neděle 20. října 2013

...ranní sluníčko na kopečku....



To se mi na podzimu také moc líbí...už v ranních hodinách jsou krásně syté odstíny sluníčka, jako v létě při západu....
Počasí na víkend se opravdu vydařilo, takové dny jsou dar♥






....užijte si naplno té krásy, kterou si tento den pro nás opět přichystal a vychutnejte si sluníčko...
Monča






7 komentářů:

  1. Ahoj Mončo,
    snad se nebudeš zlobit,že tykám,ale včera jsem "s tebou byla" celý večer a tak mi připadá,že Ti to snad nebude vadit :-)
    Včera večer jsem totiž objevila Tvůj blog a nemohla jsem se od něho odtrhnout.Moc se mi "u Tebe" líbí.Nechápu co všechno jste dokázali za tři roky vytvořit,fakt smekám.Tvoje cedulky jsou skvělé a hlavně ten styl písma,ten je moc pěkný a rozhodně by jsem se ho chtěla někdy naučit,takže kdyby jsi chtěla nějakého žáka,hlásím se z první řady :-).Jestli jsem to dobře pochopila,tak mi dokonce připadá,že nebydlí až tak moc daleko od nás (Dobříš),tak třeba při nějakém našem výletě najednou uvidím Tvojí cedulku v reálu :-)
    Jestli se nebudeš zlobit,tak se přidám do zástupu Tvých čtenářů a obdivovatelů.
    Hezký den přeje Gabča.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gabčo, moc moc Ti děkuju za slova, která mě zahřála u srdíčka. Cením si Tvých řádků. V Dobříši máme rádi krásný zámek a obě nádherné zahrady a byli jsme i ve Strži na letním sídle K. Čapka, máte to tam moc hezké a dokonce ve vašem městě bydlí náš školní psycholog:-)
      Klidně se stav, když budeš mít cestu♥
      Jsem ráda, že se Ti u nás líbí,
      krásnou neděli,
      Monča♥

      Vymazat
    2. Jo,jo a vůbec celé to tady máme pěkné,Dobříš mám moc ráda a jsem ráda a možná i pyšná,že tady bydlíme.Ale on si asi každý chválí "to jeho" :-)
      Moničko já odhaduji jen ten Váš kraj,ale kde přesně se schováváte netuším :-) Ale kdyby nevadilo a mohla by jsi mi na email napsat,kde přesně se ten "Váš kopeček"je,tak ho moc ráda a s chutí někdy zařadím do výletů.
      Ps máme doma taky jednu Betynku,ale o pár let mladší,je nám teprve 5 měsíců :-)
      Pa,pa Gabča - gabca.petakova@seznam.cz

      Vymazat
  2. Opäť krásne fotky, sú také upokojujúce, pohladia na duši.
    Rena

    OdpovědětVymazat
  3. Moni, víkend byl nádherný, ale stejně jsem doma nestihla všechno co jsem si naplánovala.
    Krásný den Majka

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥