středa 30. října 2013

...Terezky přání...kuličky á la Rafaello


Krásný den, mé milé.
V sobotu oslavíme jmeniny našich princezen s celou širokou rodinou. Oslavu máme na pomezí jejich dat v kalendáři, abychom se sešli všichni. Také máte stále takových oslav? Ale nestěžuji si, mám ráda, když se lidé sejdou a můžu pro ně připravit mňaky. 
Terezka si přála tyto známe Rafaello kuličky, tak jsem si dnes přivstala a jedno z přání je splněno




Oloupané opražené mandle obalíte v hmotě:
1 kondenzované mléko
1 rozdrcená vanilková sušenka "Vlnky"
120g  strouhaného kokosu

Uválené kuličky obalit v kokosu.





Mějte krásný den, užívejte si maličkosti a  já se běžím školit, abych byla ještě vzdělanější úča :-)

Vaše Monča

18 komentářů:

  1. Moni prosím to mléko slazené nebo neslazené??? Díky za radu Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slazené, jiný cukr do receptu nepřijde♥
      M

      Vymazat
  2. mňaaam, toto máme radi, vyskúšam tento tvoj recept :)

    OdpovědětVymazat
  3. MONI,
    RAFAELLO MILUJI ..
    DOMA MÁM ALE JINÝ RECEPTÍK .. TVŮJ UKLÁDÁM.

    PĚKNÝ DEN :-)) DENISA

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ty jsem neměla už opravdu moooc dlouho...nějak jsem na tento druh cukroví pozapomněla...Váš recept si píšu hned vedle toho mého, prastarého...a o Vánocích ho zcela jistě použiju :-) Děkuji! Krásná sladˇoučká fotoreportáž!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, moc díky♥ Já je také snad 2 roky nedělala.

      Vymazat
  5. Rafaelky zbožňuji:) Dělám je na Vánoce... Před lety jsem se v obchodě přehlédla a koupila místo slazené neslazené kondenzované mléko a musím se přiznat, že je to velký rozdíl. Teď už si dávám pozor, abych koupila slazené! Krásný den L.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ty už máš i sněhuláka:-).U nás Moni zatím jen prší:-). Kuličky jsou skvělé. Taky je máme rádi. Pěkný den.V♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kuličky byly výborné, snědli jsme je během jednoho den, protože jsme oslavu museli přesunout na další víkend. Tak si to koulení zopakuji:-)
      Věruško, měj se nádherně♥
      M

      Vymazat
  7. Moničko, nestíhám, ale teď jen chválím a chválím! Vaříte, pečete, budujete, tvoříte...moc hezky se na to kouká!
    Pohodové dny, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc Ti děkuji, jsi milá a moc si toho vážím.
      užívej podzimu, papa Monča♥

      Vymazat
  8. Prosím Vás všechny kde se dají sehnat ty sušenky "vlnky" dříve byli všude ale zdá se mi že už se snad nevyrábí, nikde jsem je nemohla sehnat :o(
    Děkuji za pomoc a přeji hezké a hlavně klidné dny...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem na tom stejně, nesehnatelné oplatky, dají se něčím nahradit?

      Vymazat
    2. Také jsem letos nesehnala, ale nastrouhala jsem obyč piškoty a kápla trochu rumu a vanilkového extraktu:-)
      Kolegyně sehnala vanilkové trubičky a dala je tam:-)
      M

      Vymazat
    3. Nahradila jsem je dneska smetanovou vesnou a výskedek je super! :)

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥