

      Vymazat
  18. I já se přidávám moc krásné :-)))

    OdpovědětVymazat
  19. Mončo, dárečky máš pěkně zabalené. Já také ráda balím dárky a nejlépe dopředu. Balit je pak všechny najednou je opravdu otrava, ale postupně si to pěkně užívám. Moc mě u tebe zaujali některé dobroty např. čoko-cupcakes. To musí být ňamka, děkuji za inspiraci. Měj se hezky Anny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, děkuji. Jojo mám to také tak, všeho moc škodí a takto po částech si to užívám:-)
      Krásný večer, Monča

      Vymazat
  20. Pááááni, to jsou ale epesně zabaleny vánoční poklady!!! Červeno přírodní ladění taky můžu. Nikdy nezklame;-D. A ty jsi s tím vskutku náramně vyhrála

    OdpovědětVymazat
  21. Dobrý den paní Moniko,

    mohla bych se zeptat kde seženu, nebo kde jste koupila vy tento hnědý balící papír?

    Předem moc děkuji a přeji hezký den

    Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, i IKEA nebo občas na něj narazím v papírnictví, nebo otáčím ty barevné a balím z rubu :-)

      Vymazat
    2. Moc děkuji za bleskovou odpověď.

      Mějte hezký i takhle propršený den.

      M.

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥