neděle 27. října 2013

...věneček z malých šišek...


...krásné větrné odpoledne...
Dnes u nás  fouká tak silný vítr, že je nemožné hrabat listí, a tak jsme s holkami vyrazily k rybníku, kde rostou borovice s malými šiškami a toto je výsledek.
Příprava na Vánoce, na které se strašně těším.



 K výrobě potřebuje korpus ... věneček. Můžete si jej umotat ze slámy, nebo koupit. Doporučuji slaměný a né polystyrénový. Přece jen je to umělá hmota a mezi šiškami by prosvítala bílá.
nasbírejte malé šišky, vhodné jsou i modřínové a potom jen tavnou pistolí lepíte k obrazu svému.
Já upřednostňuji i na vánoční výzdobu jednoduchost.
Né nadarmo se říká..." v jednoduchosti je krása"




Mějte se krásně, odpočívejte,  tvořte, užívejte volna a brzy na viděnou.....
Monča







9 komentářů:

  1. Krásný, my se zítra chystáme na ty modřínové .... snad jich bude dost, alespoň na malý věneček.

    OdpovědětVymazat
  2. TEDA,MONČO-TY JSI NEZMAR!!JÁ JSEM RÁDA,ŽE JSEM ZAZIMOVALA ZAHRADU,OZDOBILA OKNA,DVEŘE,TRUHLÍKY NA ZAHRADĚ,SEBRALA JABLKA A ZAVAŘILA.SCHRABALA LISTÍ A TY UŽ VÁNOČNÍ VĚNEČEK NA DVEŘE.SMEKÁM,PŘED TEBOU!!!MIMOCHODEM NA DNEŠNÍ PROCHÁZCE JSEM OBJEVILA ČERVENÉ KULIČKY -HLOCH OBECNÝ-A NÁDHERA VE VÁZE ¨.JAK PÍŠEŠ V JEDNODUCHOSTI JE KRÁSA-PA KLÁRA

    OdpovědětVymazat
  3. Moni, je moc krásný. Já mám nasbírané šišky modřínové, tak se taky na jeden takový vánoční chystám. Hezký večer přeji. Zuzka

    OdpovědětVymazat
  4. Mončo, věneček je moc pěkný a máš pravdu, jednoduché věci jsou většinou i nejkrásnější.
    Hezký zbytek víkendu Anny

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Mončo,dárky už máš,teď i věneček,tak to vypadá,že na kopeček už může dorazit i Ježíšek :-)
    Pa,pa,pa,hezký večer přeje Gabča

    OdpovědětVymazat
  6. Věneček je kouzelný a ta klika moje srdeční záležitost,na chalupě je opatruji a leštím,mám jich několik na dveřích.

    OdpovědětVymazat
  7. Monika, musím iba súhlasiť, v jednoduchosti je naozaj krása. Venček tohto typu, len obdivujem, ja nemám toľko trpezlivosti lepiť tie malé šišky, ale možno raz na dôchodku, keď bude času habadej si taký vyrobím :)

    OdpovědětVymazat
  8. Monika, vencek je naozaj moc krasny....

    OdpovědětVymazat
  9. Venček je jednoduchý ale veľmi pekný.
    Rena

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥