čtvrtek 17. října 2013

.... origami kytičky....aneb příprava na Vánoce...



Krásný čtvrteční večer, mé milé čtenářky.
Předem se omlouvám, že jsem nyní nestihla reagovat na každý příspěvek, ale mám je přečtené a mnohokrát vám za ně děkuji. Valí se tolik práce, že jsem ráda, že večer ulehnu. Ode dneška máme ve škole "milou" návštěvu.... inspekci z ministerstva školství. Dnes se byli podívat u nás na půdě... a úsměv mají asi oficiálně zakázaný:-)
Snad je jednou rozesmějeme :-)

....sice ještě venku poletuje listí, ale pokud si samy vyrábíte vánoční ozdoby... už je pomalu na čase ♥




Na vánoční stromeček šiji srdíčka z textilu a dnes jsme s Terezkou vytvářely kusudama kytičky.... připravíme je pro Ježíška, který nám přinese stromeček.
Na výrobu kusudama potřebujete čtverečky obyčejného  papíru 7x7 cm, lepidlo a kolíčky, které vám chvilku kytičku podrží, než lepidlo zaschne...













... nebojte, nezapomněla jsem na vás.... tady máte odkaz, abyste si tyto papírové krásky mohly také začít připravovat♥



.... mějte se moc hezky a držte nám palce, ať se u nás inspekci líbí...
Ale jak řekla naše  paní ředitelka.... "Přijít mohou, odejít musí" 
Krásný večer, Monča




16 komentářů:

  1. Moni,
    přesně tak,jak říká paní ředitelka. U mě byli v říjnu před rokem u 25 prvňáků a taky jsme zvládli ,ale u nás vyloudila p. inspektorka i úsměv. Nejde přece o život............... Hezký podzim. Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, děkuji .... samozřejmě, nic si z nich nedělám, my u nás ve škole jsme hodně zvyklí mít stále někoho v hodině... hospitace kolegů, otevřené hodiny pro kolegy, sdílení mezi školami.....
      i Tobě krásný tvořivý podzim. Monča

      Vymazat
  2. Ahoj Moni...
    my je také čekáme a přesně tak...příjít můžou, odejít musí !
    Nás, holky šikovný, to přece nerozhází, viď?
    Tak pa pa Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, že ne:-)
      Jen usmát by se trošku mohli, já se směju i na ty zlobivce a to mi kolikrát do smíchu ani není:-)
      Krásný večer, Monča

      Vymazat
  3. Moni,moc krásné ozdoby vytváříte.
    Už se těším na váš vánoční stromeček,to zas bude inspirace:-)
    Hezký večer Mirka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už se na advent také třesu-) .... a pak by mohlo začít jaro:-)
      Děkuji a krásný den, Monča♥

      Vymazat
  4. Kytičky krásný a držím pěsti s inspekcí, určo to dopadne dobře. Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško, moc děkuji.
      Krásný den, Monča♥

      Vymazat
  5. Veľmi pekné kvietky, určite vyskúšam.
    Rena

    OdpovědětVymazat
  6. Moni, nádhera...úplně mne to zahřálo u srdce...překrásné kvítka...jste holky šikulky...Věrka

    OdpovědětVymazat
  7. Moni, já i manžel držíme palce! Nás si tedy rozesmála, i když to je trochu černý humor!
    Kytičky jsou úžasné, hezký večer a klidné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc děkuji♥....mě rozesmál muž manžel, tomu to asociovalo Svěrákův film Nejistá sezóna, kdy o pauze přijde za herci do šatny úředník z národního výboru, který schvaluje novou hru a říká....výborný,výborný, měl jsem co dělat, abych se nesmál:-))))))
      tak asi tak:-)
      Měj se krásně, Monča

      Vymazat
  8. Držím palce s inspekcí.Jinak moc se mi líbí celý blog a jsem ráda,že jsem ho objevila a určitě budu nakukovat pravidelně.Hezký pátek Věra

    OdpovědětVymazat
  9. Moni, kytičky jsou moc pěkné, díky za návod, asi zkusím. Ale už toho mám tolik naplánovaných, že nevím, zda to vše zvládnu.
    inspekce mě občas také navštíví, tak vím, jaké máš pocity.

    Krásný víkend a hodně tvořívých nápadá a pro mne inspirací.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥