pátek 11. října 2013

... uplakané dny....



Občas mám ráda tyto uplakané dny, když je za mnou týdenní frmol, ráda se zastavím, posedím u teplého krbu, nasávám to živočišné teplo ohně, které miluji. Ráda koukám do svíček na mihotající se plaménky....
A uvědomuji si, jaké mám štěstí... neprší nám na hlavu, jsme v suchu a teple. Kolik lidí toto může říci?
Stačilo mi jen, když jsme stavěli a tento luxus byl ještě snem. Proto nenadávám ani na tyto uplakané dny.
Každé počasí má něco do sebe. Dnes jsem měla možnost alespoň tvořit ( dnes to byly cedulky na mýdla) a hrát si s holkami domino a pexeso.
Víte, mé milé,  slovo pexeso vymyslel kreslíř pan Nesvatba a znamená pekelně se soustředit???













... posílám teplo i do vašich domovů a do vašich srdcí...
Krásný večer i celý víkend
Monča







29 komentářů:

  1. Milá Mončo,jsem ještě v krámku,lidi nechodí a tak projíždím tvůj blog,zase není co dodat,ty mi vždycky dodáš takové energie,že ani deštík nevadí.Ceduličky super,A ten ohen Ti moc závidím.Mikeška

    OdpovědětVymazat
  2. Mony ahoj, moc pěkná" reportáž" od tebe - člověka to pohladí po duši . U nás také od včera prší- ale říkám zahrádka ještě vodu potřebuje a vše je takové svěžejší.....měj klidný a plodný víkend - těším se na další počteníčko- zdravím Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, děkuji. Pravda, příroda se také potřebuje napít:-)
      Hezký víkend
      M.

      Vymazat
  3. Krásné cedulky Moni, jsi moc šikovná :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verčo, moc děkuji.
      Krásný večer, Monča

      Vymazat
  4. Návšteva u vás je relax a pohladenie na duši. Krásne.
    Rena

    OdpovědětVymazat
  5. Mončo, ty jsi taková správná optimistická ženská :-) To se dnes jen tak nevidí. Většina lidí opravdu jen nadává, na všechno. Už jenom s tím počasím - buď je moc vedro nebo moc zima nebo prší :-D :-D Nemám ráda, když si lidi jen stěžují, vysává mi to energii. Tady u tebe je to balzám na duši a dobití baterek je vždy zaručeno!!! Děkuji ti za to :-)
    Přeji pěkný víkend a už jdu psát mailík ohledně mýdel :-D
    Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, moc Ti děkuji. Cítím to stejně, když si stěžuji... beru to jako svou neschopnost zorganizovat si čas. A remcáním se nic nezměním jen na sebe lidé navalí další negativní energii a o to víc jsou v začarovaném kruhu.
      Krásný víkend, Monča♥

      Vymazat
  6. Manoičko já tomám u vás tak ráda... miluji vaše texty.. i vaše fotky ♥♥♥, andílci na terase vypadají náádherně. Teplo z krbu a mihotavé plameny také. A ceduličky jsu jako stvořen= pro vaše mýdla. Krása jako vždy. Mějte se krááásně Martina

    OdpovědětVymazat
  7. Zdravím Mončo, tak překrásný blog jako máš Ty mě pohladil po duši. Překrásné fotky, krásné inspirace, mám ráda Tvé citáty psané na dřevě, některé mě hodně pobavily. No a Tvé vaření, vau, klobou dolů.
    Přeji krásný víkend a hodně štěstí. Eva

    OdpovědětVymazat
  8. Moni, taky mám ráda tyhle večery. Venku prší, v krbu plápolá oheň, všichni jsme doma..........bezva
    včera jsem tu měla 8 ženských a tvořily jsme, bylo to moc fajn.
    krásnou sobotu Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super Majko, není nic lepšího, než v tomto počasí využít na setkání a tvoření.-)
      Monča

      Vymazat
    2. Moni, víš co se mi líbí, že ty každýmu odpovíš. Vůbec se neznáme, jen takhla virtuálně a prostě si najdeš ten čas a odpovíš nám, Je to moc moc moc. Já svůj blog nemám, protože mám pocit, že bych to už nezvládala, ale tohohle si moc cením
      děkuju a jdu přetřít renovovaný čelo postele. Majka

      Vymazat
    3. Majko, moc díky, je to milé slyšet. je pravda, že se kolikrát sama sebe ptám, jak to stíhám, ale pomáhá, nekoukat na TV a toho času najednou je dost:-) A je pravda, že co já zase neumím.... to je relaxovat a odpočívat. Tvoření je můj aktivní relax:-)
      krásný večer, Majko

      Vymazat
  9. Milá Moni, díky jedné úžasné bytůstce, jakou je Andrejka Secká, jsem našla i tento krásný blog plný inspirace, lásky a pokory k životu. Je krásné číst o souznění s přírodou, vše co tvoříš (te) má nápad, šťávu a moc lásky.. I mně byl dán dar žít na vesnici a snad i proto trochu vím, jaké to je... toto vše prožívat.. Moc ráda budu nakukovat, inspirovat se, sdílet.. a s radostí zvu Tebe.. k sobě... do mého malého ráje, kde to voní po kozině... i bylinkách :-)
    Susieshousecr...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Susie, moc Ti děkuji za krásná slova a pozvání, jsem ráda, že se Ti u mě líbí♥

      Vymazat
  10. Jééé... vy my mluvíte z duše :-))) Já miluju pořádnou zimu, když můžeme celá rodina vyrazit na lyže nebo stavět sněhuláka či sáňkovat a bruslit. Miluju jaro, když se příroda zazelená a všude to voní. Miluju léto, protože jsou prázdniny a můžu být máma na 100%. Miluju podzim, když sbíráme kaštany, schválně se brodíme listím, aby to šustilo a miluju podzimní uplakané dny... můžu šít nebo háčkovat :-)))))
    Měla bych na Vás otázečku... vyrábíte domácí mýdla také na zakázku? Moc děkuji a přeji krásný pohodový víkend v teple domova a v blízkosti rodinky, Venda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendo, moc děkuji za nádherná slova. pravda pravdoucí, měli bychom se radovat z každé maličkosti a neremcat, život je dar a lidí, kteří si stále stěžují je kolem až moc.-)
      Ozvěte se mi na mail ohledně mýdel, prosím.
      Děkuji a krásný večer, Monča♥

      Vymazat
  11. Moni, máš krásný blog a já se omlouvám, že jsem se k návštěvě dostala až nyní. Furt se šuchtám v zahradě, do práce a nestíhám. Mám taky ráda barvy podzimu, je dokonalý malíř a krásně nás zahřívá a těší na duši. kdyby šlo zastavit čas....Přeji krásný víkend a těším se na návštěvě u tebe Věra♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško, moc Ti děkuji za milou návštěvu, však u tebe je dušičce také moc hezky♥
      krásný večer, Monča

      Vymazat
  12. Moniko, prosím, kde berete takový ten varhánkový podklad na cedulky? Jinak Vaše příspěvky jsou opravdu nabíječkou energie.V současných těžkých životních chvílích je to jedna z možností, jak na chvíli zapomenout... Děkuji. Míša P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, je to vlnitý papír, lze koupit ve výtvarných potřebách, ale tento konkrétně mi darovala má kolegyně, jejíž maminka žáka dělá v tiskárně a je to odpadový materiál:-) To je úděl škol, školek a družin... dokážeme z odpadního materiálu dělat kouzla♥
      Děkuji za krásná slova
      Monča

      Vymazat
  13. Už se těším na mýdla, když vidím ty nádherné cedulky....Hezký, i když uplakaný, víkend...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zrovinka jsem Vám psala mailík.-)
      krásný večer, Monča

      Vymazat
  14. Moni, nádherné cedulky i ostatní fotky ....tvůj blog je pro mě balzám na duši ....Marki

    OdpovědětVymazat
  15. ...Moni, nádherné zamyšlení o samozřejmostech, které nejsou samozřejmostmi... krásný večer... Věrka

    OdpovědětVymazat
  16. Moni, dnes jsem objevila váš blog, moc se mi u vás líbí a ráda se budu znovu a znovu vracet :-) I já bydlím na vesnici, přestěhovala jsem se z menšího města a už bych neměnila. Líbí se mi vaše tvoření a to, jak do něj dokážete zapojit i dcerku. A v tomto příspěvku mne vedle krásných ceduliček na mýdla velmi zaujali andílci ze špalků dřeva, kteří vykukují za okny. Mohla byste prozradit, z jakého materiálu jste vyráběli hlavu a křídla? Krásné podzimní dny Anička

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, andělé jsou popsáni v sekci tvoření...andělobraní
      Hlavička polyst. koule, křídla karton a na obou materiálech sádrový proužek. Lze koupit ve VV potřebách.
      Děkuji za krásné komentáře:-)
      Monča

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥