pátek 18. října 2013

.... tvoření pro malé děti....


... Housenka Anička,
 jak ji Betynka pojmenovala. Takové podzimní krásky vám vyrobí už tříleté děti.
Budete potřebovat bramboru, špejli, kam navléknete nasbírané listí a kousíček modelíny, abyste vytvořili zadeček (špuntík, jen aby listí neuteklo) a nějaké podzimní plody na ozdobu.
Fixem můžete dodělat očička a pusinku.






 Děkuji vám za vaše milé návštěvy a jsem ráda za vaše krásné ohlasy, moc si jich vážím...
Monča



20 komentářů:

  1. A já chci zpátky do školky:-))) Moni, krásný víkend ♥ Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško,
      moc díky za milou návštěvu♥ Monča

      Vymazat
  2. Krásná potvůrka.:-) Listí máme na zahradě požehnaně, tak si zítra také jednu vyrobíme až budeme vázat trávy. Jejich čas už vypršel, začínají se uvolňovat z trsů. Je mi trochu smutno, když je vidím, jsou moje oblíbené...
    Krásný víkend a měj se!
    Lucie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucinko, ať se housenka povede a děti se zabaví.
      M

      Vymazat
  3. Tak ta je povedená Moni, mimochodem, všimla jsem si, že hodně bloggerek je povoláním učitelka (včetně mě), zvláštní, že? :-)))

    OdpovědětVymazat
  4. Jejda, no ta je božííííí!!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  5. šmanečku Moni ty teda jedeš. Já jsem teprve před chvilkou vyprovodila holky z pletení košíku. máme prima pátky.
    housenka je krásná moc.
    krásný víkend. Majka

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezké a jednoduché, Moni nemáte nějaký nápad co s kaštany? Kromě zvířátek se špejlí mě nějak nic nenapadá... Pěkný víkend Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eví,třeba je navrtat a navlékat jako korále, lepit tavnou pistolí na slaměný korpus a vytvořit si věneček, Dělala jsem z nich také nosy na papírové draky ze čtvrtky, nebo je jen vyskládat jako obrázky z kamínku, případně je tavnou pistolí nalepit do obrázku.
      Krásné tvoření, Monča

      Vymazat
  7. Moc děkuji za krásný nápad, určitě s dětma doma využijeme!!! Krásný den! Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbí a děkuji, Radko.

      Vymazat
  8. Moničko, super nápad :-) mám doma 4-letou cácorku ♥, tak určitě vyzkoušíme. Díky za inspiraci, Anet

    OdpovědětVymazat
  9. Moni, krásný nápad. My už se nechali inspirovat a po včerejším hrabání listí kluci hnedle dvě krásky vyrobili. A ty se zabydlely u listopadky před naším vchodem.
    Krásný víkend ... Věra

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥