úterý 1. října 2013

vylepšení skořicoví šneci


.... podzimně upravení skořicoví šneci....
Recept naleznete ve starších receptech.  Dnes jsem udělala šneky z polovičního množství a na rozválenou placku jsem nastrouhala 5 jablíček.
A stojí to za to. Je to obdoba štrůdlu. A mí domácí "štrůdložrouti" říkali, že je to lepší než  klasický štrůdl.


Dobrou chuť a chvála bohu za podzimní radovánky jako jsou jablka se skořicí... provoní celý dům svou nezaměnitelnou vůní.
Krásný večer, milé čtenářky,
Monča

8 komentářů:

  1. Skořicoví šneci jsou i u nás moučníkovou stálicí, jablíčkové vylepšení je výborný nápad určitě ho brzo vyzkouším :)
    Přeji krásný večer Vlasta

    OdpovědětVymazat
  2. :O já už fakt nemůžu, skořicoví šneci jedou u nás snad ob druhý týden. Recept už jsem poslala snad 5 lidem a tohle bude další pecka :) Vyzkouším hned o víkendu máme jablka ještě na stromě :( nestíháme, ale kvůli tomuhle tam vylezu :)

    Hezký večer
    Radana

    OdpovědětVymazat
  3. Šneci voní až k nám ... a určitě nezbyl ani drobeček! Tak jsem se nalákala a zítra peču! Hezké podzimní dny, Maru

    OdpovědětVymazat
  4. Zkusím Moni, mám taky doma štrůdložrouty:-))

    OdpovědětVymazat
  5. Moni, máš dar vidět kolem sebe hned to hezké a příjemné, tvůj optimismus je nakažlivý. Popravdě, trochu bych ho nasušila, dala do kornoutků a rozdávala mrzoutům kolem nás - léto je moc teplé, podzim moc studeny, kyselo moc kyselé...však to taky znáš!
    Měj hezký den, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, Ty jsi zlatíčko. Tohle jsem ještě nikdy od nikoho neslyšela. Moc děkuji.
      Jojo, také takové morousy znám, ale bohužel jim kolikrát není pomoci, nechtějí vidět to příjemné a stejně si budou jen stěžovat. komu není rady, tomu .....
      papa a moc Ti děkuju, Monča

      Vymazat
  6. Moniko,moc děkuji za krásně vedený blog. Je to potěšení,inspirace, poučení,pohlazení.
    Díky,díky a ať se všechno daří.Milada

    OdpovědětVymazat
  7. Hezký den Mončo..moc hezký recept..Včera jsem zkusila. Těsto krásně vykynulo, ale možná chyba, že jsem šneky dala moc od sebe, trochu se rozpadali:(.. no každopádně chutnají skvěle, je to kalorická bomba :) a snad to příště dopadne na 1 :) díky... Věra

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥